Skocz do zawartości

zwiększenie mocy w bmw f10 520d performance power kit


banka87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mam bmw f10 520d z 2012r z ośmiobiegowym automatem sportowym z manetkami. Samochód jest na fabrycznej gwarancji zależy mi aby jej nie stracić!

Co myślicie o zamontowaniu takiego pawer permorfensa do mojego auta-czy to ma sens czy może Macie jakieś inne rozwiązanie na podniesienie mocy aby nie utracić fabrycznej gwarancji?

podaje link z allegro performens kit:

http://allegro.pl/oryginalny-performance-power-kit-bmw-f10-f11-520d-i2377245423.html?source=oo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 97
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja bym jeszcze poczekał, niech auto się dobrze dotrze, a jak minie gwarancja to u dobrego tunera zrobisz sobie świetny program :-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestaw się zamawia a nie kupuje. Trzeba podać numer VIN i na tej podstawie BMW AG przygotowuje sterowniki. Trwa to ok. tygodnia. Oprócz silnika zmienia się również charakterystyka skrzyni. W zestawie jest jeszcze interkooler i większy wiatrak.

Łącznie za ok. 7000,00 zł mamy dodatkowe 16 KM i 40 N i jest to dobra alternatywa.

Generalnie wszystko działa poprawnie i jest gwarancja. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tam na zdjęciu było napisane że 520d tylko w manualu a automat to w 320d.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie po podaniu nr vin mojego auta okazało sie ,że jest wersja performens kiit do 520d w automacie.tylko moje zapytanie jest do Was takie.Czy jest jakieś inna możliwość podniesienia mocy bez utraty gwarancji w tym modelu,czy jak odpukac bym musial auto oddac samochod na naprawe gwarancyjna nie podważą gwaranci z powodu zamontowanie jakiegoś boxa itd(czy mimo odpiecia takiego urzadzenia serwis bmw nie jest w stanie powiedziec ze wykryli w komputerze zmiany ktore nie sa seryjne?to mnie zastanawia bo jest różnica dać 1600zl u tunera,a około 7000zl w salonie za tak mały przyrost,ale bez obaw o gwarancje.

czekam na wasze spostrzeżenia na ten temat:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie po podaniu nr vin mojego auta okazało sie ,że jest wersja performens kiit do 520d w automacie.tylko moje zapytanie jest do Was takie.Czy jest jakieś inna możliwość podniesienia mocy bez utraty gwarancji w tym modelu,czy jak odpukac bym musial auto oddac samochod na naprawe gwarancyjna nie podważą gwaranci z powodu zamontowanie jakiegoś boxa itd(czy mimo odpiecia takiego urzadzenia serwis bmw nie jest w stanie powiedziec ze wykryli w komputerze zmiany ktore nie sa seryjne?to mnie zastanawia bo jest różnica dać 1600zl u tunera,a około 7000zl w salonie za tak mały przyrost,ale bez obaw o gwarancje.

czekam na wasze spostrzeżenia na ten temat:)

 

Kolego przeczytaj sobie dokładnie wszystkie tematy na forum F10. Już było tam pisane na ten temat. Nie ma tego dużo, a z tego co pamiętam, to ktoś nawet pokazywał swoją korespondencję z BMW Polska, kiedy "walczył" z nimi na temat naprawy gwarancyjnej po chipie. Na pewno pomogłoby Ci to w podjęciu decyzji. Pozdrówka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego przeczytaj sobie dokładnie wszystkie tematy na forum F10. Już było tam pisane na ten temat. Nie ma tego dużo, a z tego co pamiętam, to ktoś nawet pokazywał swoją korespondencję z BMW Polska, kiedy "walczył" z nimi na temat naprawy gwarancyjnej po chipie. Na pewno pomogłoby Ci to w podjęciu decyzji. Pozdrówka!

 

 

 

 

 

 

a możesz kolego mi odnaleść wątek z tym problemem z gwarancja po chipie(ale to po chipie czy czipboxie) bo nigdzie nie moge tego na forum odnaleźć,najlepiej podaj link pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj przez wyszukiwarkę. Ale jeśli nie ma na F10, to może to było na E60... kurcze, teraz sam mam już wątpliwości... :?

