Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wymiana to pikuś dwie opaski na wężyku ,ze dwie śrubki mocujące wtryskiwacze i w moim przypadku 6 wtyczek (niewolno pomylić ci kolejności podłączenia wtyczek) i nie wydaje mi się żeby trzeba było podpinać cos pod komputer one są zasterowywane wszystkie jednym napięciem, ważny jest tylko dobór pod pojemność i kilowaty.
BMW E46 320i
Opublikowano

Oczywiście, że trzeba będzie podpiąć pod komputer zmieniając "elektrozawory" na np. hany.

Te wtryski będą miały zupełnie inną charakterystykę i wydatek niż waldemary.

Opublikowano

I to by była najtańsza opcja . Rozpatruję wymianę wtryskiwaczy do swojej 320 daj znać ile co kosztuje.

Qwet może byś mi doradził coś niedrogiego do R6? Na jakich ty śmigasz ?

BMW E46 320i
Opublikowano

Panowie, lipa lekko jest.

Patrzałem na te moje Valteki, i są one zamontowane na listwie (jeden wężyk odchodzi od każego elektrozaworu). Natomiast Hana mają dwa wężyki (jeden zasysający i drugi wtryskujący). Musiałbym przerabiać kompletnie wszystko. Dokupywać wężyki, zaciski i kombinować z zamocowaniem ich wszystkich. Czeski film ogólnie biorąc. Jeśli chodzi o majsterkowanie i takie tam to lubię i umię, ale co do LPG to szczerze mówiąc boję się pomyłki. Jak jeb**ie, to tylko raz. Może ktoś by podpowiedział krok po kroku albo schemat (cokolwiek) jak to zrobić. Być może ktoś z was już to robił. Chciałbym konkretne instrukcje a nie wymysły w stylu "mniej więcej tak to powinno być".

 

Dzięki i pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie, lipa lekko jest.

Patrzałem na te moje Valteki, i są one zamontowane na listwie (jeden wężyk odchodzi od każego elektrozaworu). Natomiast Hana mają dwa wężyki (jeden zasysający i drugi wtryskujący). Musiałbym przerabiać kompletnie wszystko. Dokupywać wężyki, zaciski i kombinować z zamocowaniem ich wszystkich. Czeski film ogólnie biorąc. Jeśli chodzi o majsterkowanie i takie tam to lubię i umię, ale co do LPG to szczerze mówiąc boję się pomyłki. Jak [bAD]**ie, to tylko raz. Może ktoś by podpowiedział krok po kroku albo schemat (cokolwiek) jak to zrobić. Być może ktoś z was już to robił. Chciałbym konkretne instrukcje a nie wymysły w stylu "mniej więcej tak to powinno być".

 

Dzięki i pozdrawiam

zastosuj hany na listwie.tak jak masz te valteki.

Opublikowano
Właśnie też rozpatrywałem skrócenie wężyków tych za wtryskiwaczami, co do nawiertów 10 cm od tych benzynowych (jak są bo nie sprawdzałem jeszcze )to już nic nie poradzę . Myślałem o zastosowaniu plastikowych rureczek o średnicy wewnątrz 2-3mm a nie 5 mm czy więcej chodziło by o to żeby gaz z wtryskiwaczy był jak najszybciej dostarczony do cylindrów.
BMW E46 320i
Opublikowano
Z tą wysokością nawiertów chodzi bardziej o odpowiedź dynamiczną całego układu regulacji mieszanki, czyli reakcja na gaz, wychodzenie z cutoffu itp. Podobnie długość wężyków. Ja u siebie miałem nawierty za wysoko i przy zmianie na hany zrobiłem nowe nawierty, a stare zaślepiłem. Efekt - brak zafalowania po zluzowaniu, łatwiejsze strojenie instalacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.