Skocz do zawartości

[e61] 520 d 2005r komunikat level control system failure


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam koledzy mam pytanie odnośnie wężyka .Komunikat pokazuje się tylko czasami raz na dwa trzy tygodnie więc wymienię wężyk .Czy wężyk ma mieć średnicę 6 mm wewnętrzną czy zewnętrzną ????Czy może być taki wąż zbrojony gumowy jak do paliwa ????

 

oczywiście że wewnętrzną, chcesz ten wężyk zakładać na króciec, czy wciskać w jakąś dziurę ... ?

ja użyłem zbrojonego do powietrza, ważne żeby przy zgięciu około 90 stopni był przepływ

 

pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam

 

Również dołączam do "nivo klubu".

Auto siadło dupcią na ziemi. Kompresor wymontowany, po podłączeniu na kable do aku nie działa więc do regeneracji. Macie jakieś sprawdzone zakałady zajmujące się tym problemem?/

Znalazłem takie:

1 http://allegro.pl/kompresor-zawieszenia-bmw-5-e60-e61-regeneracja-60-i2516137339.html

2 http://allegro.pl/pompa-kompresor-zawieszenia-bmw-e61-60-regeneracja-i2565919830.html

 

Co ciekawe jeszcze znalazłem spalony bezpiecznik w skrzynce w bagażniku 40A numer 82

A syf jaki był na dolnej osłonie kompresora to masakra.

Opublikowano
ja dopiero jestem po tym zabiegu i wiem że najpierw błąd ukazywał się sporadycznie a później coraz częściej. wymiana wężyka nic nie pomogła. auto po ok roku już się nie chciało podnosić kompresor nie dawał już rady za długo pompował (czasem trwało to nawet minutę) i wyłączał się a na komputerze wywalało błąd. więc z doświadczenia wiem że kompresor będzie za niedługo do wymiany
Opublikowano
Mimo że pompa pompuje i niby wszystko ok błąd pokazał się ponownie .Może trzeba wymienić cały wężyk .

to nic nie pomoże bo kompresor już nie jest taki wydajny.

Opublikowano
Witam

 

Również dołączam do "nivo klubu".

Auto siadło dupcią na ziemi. Kompresor wymontowany, po podłączeniu na kable do aku nie działa więc do regeneracji. Macie jakieś sprawdzone zakałady zajmujące się tym problemem?/

Znalazłem takie:

1 http://allegro.pl/kompresor-zawieszenia-bmw-5-e60-e61-regeneracja-60-i2516137339.html

2 http://allegro.pl/pompa-kompresor-zawieszenia-bmw-e61-60-regeneracja-i2565919830.html

 

Co ciekawe jeszcze znalazłem spalony bezpiecznik w skrzynce w bagażniku 40A numer 82

A syf jaki był na dolnej osłonie kompresora to masakra.

 

http://allegro.pl/kompresor-pompa-zawieszenia-bmw-e-60-e-61-e60-i2507639921.html

ja tutaj kupiłem wraz z elektrozaworami tylko trzeba zapytać:)

Opublikowano
A co z tym rozdzielaczem od którego wychodzą kolorowe rurki? Też wymieniacie??

to jest elektrozawór ja wymieniłem też:)

Opublikowano

OK

 

i jeszcze sprawa filterka. Jest gdzieś dostępny?? Na alle nie widziałem, a w salonie we Wrocku to mi 180 zł zaśpiewali.

Może pasowaliście od innego plaskacza??

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Temat ogarnięty

Koszt:

- 500 zł regeneracja

- 48 zł nowy przekaźnik

- 1 zł bezpiecznik 40A

- 5 zł wężyk

- 5 zł opaski zaciskowe

 

Jak by ktoś z dolnegośląska potrzebował organoleptycznej pomocy to zapraszam

Opublikowano
W dolnośląskim gdzieś regenerują kompresory nivo czy wysyłałeś? ja najbliżej znalazłem Poznań. Mój pompuje w lecie dobrze (4 kartony płytek + klej 20kg i daje radę) ale na zimę muszę wymienić/zregenerować. Ciekawe jak te regenerowane radzą sobie w zimę. Może ktoś używał?
Opublikowano
W dolnośląskim gdzieś regenerują kompresory nivo czy wysyłałeś? ja najbliżej znalazłem Poznań. Mój pompuje w lecie dobrze (4 kartony płytek + klej 20kg i daje radę) ale na zimę muszę wymienić/zregenerować. Ciekawe jak te regenerowane radzą sobie w zimę. Może ktoś używał?

 

Ja wysyłałem do nich http://auto-klima.com.pl/ Jak wysłałem w poniedziałek to w środę już był u mnie.

Jak na razie wszystko OK. Koszt 500 zł. W zimie jeszcze swoją nie jeździłem tak więc nie wiem jak się będzie sprawował. Raczej powinno być OK.

