Skocz do zawartości

Cieknie paliwo z prawej strony + jaki kabel DIS/INPA (kalibr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Od wczoraj jestem posiadaczem E60 z przebiegiem 60tys z koncowki grudnia 2006. Samochodzik smiga wspaniale, stan rowniez bdb poza 2 sprawami :)

 

- samochod jedzie prosto ale kierownica jest zle skalibrowana (czytalem ze w DIS sie kalibruje), chcialbym kupic kabel to sobie sam to zrobie (i tak pewnie bedzie potrzebny jesli chcialbym cos tam dodac/zmienic/uaktywnic), czy taki kabel i ten soft dolaczony z tym kablem bedzie wystarczajacy do wszystkich zabaw z e60 ?

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-USB-OBD-Diagnostic-Cable-set-UK-GT1-Ediabas-Inpa-DIS-SSS-Code-Reader-/270969078793?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item3f17040409#ht_5245wt_999

 

TIS (technical information System)

EDIABAS-INPA (Including NCS Expert 3.10)

DIS V57 (Dealer Level)

SSS PROGMAN V32 (Coding & Programming)

 

 

 

Druga sprawa to wczoraj po zalaniu do pelna zaraz po kupnie zaczelo cieknac paliwo, wyglada ze teraz juz chyba nie cieknie (przejechalem ok 200mil, zbiornik pelny w ok. 7/10), wyglada na to ze ten przewod gruby gumowy dochodzacy od strony karoserii na dole k. lewego kola do baku byl caly mokry, powyzej suchy, wygladalo jakby brakowalo na nim jakiejs stalowej opaski sciskajacej (wyglada jakby go sie wciskalo na rure ze zbiornika)... W pon jade z nim na serwis ale warto by bylo chociaz wiedziec w przyblizeniu czy to faktycznie moze byc brac opaski czy moze cos innego ?

 

 

Z gory dzieki zapomoc

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.