Skocz do zawartości

E6X 530d M57N Odpowietrznik i oddzielacz oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

Auto jak w podpisie

 

Zajrzałem ostatnio do odpowietrznika i ujrzałem coś takiego: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP81&mospid=47559&btnr=11_2316&hg=11&fg=15

Z numeru VIN wynika, że powinno być coś takiego: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NJ71&mospid=47762&btnr=11_3935&hg=11&fg=15

 

Podejrzewam, że dawniej montowany był oddzielacz w postaci filtra ( jak w E39 ), a potem wymyślili coś nowego i zalecają to montować do starszych aut

 

Teraz pytanie

Obudowa odpowietrznika jest taka sama, inny jest oddzielacz oleju

Ta obudowa ma jakieś elementy, które się zużywają, czy mogę ją zostawić i zamontować nowszą wersję oddzielacza ?

 

A może po prostu wymontować oddzielacz i zostawić tak jak jest w jeszcze nowszych autach: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NS71&mospid=48809&btnr=11_3934&hg=11&fg=15 ?

 

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ta obudowa ma jakieś elementy, które się zużywają, czy mogę ją zostawić i zamontować nowszą wersję oddzielacza ?

 

Obudowa ma membranę która z czasem może pęknąć dlatego zaleca się wymianę kompletnej odmy co ok. 60 tys. km i lepiej wymień na taką jaka powinna być + separator plastikowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.