Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Na poczatek, szukalem nic nie znalazlem co moglo by pomoc, mam podwojny problem i mam go juz dosyc a wiec;

 

*1) NIE DZIALA KLAKSON :mad2: - sprawdzilem bezpieczniki,klakson kupiony nowy sprawdzony w nadkolu zero reakcji.Sprawdzilem tasme w kolumnie kierownicy wszystko ok. Przy nacisnieciu na klakson stukanie pod schowkiem podejrzewam ze to czujnik czy cos informuje o czym nie wiem.

 

*2)CALY CZAS NA DESCE SWIECI SIE BLAD ZAROWKI TYL PRAWY - sprawdzone swiatla, wszystkie dzialaja , sprawdzone styki ,zamontowanie masy , bezpieczniki PO PROST SIE ZAPALILO I NIE CHCE ZGASNAC :mad2:

Czy mial ktos podobny problem? Juz nie mam pomyslow

Bede wdzieczny za kazda podpowiedz. Pozdrawiam

BMW - marka stworzona dla radosci z jazdy

Bardzo Madry Wybor

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie miałem tych awarii ale stukanie pod schowkiem to dźwięk przekaźnika. Znajdź go < właśnie to stukanie ułatwi ci sprawę> i go wyjmij. sprawdź czy nie jest uszkodzony i czy dochodzi do niego napięcie.

Może ma wypalony styk?

Sprawdź też bezpieczniki.

informacje o spalonej żarówce może wywołać sama zarówka < miałem tak kiedyś>

Zamień żarówki miejscami .

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Co do klaksonu to nie mam pojęcia ale z tą kontrolką to może trzeba na komputer pojechać wykasować błędy.

Komputer tu nie zrobi nic.Jak żarówki sprawne,to powiadomienie zniknie.Wyjmij żarówki i popstrykaj w nie.Jak wolflam ledwo trzyma,to odpadnie i będziesz wiedział na której łapał błąd.Miałem tak kilka razy i tym sposobem pozbyłem się problemu,mimo że wszystkie żarówki świeciły.

niema nic lepszego niż BAWARKA
Opublikowano
Co do klaksonu to nie mam pojęcia ale z tą kontrolką to może trzeba na komputer pojechać wykasować błędy.

Komputer tu nie zrobi nic.Jak żarówki sprawne,to powiadomienie zniknie.Wyjmij żarówki i popstrykaj w nie.Jak wolflam ledwo trzyma,to odpadnie i będziesz wiedział na której łapał błąd.Miałem tak kilka razy i tym sposobem pozbyłem się problemu,mimo że wszystkie żarówki świeciły.

 

 

ok sprawdze moze zadziala :D

BMW - marka stworzona dla radosci z jazdy

Bardzo Madry Wybor

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Problem zarowek rozwiazany okazuje sie ze nie wszystkie zarowki spelniaja wymagania BMW :idea: znaczenie ma sama jakosc :nienie: po wymianie wszystkich zarowek problem zniknol :cool2:

Klakson :mrgreen: tu problemem okazal sie przekaznik znajdujacy sie pod schowkiem po rozlaczeniu wyczyszczeniu stykow i wymianie na nowy znowu moge trabic na wszystkich w kolo :cool2:

Tak wiec temat uwazam za zamkniety

Pozdrawiam wszystkich uzytkownikow marki SZEROKOSCI :cool2:

BMW - marka stworzona dla radosci z jazdy

Bardzo Madry Wybor

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Co do klaksonu to nie mam pojęcia ale z tą kontrolką to może trzeba na komputer pojechać wykasować błędy.

Komputer tu nie zrobi nic.Jak żarówki sprawne,to powiadomienie zniknie.Wyjmij żarówki i popstrykaj w nie.Jak wolflam ledwo trzyma,to odpadnie i będziesz wiedział na której łapał błąd.Miałem tak kilka razy i tym sposobem pozbyłem się problemu,mimo że wszystkie żarówki świeciły.

