Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No to bazuj na tym co pokaże wskazówka spalania chwilowego (4 bieg 100km/h i gaz do dechy) wskazówka powinna dojść do 20 litrów i chwilę się tam utrzymać.
Opublikowano
a majac nieszczelnosc w dolocie, zawsze niepowinno byc mocy czy moga byc takie wachania(raz ciagnie,raz nie) ostatio mialem szum jakby turbo mialo nieszczelnosc i 2 dni niechciala ani troche ciagnac, a teraz od 3 dni ciagnie ladnie niec sie nie przyczynia, tylko zauwazylem2 bieg ciagnie tak 2000obr. 3 bieg juz czuc 1800obr.
Opublikowano
Jeśli masz nieszczelność w dolocie i dostaje się do niego "lewe" powietrze to termometry przepływki zostają wprowadzone w błąd i stąd różnica ich pomiarów. Raz sygnał o masie powietrza jest zawyżony a raz zaniżony i stąd falowanie obrotów... do tego sygnału dostosowana jest dawka paliwa, a jak wiadomo to z paliwa bierzemy moc.
Opublikowano

Witam ponownie brak już mi sił na to auto. Turbina dzisiaj wsadzona po regeneracji, przepływomierz, zawór sterujący turbiną również wymieniony. ( Wszystko z działającego auta).

 

Niestety moc jest odczuwalna dopiero przy 3000 obrotów.

 

Macie może jeszcze jakieś pomysły? Pozdrawiam

Opublikowano
To popraw tytuł wątku.

 

dzieki kolego dużo to wnosi do tematu...

 

 

Znalazłem chyba przyczynę!!! Nieszczelność intercoolera!!!:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.