Skocz do zawartości

[E60]520d nie odpala


Emir

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowym użytkownikiem tego forum.

 

Panowie mam problem, mianowicie posiadam BMW E60 520d 177ps po lifcie, ostatnio zatrzymałem się na światłach, samochód zgasł i już nie chciał odpalić, więc zostałem odwieziony do mojego miejsca zamieszkania lawetą. Diagnosta stwierdził że jest coś z układem paliwowym, ale dokładnie nie może stwierdzić co to jest, czy wtryski, czy filtr paliwa, czy pompa wysokociśnieniowa. Auto jest kupione w salonie ma przejechane 100 tys km(więc nie chce mi się wierzyć że wtryski już uklękły), zalewane tylko Shell VPower Diesel, przed tym feralnym zajeściem zatankowałem samochód na Orlenie Vervą dieslem, ale przejechałem na tym paliwie 440km. Może miał ktoś z was taką nie miłą przygodę i może pomóc?

 

Dodam że na komputerze pokazuję że wtryski są ok. ale wiadomo jak jest, dlatego pytam.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A są jakieś błędy w kompie ? Nie słyszałeś przypadkiem jakiegoś odgłosu z okolic silnika w momencie zgaśnięcia silnika ? Bo dość często urywał się łańcuch rozrządu w silnikach N47.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A są jakieś błędy w kompie ? Nie słyszałeś przypadkiem jakiegoś odgłosu z okolic silnika w momencie zgaśnięcia silnika ? Bo dość często urywał się łańcuch rozrządu w silnikach N47.

 

nie, łańcuch jest ok, ponieważ samochód dziś odpalił, pochodził jakąś godzinę i zgasł dalej ten sam problem, znowu nie chce odpalić.

 

najgorsze jest to, kupię pompe wysokociśnieniową, wydam 3500zł w ASO, a okażę się że to nie to, jutro będzie zmieniany filtr paliwa, zobaczymy. ale jeżeli ktoś miał podobną sytuację lub orietnuje się w temacie bardzo proszę o jakieś podpowiedzi.

 

komputer nie pokazuję żadnych błędów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zaprowadzisz do jakiegoś ogarniętego mechanika to na pewno nie wyrzucisz w błoto 3.5 tys.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już problem rozwiązany, 3 wtryski lały u góry przez to samochód nie chciał palić, najśmieszniejsze jest to że komputer pokazywał że wtryski idealnie pracują, dlatego jeżeli ktoś będzie miał taki problem niech się upewni czy to czasami nie wtryski, ja wymieniłem filt paliwa, dalej było to samo, dopiero później tknęło nas coś żeby sprawdzić wtryski.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
już problem rozwiązany, 3 wtryski lały u góry przez to samochód nie chciał palić, najśmieszniejsze jest to że komputer pokazywał że wtryski idealnie pracują, dlatego jeżeli ktoś będzie miał taki problem niech się upewni czy to czasami nie wtryski, ja wymieniłem filt paliwa, dalej było to samo, dopiero później tknęło nas coś żeby sprawdzić wtryski.

 

pozdrawiam

"3 wtryski lały u góry" - jak to rozumieć , chodzi o test przelewowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.