Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Macie jakieś doświadczenia z reklamację opon?

 

Fabryczne przednie continentale UHP pękły na całej długości :mad2: od wewnętrznej strony. Tylnie dwie sztuki pęknięcia po 10-15 centymetrów.

 

Miał ktoś podobny problem?

 

Zamówiłem nowe pirelli....

Opublikowano
Do sprzedawcy i wypełniasz opis usterki i tyle.Sprzedawca przesyła do producenta i czekasz za decyzją.Jesli uznają reklamację dostaniesz nowe lub zwrot kasy.
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.