Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich ; do 3100 obrotów/min nie mam mocy - po przekroczeniu 3100 obr/min jest kosmos i przyśpiesza super; 6 m-cy temu wymieniłem termostat EGR(zimno było w aucie) i odmę na nową przy okazji, jakiś miesiąc temu auto zostawiło olej w garażu chyba z IC ale wszystko było oki i to się tylko raz zdarzyło; teraz pod autem mam ciągle plamę oleju i raz już dolałem olej do silnika,cały IC jest cały w oleju od spodu i auto nie przyspiesza tak jak powinno ... co jest grane chłopaki ? podobno zawór EGR może być/małe turbo padło lub jakiś bajpas turbo - tak mi podpowiedzieli w bmw :) help ! :)
Opublikowano

Wszystko wskazuje raczej na mala turbine.Przy tych obrotach o ktorych wspominasz wstaje druga,wiec zbiera sie juz dobrze...

Plamy oleju,mokry cooler...Raczej turbina.Podlacz jeszcze program diagnostyczny i zobacz na nim jak laduje turbo do tych 3100 obr/min.

Opublikowano
mam 177 .000 km przebiegu; auto przyspiesza i zapewne niejedna osoba by przyznała że nawet nieźle się zbiera ,ale ja wiem że jest coś nie tak bo opon nie zrywa przy ruszaniu,a wcześniej zrywało :) i naprawde jest niezła różnica po przekroczeniu 3100 obr/ min... chłopaki nowa turbinka czy regenerować ?
Opublikowano
W 535d turbiny są prostsze niż turbo w 530d, nie mają zmiennej geometrii łopatek więc jest szansa, że regeneracja wystarczy. Gdyby nie plamy oleju to możliwą przyczyną braku mocy przy niskich obrotach może być uszkodzony któryś z przewodów podciśnieniowych, widziałem identyczny przypadek w 535d.
Opublikowano
aha..dzięki chłopaki; wymieniałem również przewód olejowy-ciśnieniowy do turbo i wszystko wprawdzałem więc było oki, ktoś w innym wątku dot .turbo napisał że można kupić w niemczech znacznie taniej takie turbo więc sprawcze ASO -DE :) bo u nas w ASO napewno kosmos więc zostaje Garet...nie chcem regeneracji bo widziałem kilka turbo po regeneracji i oprucz tego że były czyste /wypiaskowane to nic więcej...luz na osi taki sam jak był ...szkoda gadać.
Opublikowano
aha..dzięki chłopaki; wymieniałem również przewód olejowy-ciśnieniowy do turbo i wszystko wprawdzałem więc było oki, ktoś w innym wątku dot .turbo napisał że można kupić w niemczech znacznie taniej takie turbo więc sprawcze ASO -DE :) bo u nas w ASO napewno kosmos więc zostaje Garet...nie chcem regeneracji bo widziałem kilka turbo po regeneracji i oprucz tego że były czyste /wypiaskowane to nic więcej...luz na osi taki sam jak był ...szkoda gadać.

 

 

ale wiecie co...jeszcze raz sprawdze wszystkie przewody podciśnieniowe bo to też może być ...tylko że ten olej ...to mnie martwi;;;

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

w moim przypadku duża jest oki więc nie będę jej wyminiał .W ASO też wymieniają tylko tą uszkodzoną a nie parami,więc widocznie można:) myśle że jakby była padnięta duża to wtedy istnieje ryzyko że mała mocno dostaje w d... i może wtedy należałoby wymienić obydwie...

Teraz szukam gdzie można kupić nową najtaniej :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.