Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBAAS71022CH28443

Kod typu AS71

Typ 320D (EUR)

Typoszereg E E46 (4FL)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M47DO1

Pojemność skokowa 2.00

Moc 110

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor STAHLGRAU METALLIC (400)

Tapicerka STOFF TEX 2000/ANTHRAZIT (J1AT)

Data prod. 2002-06-19

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S273A LM RAEDER/STERNSPEICHE 43 Obr. BMW, st. le. spr. gwiaz. 43

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)

S692A CD WECHSLER I-BUS VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD I-Bus

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Bordliteratur deutsch

S926A ERSATZRAD pełnowartościowe koło zapasowe

S984A KODIERUNG WARTUNGSINTERVALL Kodowanie częstotliwości przeglądów

S993A MODELLJAHRESCODE Kod dla roku modelu w numerze FG

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

Popraw w tytule i dopisz numer vinu.

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Opublikowano
Witaj. Przy częstym użytkowaniu spryskiwaczy ksenonów woda wlatuje miedzy reflektor i maske i tam stoi stad od spodu ładpie korozja, w autach bez ksenonów tego nie uświadczysz. Nie jest to częste w E46 ale zdarza się.
Opublikowano

Byłem oglądać to auto.

A pro po tych bąbli to maska wg. mnie jak ktoś się ma cieszyć autem to trzeba ją wymienić. Raczej nie da się jej uratować. Jest przeżarta od spodu na odcinku około 7cm.

Przedni prawy błotnik 230-300 mikronów, na rogach lekka szpachelka, nie widać śladów ściągania z auta.

Tylne prawe drzwi od listewki w dół 230-300 mikronów.

Tylny rant błotnika prawego, mniej więcej do wysokości klapki wlewu paliwa 230-300 mikronów.

Pod tylną lewą lampą, pas druga warstwa lakieru ale na odcinku tylko 10cm (drobna zaprawka).

Lewa strona autka oryginał.

Szyby wszystkie oryginał BMW.

Lewy kierunek przedni wymieniony.

Lekko zapocony dyfer.

 

Co mi radzicie po takich stwierdzeniach ?

Auto ma być dla mnie.

Opublikowano (edytowane)

Jadać z daleka bym się bardzo "zniesmaczył" wynikami miernika z prawej strony, mimo wszystko jak Ktoś się zarzeka "bardzo zadbanym oryginalnym lakierem, bez szpachli" to takie [BAD] autko powinno być ............. a nie z potencjalnych rozsądnych kupujących robi się naiwniaków .............

 

Mimo wszystko sprawy lakiernicze to "kosmetyka", po prostu musiałbyś nauczyć się żyć z autkiem po interwencji lakiernika :mrgreen: .

 

Dyfer trzeba ściągnąć i na dobry początek wyczyścić, udrożnić górny kanał odpowietrzający + boczne uszczelnienia i jest malina, chyba że wyje przy wyższych prędkościach to temat cięższy.

 

Radmak zastanów się czy chcesz to autko za takie $ i chyba tylko to można doradzić.

 

 

P.S. Pod kompa autko było podłączone?

Edytowane przez szymon-o
Opublikowano

Nie nie było gdyż właściciel miał tylko dla mnie 15min i zbytnio poważnej jazdy próbnej nie można było zrobić.

No cóż był w pracy i to rozumiem.

Opublikowano

Już dwa lata temu widziałem znacznie większe purchle w poliftowych egzemplarzach (bez wcześniejszych ingerencji lakiernika-sprawdzane). Sprawa dotyczy rantów maski nad reflektorami (to co pisał kolega Kevin, ponadto jak jedziemy sobie w trasie to ten rant jest narażony na ciągłe bombardowanie piaskiem, owadami itp,) róg tylnego nadkola na łączeniu ze zderzakiem, ranty pod lampami tylnymi (kombi), okolice listew progowych (te plastikowe po otwarciu drzwi). Cynkowanie e46 do pięt nie dorasta audi, czy chociażby skodom. Niestety. :wink: Kolejna sprawa jest taka że prawdopodobnie 2-3 egzemplarze 10cio letnich e46 ma 100% nietkniętą powłokę lakierniczą, więc szanse są małe. Ta słynna "radość z jazdy" niestety często kończy się wypadkiem lub stłuczką. Co można poradzić?? Będzie to pewnie niegrzeczne z mojej strony. Jeżeli nie stać Cię na lepsze (nowsze) auto to trudno, trzeba wybierać z tego co jest. Jeżeli oczekujesz 100% idealnej powłoki lakierniczej w aucie za ok 16-17% jego początkowej wartości to niestety nie daję Ci wielkich szans... Liczmy siły na zamiary

 

Moim zdaniem ten egzemplarz jak na 10 lat całkiem fajnie się prezentuje, zarówno z zewnątrz jak i w środku (kierownica). Zadbany egzemplarz w polskiej cenie, bo w de raczej auta z pełną historią i takim przebiegiem od Niemca nie kupisz (pomijam okazyjne oferty...).

