Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBABS11010JX71498

Kod typu BS11

Typ 320CI (EUR)

Typoszereg E E46 ©

Seria 3

Rodzaj konstrukcji CABRIO

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik M54

Pojemność skokowa 2.20

Moc 125

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka STANDARDLEDER/HELLBEIGE 2 (ARBEITSN (N6HC)

Data prod. 2001-07-04

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S380A HARDTOP-VORBEREITUNG Przygotowanie pod Hardtop

S388A VERDECK SCHWARZ Dach składany czarny

S399A VERDECKBETAETIGUNG VOLLAUTOMATISCH Dach skł. el.-mech., całk. automatyczny

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S434A INTERIEURLEISTEN Wyp. wn., powierzchnia aluminium

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S630A AUTOTELEFON MIT SCHNURLOSEM HOERER Telefon samoch. z słuchawką bezprzew.

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

Małe kłamstewko nie produkcja z grudnia lecz z lipca;)

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Opublikowano

Zapewnia że niema z tym samochodem poważnych problemów, jedynie coś tam malowane i delikatnie zderzak tył pęknięty. Kupił już nową furę a jeszcze motor miał zadatkowany i potrzebuje nie ukrywa szybko sprzedać. Na początku myślałem że z mojej dzielnicy bo rejestracja taka ale w trakcie rozmowy powiedział że się do Zakroczymia wyprowadził, gdyby nie to już oglądnął bym ten samochód. Dzisiaj z rana rozmawiałem z koleżką i może podjedziemy w niedziele jak samochód będzie ale tak się zastanawiam bo automatu zabardzo nie chcę ale samochód dobrze wyposażony

 

Wygląda w miarę normalnie, widać chyba że brakuje w komorze plastiku? ale wcześniej jakoś nie pytałem się o to

Opublikowano
Byłem wczoraj oglądałem.Co do samochodu przód cały nie malowany,tyl dwa boczki malowane,ale nic poważnego i dzwi malowane pasażera.Rdza pojawia sie na przednich drzwiach i progu od kierowcy.Zderzak z tyłu pęknięty mało widoczne.Skóra w średnim stanie,fetel kierowcy pęknięty na szwie ale zrobiony,srednio to wygląda,ogólnie jak ktoś wymagający to cala do regeneracji.Klocki i tarcze tył do wymiany niedługo.Dach idealny ładnie sie składa i rozklada.Skrzynia biegów ok,lecz po jeździe testowej bylem rozczarowany mocą,auto ledwo jedzie,tzn coś jest nie tak z mocą,moje 136 km lepiej sie zbiera i to wyraźnie. Gdzieś uciekło sporo koników.Na kompie zero błędów.Hmm ogólnie brak mocy zdecydował o nie kupieniu auta.Auto nie ma zadnej ksiazki serwisowej i posiada jeden kluczyk,który nie jest zaprogramowany z autem,czyli nie chodzi pilot.
Opublikowano
Byłem wczoraj oglądałem.Co do samochodu przód cały nie malowany,tyl dwa boczki malowane,ale nic poważnego i dzwi malowane pasażera.Rdza pojawia sie na przednich drzwiach i progu od kierowcy.Zderzak z tyłu pęknięty mało widoczne.Skóra w średnim stanie,fetel kierowcy pęknięty na szwie ale zrobiony,srednio to wygląda,ogólnie jak ktoś wymagający to cala do regeneracji.Klocki i tarcze tył do wymiany niedługo.Dach idealny ładnie sie składa i rozklada.Skrzynia biegów ok,lecz po jeździe testowej bylem rozczarowany mocą,auto ledwo jedzie,tzn coś jest nie tak z mocą,moje 136 km lepiej sie zbiera i to wyraźnie. Gdzieś uciekło sporo koników.Na kompie zero błędów.Hmm ogólnie brak mocy zdecydował o nie kupieniu auta.Auto nie ma zadnej ksiazki serwisowej i posiada jeden kluczyk,który nie jest zaprogramowany z autem,czyli nie chodzi pilot.

 

Automat i temu kiepskie wrażenia z jazdy , można przełożyć na manuala , części koło 1500zł by cie kosztowały z używki . Ale skoro skóra przetarta i rdza wychodzi to dla mnie musiało tam być coś grzebane . Pozdrawiam

Opublikowano

Ale to na LPG jeździłeś - testowałeś? W styczniu oglądałem to cabrio:

 

http://otomoto.pl/bmw-325-laleczka-zamiana-video-C24789404.html

 

Co prawda tam skrzynia zmieniona z manuala na automat :roll: ale silnikowo i mocowo to raczej dobrze podczas jazdy próbnej. Natomiast blachy ulepione i samochód brudny w środku że szok - woził zaprawy - cekole itp. :norty:

 

Jak zawieszenie, amorki , stuka coś tam, było słychać?

Generalnie to za ten pieniądze chyba nie jest makabra jak blachy nie ulepione. Najlepiej to swap na 192km i manual i jest fajnie :mrgreen:

Opublikowano
Na benzynie i na gazie tak samo jedzie.Uszczelka pod zowarami sie poci,zawieszenie ok.
Opublikowano
Na benzynie i na gazie tak samo jedzie.Uszczelka pod zowarami sie poci,zawieszenie ok.
Uszczelka pod zaworami lubi sie w tym silniku pocic a kosztuje 100zł , mogleś jechać z silnikiem na kompa i w tedy myśleć :wink:
Opublikowano
Ja mialem swojego kompa,podpielem pod inpe i nic sensownego nie wykazala,bylo pare bledow pokasowalem,a mocy jak nie bylo tak nie bylo,wiec odpuscilem sobie;p Moze gaz zrobil juz swoje
Opublikowano
Ja mialem swojego kompa,podpielem pod inpe i nic sensownego nie wykazala,bylo pare bledow pokasowalem,a mocy jak nie bylo tak nie bylo,wiec odpuscilem sobie;p Moze gaz zrobil juz swoje

 

Hmm, właśnie też tak sobie pomyślałem. miałem w m52b20 + gazownie KME i ona też zdaje się zamuliła motor. Na gazowni to ogólnie jakoś tak słabo było w porównaniu do PB aczkolwiek kilka cabrioletów już oglądałem z gazem i wszystkie zdaje sie lepiej działały niż to było u mnie ale zawsze sekwencja STAG była montowana w nich.

Ze fotelami to nie ma co się pierdzielić tylko szukać na alledrogo sportowych stołków w tej skórze :) .

 

Trzeba by pomierzyć ciśnienie na cylindrach jak mówisz że słabo jechało. Gościu skory do negocjacji ceny? :D czy dało się wyczuć że już niżej nie zejdzie bo wcześniej chyba wystawiał zdaje się za 29500.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Albo tego ze samochód wogole nie mial mocy... i kolejny własciciel sobie z tym nie poradził

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.