Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

W przyszłym tygodniu mam zamiar wziąć się za usunięcia klapek kolektora ssącego.

W związku z tym mam 3 pytania:

1) Jaki jest odpowiedni rozmiar zaślepek (22mm czy 33mm) dla silnika 3.0D 218PS z 2003r. bez filtra DPF?

2) Czy po zdjęciu kolektora ssącego konieczne jest do ponownego założenia zastosowanie nowej uszczelki?

3) Ostatnio po zdejmowaniu kolektora u mechanika i odłączeniu niektórych wiązek kabli miałem problem z mocą silnika, po podłączeniu do kompa problem zawsze znikał. W związku z tym mam pytanie, czy auto w tym momencie przechodzi w stan awaryjny allbo dzieje się coś innego i jak ewentualnie temu zapobiec? (odłączyć IBS?)

 

pzdr ; )

BMW E60 530D SEDAN 2003r
Opublikowano

uszczelki jeśli są całe zostaw te same.

- wyjmij kluczyk ze stacyjki,

- zdemontuj kolektor

- odkręć zaślepki od kolektora,

- wyłam je razem z ośką, to co zostanie po ośce (oblana tworzywem końcówka łącząca się z prętem od sterowania)minimalnie zeszlifuj i włóż w to samo miejsce,

- analogicznie skręć całość, pozostawiając cały zewnętrzny mechanizm działający!

 

nie musisz nic kupować dorabiać, wkręcać śrubek na klej itp.

 

Z elektrycznych urządzeń, musisz jedynie odłączyć przepustnicę.

Opublikowano
lepiej wstaw zaslepki mozna je kupic na allegro one maja oring i nie bedziesz mial pozniej wyciekow.oryginalne uszczelki sa kiepskie jeszcze jak zaczniej myc rozpuszczalnikiem nitro to wogole bedzie lipa.napisz jaki miales otwor ?ja tez przymierzam sie wstawic zaslepki bo mi wlasnie cieknie z tych uszczelek.
  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Witam

 

W zestawie zaślepki aluminiowe razem z oryginalnymi nowymi oringami.

 

Cena:

rozmiar 22mm - 15,00 zł

rozmiar 33mm - 25,00 zł

 

Wysyłka GRATIS !!! + upominek dla uczestników forum

 

 

Przed zakupem proszę sprawdzić jakość i ilość komentarzy na allegro, aby mieć pewność że macie do czynienia z profesjonalną firmą, która dostarczy towar spełniający Wasze oczekiwania.

 

 

Zapraszam na allegro http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=5054958,

 

lub do naszą stronę http://www.aditech.net.pl

Edytowane przez bram-pol
  • 3 miesiące temu...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Ja u siebie 530d z maja 2005 mam 33mm

 

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

..pasja to moje życie..
  • 2 tygodnie później...
  • 3 lata później...
Opublikowano

Tak, ja mam zamontowane.

Firma z Łasku koło Łodzi, mechanik był w szoku jak zobaczył, że to taka dobra robota.

Działa już rok, bez zarzutów, żadnych wycieków...

Ja polecam

Opublikowano

Niestety, działam w innym asortymencie części co powinno byc widac po postach ostatnich :)

Tutaj opinia innego użytkownika: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=73&t=97723&start=960

 

Bardzo lubię ludzi którzy poprawiają fabryczne wady w samochodach a przy tym efekt finalny ich zapału i wiedzy wygląda tak jak kolektor który zamontowałem. Stąd postanowiłem o tym napisać nie jako stricte reklama ale jako ciekawostka czy informacja, że warto brać ich regenerację pod uwagę.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.