Opublikowano

No mnie nie przeraża, ze jest druga warstwa lakieru, zresztą w 10cio letnim aucie raczej jest to nie możliwe.

E46 było zawsze moim marzeniem i za każdym razem kiedy je chce kupić to kupuje coś innego gdyż mam dość oglądania bezwypadkowych 3.

Opublikowano
Nie nie było gdyż właściciel miał tylko dla mnie 15min i zbytnio poważnej jazdy próbnej nie można było zrobić.

No cóż był w pracy i to rozumiem.

Nie wiem z jak daleka jechałeś, ale będąc na miejscu nie przeprowadziłeś porządnej jazdy próbnej, ani nie było czasu na podłączenie auto pod komputer? Bo co, własciciel nie miał czasu? :mad2: Nic z tego nie rozumiem. Jak chcesz kupić to jedz jeszcze raz i dokończ resztę, albo zrezygnuj. 15 minut to się w kiblu siedzi, a nie ogląda samochód, ale jak ci tyle wystarczy to ok.

Opublikowano

Właściciel nie miał czas bo był w pracy.

Ja autko oglądałem dłużej z zew. jak zostałem sam.

Jestem z Warszawy także w każdej chwili mogę jeszcze raz pojechać.

Opublikowano
Jeżeli jesteś dalej zainteresowany to tak zrób. Będziesz miał kompletny pogląd chyba, że własciciel całą dobę będzie w pracy. Tak się zdarza :D

 

tylko gorzej z komputerem bo nie posiadam takowego :(

Opublikowano
Witam,

 

Co sądzicie na temat tej sztuki : http://allegro.pl/bmw-e46-320d-salon-pl-oryginalny-lakier-zadbane-i2426475804.html

 

Zastanawia mnie fakt dwóch bąbli na masce. BMW są ocynkowane więc skąd się to pojawiło ?

Sprzedawca zapewnia, że był tylko malowany błotnik i cieniowane drzwi.

 

To co jest na racie maski, to niestety wada fabryczna. U mnie dopiero się zaczynało, ale na tej wewnętrznej stronie i było delikatne. Wymieniłem masę uszczelniającą, polakierowałem i jest dobrze. W przypadku tej z ogłoszenia może być już dziura na wylot, czyli wymiana maski, bo szpachla się tam długo nie utrzyma (trzaskanie/zamykanie). Może sprzedawca opuści na cenie :D A te 200/300um lakieru pod listwą się nie przejmuj, samochód ma 10 lat i coś się musi wydarzyć. Ja też miałem oryginalny lakier pod listwą, ale z rysą nie chciałem jeździć, więc lakierowałem. Zresztą w związku ze słabością do korozji e46, nie zawsze można utrzymać oryginalnego lakieru. Nie chcesz dalszej degradacji pojazdu trzeba leczyć, lakierować.

Opublikowano
Myślę, że powinieneś podzwonić po warsztatach, nie aso, w niektórych mają dobry sprzęt diagnostyczny i umówić się na wizytę. Ale coś mi się wydaje, że sprzedawca znów będzie w pracy, albo na urlopie :mrgreen: Zadzwoń i zapytaj czy będzie miał 15minut na diagnostykę :D
Opublikowano

A i zapomniałem dodać, że sprzęgło łapie dopiero przy końcu.

Nie wiem czy to oznacza, że już jest do robienia ...

Opublikowano
Jeżeli jesteś z Warszawy to jedź na sprawdzenie auta do Adama z Raszyna, namiary znajdziesz w dziale polecane warsztaty. Moim zdaniem warto się tym autem porządnie zainteresować. :twisted:
Opublikowano
Tylko dlaczego panel od klimatronika jest z 2004 roku?

 

Tak dokładniej to montowali je od 03/2003 :wink: może oryginalny się popsuł? :roll: no bez jaj w Twoim aucie nic się nie zepsuło od wyjazdu z fabryki?? Rówież zwróciłem na to uwagę jednak mam przed nosem katalog "BMW 3er Limousine" wydany w 2001 roku i na stronie 65 środkowe zdjęcie przedstawia właśnie taki "nowy" panel. Na wszystkich innych zdjeciach są "stare" panele :norty: jakiś prototyp czy co hehe :wink: :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.