 

 

ok sprawdze moze zadziala :D

tak przy okazji dowiedzialem sie ciekawej rzeczy spalona zarowka trzeciego swiatla STOP wewnetrznego jest sygnalizowana jako blad swiatla prawego!!!!! Warto wiec tam popatrzec od czsu do czasu

BMW - marka stworzona dla radosci z jazdy

Bardzo Madry Wybor

Opublikowano
Mam podobny problem właśnie z tą żarówka, ale jak na złość nie chce się teraz pojawić i nie mam jak sprawdzić właśnie tego 3 stopu pewnie jak będę sam jechał to się zapali :P na 99% podejrzewam ponieważ po wciskaniu kilka razy pod rząd stopu problem znikł :P
Opublikowano
Mam podobny problem właśnie z tą żarówka, ale jak na złość nie chce się teraz pojawić i nie mam jak sprawdzić właśnie tego 3 stopu pewnie jak będę sam jechał to się zapali :P na 99% podejrzewam ponieważ po wciskaniu kilka razy pod rząd stopu problem znikł :P

:D

Ja to sprawdzilem kladac gasnice na pedal hamulca :) ,dostep do zarowki jest od strony bagaznika ,taki maly plastikowy prostokacik ja zakrywa. Po wymianie zarowki :idea: okazalo sie ze nadal nie dziala wiec sprawdzilem bezpieczniki te w kabinie .Pozniej wymienilem zarowke na dobrej firmy nie jakie ,,no name :nienie: '' . Teraz jest spokoj

Jest troche zabawy ale da sie zrobic .

Pozdrawiam i szerokosci zycze :cool2:

BMW - marka stworzona dla radosci z jazdy

Bardzo Madry Wybor

Opublikowano
Dzięki za opis jak się zabrać do tego :) nie wpadłem na pomysł z gaśnicą, ale wepchałem płyn do chłodnicy i jednak nie świeci :)
Opublikowano
Dzięki za opis jak się zabrać do tego :) nie wpadłem na pomysł z gaśnicą, ale wepchałem płyn do chłodnicy i jednak nie świeci :)

 

Jak juz sie dostaniesz do zarowki to wyciaga sie ja przekrecajac caly plastik w lewo .Mowie o tym ktory jest juz pod pokrywka sprawdz sobie opornikiem czy jest tam jakies napiecie :wink: Daj znac jak cos :cool2:

BMW - marka stworzona dla radosci z jazdy

Bardzo Madry Wybor

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam.

Podbijam pytanie kolegi odnośnie klaksonu.

A dodatkowo chciałbym spytać o pewien problem odnośnie uw urządzenia dźwiękowego.

Otóż wykazuje to to brak reakcji, jednakże naciskając na kiere słychać przeskok prądu ( czyli jak by powinien działać). Ale sprawdzałem na bezpiecznikach nie ma obwodu w tych wtyczkach. Bezpieczniki są okej.

I teraz pojawiają się pytania:

1. Czy klakson po remoncie mógł zostać odłączony i owe zjawiska wykazują brak podpięcia trąbki? (problem jak nie problem)

2. Trąbka klaksonu jest zużyta? (Kupno nowej, używanej, ew renowacja trąbki wchodzi w grę i sens)

3. Inne dolegliwości których nie jestem w stanie określić.

Poczytałem trochę na googlach i tu na forum i innych o tym że może to być problem z taśmą w kierownicy. Dodam że poducha jest, a auto było je*** w przód ostro, ale bez wystrzału poduszki.

Z góry dziękuje za odpowiedzi i porady. Jeśli czegoś nie dodałem to zasugerujcie, odpowiem.

Pozdrawiam serdecznie

Opublikowano

Klaksony - bo są dwa - masz upchane przed lewym przednim nadkolem (czyli po stronie kierowcy). Trzeba odkręcić krótkie nadkole i wszystko widać. Ja bym zaczął od sprawdzenia właśnie ich. Możesz po wyjęciu podłączyć na krótko do akumulatora i sprawdzić, czy w ogóle dają jakiś dźwięk.

Są tak usytuowane, że lubi się do nich dostawać syf z ulicy, więc jest duże prawdopodobieństwo, że są po prostu zawalone błotem i zdechły.

Opublikowano

Dzięki kolego za radę, jutro więc wezmę się za robotę.

Jeszcze jak mógłbyś doradzić jak to wyczyścić, był bym stokrotnie wdzięczny. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.