Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chyba musze sie przekonac sie na wlasnej skorze. Skoro jest to praca na pol godziny niczym nie ryzykuje :D

 

K3m0T1989

 

Wymieniales sprzeglo i powiedz mi czy po jego wymianie tez "bierze" przy gorze :?:

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

  • Odpowiedzi 86
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dokładnie tak jak napisał Kemot... trzeba sprawdzić na "sobie". Mnie nie przypadło do gustu, u Kolegi działa rewelacyjnie więc widzisz, że nie ma reguły. Nie obawiaj się demontażu, bo to tylko dwie nakrętki i koniec imprezy :wink: A co do wysoko łapiącego sprzęgła to nasze zestawy są typu SAC czyli z regulacją kasowania luzu, więc tutaj należy szukać przyczyny... no i jest to typowy objaw kończącej się okładziny tarczy sprzęgła, lub właśnie nie wyregulowanego klina docisku.
Opublikowano

Od razu powiem, ze mechanikiem nie jestem.

 

Moje sprzeglo ma niecaly rok i jestem troche zdziwiony, ze tak wysoko bierze. Z tego co slyszalem to podobno ma samoregulator i tak bedzie bralo.

 

Od razu moje pytanie - mechanik spartolil prace :?: Jak wyregulowac ten klin docisku :?:

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

moje po wymianie może ciut niżej bierze niż stare. Ja w sumie stare wymieniłem dlatego że szarpało podczas ruszania, po demontażu okazało się że tarcza do zera wyjechana prawie. U mnie bierze gdzieś tak w połowie skoku pedała ? pedału ? :D

mechanicy mi wymieniali sprawdzeni i znajacy sie na robocie wiec nie biore pod uwage złego montażu.

szukam
Opublikowano
wracając do tematu zaworka mnie bardzo denerwuje to, że nie mogę nawet sobie na światłach z miejsca agresywnie ruszyć, bo ślizga się sprzęgło wtedy dlatego chętnie bym go wywalił....
Opublikowano
gdzieś ktoś tu pisał, że nie ;p a poza tym bym to odczuwał też przy normalnej jeździe a tak nie jest.
Opublikowano

Dobra dziś w drodze wyjątku dałem skatować swoją Bunie ziomkowi i on dał mi swoją ( przed i po demontażu co by nie było że "lol to zupełnie inne auto" ) i efekt był taki że poszły dwa w moim M52b20 i jego n42 !!! :norty:

 

jego n42

 

http://img217.imageshack.us/img217/4337/20120627172027.th.jpg

 

moje m52b20

 

http://img213.imageshack.us/img213/6136/20120627165852.th.jpg

 

Sprzęgło ciśnie extra i jest o 30% miększy pedał, faktem jest również precyzyjniejsza zmiana biegów w dół i w górę ,320i 98r śmigam na 17' 205/45/r17 przód i 235/45/r17 tył i rwie z dwóch jednocześnie na wprost auto ma 14 lat i ze 300 000 :)

jego 318i 2002 z prawie 200 000 też dała radę :cool2:

przypadła mi do gustu ta operacja z racji opisywanej wcześniej wyczuwalności siły jego działania kontrola dużo lepsza teraz wiem że wale z niego na 25- 50-75% czy 100% wcześniej było raczej 0-1 on -off jak w rajdówkach , mam tylko 150 KM i szerokie oponki więc na pewno go nie założę z powrotem :cool2: .

 

http://img534.imageshack.us/img534/9214/20120627163441.jpg

 

Operacja mega prosta odrdzewiacz robi najgrubszą robotę :norty:

BMW E46 320i
Opublikowano

Muszę dodać że 318i było mniej podatne na usunięcie ale delikatna poprawa odczuwalna .

320d myślę bo nie miałem okazji przetestować z racji większego momentu obrotowego musi po takiej akcji robić robotę :norty: .

BMW E46 320i
Opublikowano
Nie nie jesteś to ustrojstwo sprawiało że to sprzęgło było dziwne .
BMW E46 320i
Opublikowano
Yoshi nie wiem co może mieć wpływ że u ciebie nie widać . Czy my mamy te sprzęgła tak zjechane, czy zle założone (moje ma pare tyś km) czy o co chodzi :D dobrze ci sie jezdzi to spoko :) mi teraz tez dobrze i każdy zadowolony :D
szukam
Opublikowano
Yoshi nikt nie pisał że to ty jesteś dziwny w 318i ziomka różnica była minimalna , zastanawia mnie czy przypadkiem ta zwężka nie puszcza zbyt gwałtownie tego płynu? Czy inżynierowie z BMW nie zastosowali go do odciążenia wysprzęglika np bo były problemy podczas testów przecieki itp?
BMW E46 320i
Opublikowano
to opóźnia działanie sprzęgła, czyli chcesz puścić sprzęgło szybko ale zweżka powoduje ze wolniej docisk robi robote. Ma chronić sprzęgło przed strzałami.
szukam
Opublikowano
Myśląc w tą stronę to raczej półośki i dyfer i łączniki wału :norty:
BMW E46 320i
Opublikowano
ok to jak już wszyscy pozmieniali to teraz wróćmy do głównego tematu. Da się jakoś ulepszyć silnik, aby wgrać lepszą mapę ? myślę o jakichś 160 -170 km
Opublikowano

Restryktor zabezpiecza układ przeniesienia napędu przed awarią. Dodatkowo chroni przed gwałtownym drganiem skrętnym koła zamachowego tym samym eliminując możliwość pęknięcia wału korbowego, który de facto ZAWSZE pęka na układzie korbowo-tłokowym czwartego cylindra. Został zastosowany w dieslach ze względu na olbrzymi moment obrotowy dostępny już w niskich obrotach.

 

Da się jakoś ulepszyć silnik, aby wgrać lepszą mapę ? myślę o jakichś 160 -170 km

Tak da się! Skontaktuj się z BAGOREM odnośnie chiptuningu, to coś pomiędzy tymi wartościami może się uda wycisnąć. Ja po Jego modyfikacji spokojnie objeżdżam seryjne CRy, a i 330d M57 coś nie bardzo sobie ze mną radzą :wink: Można i więcej ale jest to nieopłacalne. Turbo M47N, customowe końcówki rozpylaczy, MAP Sensor M47N, wzmocnione sprzęgło, przelot układu wydechowego, chłodnica oleju z TDS, strojenie komputerowe u BAGORA.

Opublikowano
ok to jak już wszyscy pozmieniali to teraz wróćmy do głównego tematu. Da się jakoś ulepszyć silnik, aby wgrać lepszą mapę ? myślę o jakichś 160 -170 km

170 to bardzo optymistyczna liczba.... Wiele zależy od pompy paliwa bo jak wiemy różnie podają.paliwo i nie ma różnicy czy regenerowana czy nie ....ale 160 KM owszem... W moim wątku na górze e46 masz w ostatnich postach filmik jak przyspiesza 320d....po remappie.....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Yoshi w takim razie na pewno masz wykresik z hamowni ??

 

Skoro objezdzasz M47N CR a M57 niewiele Ci odchodza to musisz miec ok. 170-175 KM i naprawde bardzo dobry moment :norty:

 

Dowody Kolego :D

 

Oczywiscie jesli jest to tylko i wylaczne remapp to na pewno bez pokazania wykresu nie uwierze w te wartosci...

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.