 

Co do samego chipa, to pogadaj z użytkownikiem AO. On już chipował parę aut, może coś Ci doradzi. Ja mogę polegać w tej materii tylko na forum, sam nigdy tego nie robiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawid S do Twojego to może jeszcze jedna mała Turbinka wejdzie ;)

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie to ja już mialem w dwóch autach robiony program chipowy w samochodach już po gwarancji,ale teraz mi chodzi o jakiegoś boxa ktorego niby wypina sie przed serwisem i niby nic nie widac(po wymontowaniu pozostaje seria).tylko sie boje tego czy napewno serwis bmw nie jest wstanie wykryc na 100% modyfikacji oprogramowania przez domniewanego boxa jak np bede chcial zglosic jakaś usterke na gwarancji??? :|i czy nie podważąjej? czy ktoś mial tego typu doświadczenie :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie wiem czy słyszałeś o RTS z firmy V-tech na którym możesz zapisać trzy programy, jeden oryginał i dwa tuningowe (oczywiście programy tuningowe są robione konkretnie pod twój samochód) Wgrywasz je kiedy chcesz dzięki temu urządzeniu, a wiec przed każdym serwisem wgrywasz oryginał, odpinasz urządzenie i powinno być OK.

 

Od razu mowie ze nie mam nic wspólnego z firma V-tech, po prostu kiedyś obiło mi się o uszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V-tech to firma tuningowa mająca przedstawicieli w całej Polsce, znajdziesz ich na necie. Natomiast RTS to nic innego jak programator, wszystko znajdziesz na necie, ja tu nie chcę robić żadnej reklamy, aczkolwiek i tak wydaje mi się ze już zrobiłem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zamiar zrobić 520d performence power kit. Dzisiaj byłem w M-Cars i się wacham. Czy ktoś może mi powiedzieć obiektywnie, czy to jest zauważalny efekt? Zależy mi na gwarancji, więc nie rozważam innych niż oryginalne rozwiązań.
George Wind
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

efekt jest bardzo odczuwalny...

 

musisz jednak wiedzieć, że gwranacja będzie ale wgrany soft będzie "drugiej" jakości,

 

dodatkowo za każą wizytą w ASO Polska ale w innym oddziale (bo nie ma na chwilę obecną pełnego powiązania komputeroweg) będziesz musiał informować, że masz wgrany oficjalny program (co w przypadku napraw gwarancyjnych będzie sprawdzane) aby go przypadkowo nowym softem nie skasowali i wiedzieli, że auto zachowuje się inaczej z powodu "chipa",

 

kolejną rzeczą na którą musisz być przygotowany to jak ASO nie będzie radzić sobie z zgłoszoną usterką to zawsze padnie zdanie prawdopodbnie to przez nasz "power chip", sugerujemy powrót do serii a wszystko zostanie naprawione...

 

takie są polskie ASOwe realia

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoja skrzynia to 8hp45 o wytrzymałości 450Nm.

 

Jak chcesz być pewny, że skrzynia wytrzyma to nie przekraczaj podanej wartości, nie ruszać niskich obrotów, mały wzrost od serii (+30Nm) w zakresie 2-3 tys. obrotów, powyżej 3 tys. obortów można już zrobić większy (+80Nm) wzrost (standardowa krzywa Nm w tym zakrsie zaczyna opadać)...

 

skrzynie z grupy 8hp dla mnie są rewelką, bardzo zazroszczę, że taką masz/macie :cool2: , moja skrzynia 6hp jest jak skamienielina przy Waszej...ma jednak jedną zaletę wynikającą z "starej" konstrukcji, NIE przegrzewa się...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja jeszcze chwile poczekam z wirusowaniem bo zostal mi prawie rok gwarancji. Potem jednak wybiore sie na male strojenie i mam nadzieje ze jakies 210-220KM uda sie wicisnac z tego silniczka. Obawialem sie jedynie ze skrzynia moze pracowac na maks swoich mozliwosci ale jesli jest 70nm luzu to raczej problemu nie bedzie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.