W Audi nie mam różnicy czy zima czy lato. Pneumat robi tak samo.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam zamierzam wymienić pompe nivo w e61 i teraz mam pytanie .Czy pompa musi być tylko do e61 czy podejdzie od innego bmw ???? Na kompie w czasie diagnostyki wywaliło dziwne błędy (lewa poduszka ,prawa poduszka ) auto nie siada więc chyba trzyma ciśnienie a komunikaty błędu pochodzą od pompy ?
Opublikowano
Witam zamierzam wymienić pompe nivo w e61 i teraz mam pytanie .Czy pompa musi być tylko do e61 czy podejdzie od innego bmw ???? Na kompie w czasie diagnostyki wywaliło dziwne błędy (lewa poduszka ,prawa poduszka ) auto nie siada więc chyba trzyma ciśnienie a komunikaty błędu pochodzą od pompy ?

 

Bez żadnych przeróbek pasuje pompą tylko z e61, po delikatnych przerobkach z merca S i R, z większymi przerobkami można zamontować dowolny kompresor. Błędy "generuje" tylko Sterownik pompy

Opublikowano
Witam zamierzam wymienić pompe nivo w e61 i teraz mam pytanie .Czy pompa musi być tylko do e61 czy podejdzie od innego bmw ???? Na kompie w czasie diagnostyki wywaliło dziwne błędy (lewa poduszka ,prawa poduszka ) auto nie siada więc chyba trzyma ciśnienie a komunikaty błędu pochodzą od pompy ?

 

Bez żadnych przeróbek pasuje pompą tylko z e61, po delikatnych przerobkach z merca S i R, z większymi przerobkami można zamontować dowolny kompresor. Błędy "generuje" tylko Sterownik pompy

Czyli zdecydowanie do regeneracji albo wymiany kompresor ????? Spadku ciśnienia w poduszkach nie wykryje diagnostyka komputerowa ????

Opublikowano
Czyli zdecydowanie do regeneracji albo wymiany kompresor ????? Spadku ciśnienia w poduszkach nie wykryje diagnostyka komputerowa ????

 

Na ogół przyczyną błędów NIVO jest przekroczony czas podnoszenia zawieszenia, spowodowane jest to w wiekszości przypadków obniżoną wydajnoscia kompresora. Jako takiego testu szczelności, kontroli ciśnienia w poduszkach nie ma. Test poduszek jest w INPIE i tym można sprawdzać delikatny upływ, w czasie kilku godzin. Jeżeli samochód stoi w miare normalnie, to pewnie kompresor nie może go podnieść, im większe obciążenie tym większe ciśnienie musi wytwarzać. Czesto jest tak że jak jeżdzi się samemu to kompresor ma wystarczającą wydajnośc, wsiądzie kilka osób, uklad chce sie wypoziomować, ale na to brakuje mu "pary" i stąd błędy

Opublikowano
Czy lepiej kompresor regenerować czy kupić używkę z Allegro ???? Z używkami też pamiętam że ktoś pisał że jak kupować to powyżej jakiegoś roku .
Opublikowano

Lepiej regenerowany ja czekam na błędy i też będę wymieniał, narazie nivo się naprawiło :D . Z używką może być różnie te stare to padną szybko chyba że jakiś nowy 2010-2012r. Średnia żywotność kompresora 5-6 lat.

Ja z mam dziwną przypadłość zawsze jak umyję auto na myjni to mam spokój z błędami, nigdy nie wyskoczy nawet jak mocno załaduję.

Opublikowano

Mam taki błąd 5F9A wydłużony czas reakcji

co to może być kompresor do wymiany czy jakiś czujnik?

czasami wcale się nic nie zaświeca

Opublikowano
Mam taki błąd 5F9A wydłużony czas reakcji

co to może być kompresor do wymiany czy jakiś czujnik?

czasami wcale się nic nie zaświeca

 

Na ogół tak właśnie zaczyna sie kończyć kompresor, pompuje coraz dłużej i pojawiają się błędy...

Opublikowano

a poduszki nie maja nic do tego?

czyli rozglądać się za kompresorem

na narty w grudniu się wybieram tam temperatura panuje -20 do -30 to go zabije chyba

jest tak ze czasem zapali się kontrolka od nivo i jak odpale auto 2 raz to już spokój

Opublikowano
a poduszki nie maja nic do tego?

 

Przy niewielkim uszkodzeniu poduszki i sprawnym kompresorze nie bedzie nawet błędów, do czasu kiedy się kompresor nie zajedzie od ciągłego dopompowywania. Przy uszkodzonych poduszkach auto siada na postoju np. z jednej strony. Najbardziej narażoną na zużycie częścią jest kompresor

Opublikowano
u mnie nie siada tylko jest np różnica z 2cm prawa strona jest niżej po nocy

 

Jeżeli już po nocy opada to wymagało by to dokladniejszej diagnozy, co nie zmienia faktu ze kompresor jest już "zmęczony"

Opublikowano
Mam taki błąd 5F9A wydłużony czas reakcji

co to może być kompresor do wymiany czy jakiś czujnik?

czasami wcale się nic nie zaświeca

 

Na ogół tak właśnie zaczyna sie kończyć kompresor, pompuje coraz dłużej i pojawiają się błędy...

Mój już tak się kończy 1,5 roku...dla mnie to nivo to magiczne jest. Ostatnio są mrozy rano i żadnych błędów nie ma.

Opublikowano
to może u mnie też tak będzie że wytrzyma z rok bo chciał bym się przesiąść znów na 535d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.