Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Koledzy potrzebuję waszej pomocy moje BMW E 39 530d 2002 rok Automat limuzyna przebieg 230.000 oryginalny Mam taki problem włożyłem już w moje BMW 10.000 Wymieniłem wszystkie wahacze przód i tył,końcówki drążków,stabilizatory,także są nowe amortyzatory,spręzyny,odbojniki, wał napędowy,podporę wały przegub elastyczny tuleje belki tył 4 sztuki tuleje pływające odczuwalne jest bardzo mocno drganie całego auta tak jakby podskakiwało jeżeli miał ktoś podobny problem to będe wdzięczny za pomoc,dodam jeszcze ze założyłem nowe opony Continental.Pozdrowienia
Opublikowano
NO właśnie nie są krzywe wszystko mam wymieniane w Serwisie auto stało u nich 3 dni wymieniali tuleje na tylnej belce i łożyska pływające dzisiej wyjezdzałem rado za Granice do pracy i to samo Auto całe drży i lekko podskakuje i zastanawiam się czasem czy to nie opony bo Serwis już nie wie co ma robić
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jak tam półosie?

felgi i opony muszą być bezwzględnie proste < nie tylko wyważone bo wyważyć da się każdą>

Do sprawdzenia jeszcse łożyska piast.

 

A czy te drganie zależą od prędkości?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

felgi krzywe, lub półosie też mogą wibrować.

Ja mialem tarcze przednie krzywe w ten sposob, ze nawet było widać jak przedni fotel się telepał.

Opublikowano
Witam jedną półoś lewą wymieniłem z lewej strony poduszki pod silnikiem mam nowe tarcze przednie nowe oryginalne BMW piast przód nowe jedyna rzecz jaka została stara to tylnie tarcze albo prawa półoś Sam już niewiem co mam z tym problemem zrobić ale dogadałem się z kolegą i w sobotę przełozymy jego koła do mojej i zobaczymy co będzie.Pozdrowienia
Opublikowano

Podmień całe koła od kogoś co ma e39 i nic mu nie trzesie sie.

 

Napisz czy drgania wzrastają wraz z predkościa i odwrotnie.

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano
Wczoraj rano wyjeżdżałem w trasę 900km w polsce nic nie czułem po tych naszych drogach po wjechaniu na Autostradę od 100 do 160 na godzinę całe auto delikatnie podskakuje i siedzenie pasażera całe drga i zaobserwowałem jeszcze jedno na wolnych obrotach na postoju samochód buczy jak dam lekko gazu to ustaje po prostu masakra
Opublikowano

jak buczy to problem z wydechem, dobrze go obadaj, choć klekot wszystko zagłusza skutecznie :|

półosie było wymieniać w parze, od tego samego egzemplarza rzecz jasna

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam dawno się nie odżywałem byłem trochę zajety ale zdązyłem podmienić całe koła od takiej samej Bmw e39 530d i Niema poprawy auto cały czas lekko podskakuje chyba czas na wymianę Przegubów chociaż jednego już wymieniłem ale kolega na forum pisał że wymienia się parami co wy na to.Pozdrawiam
Opublikowano

Ja mam podobny problem - auto drga mimo wymiany opon, kół, tarcz, amorkow, całego tylnego zawieszenie, zrobienia geometrii,

 

Nie wiem czy to bedzie mialo cos wspolnego ale na Postoju jak wkrece silnik na 1650 obr to trzesie delikatnie autkiem i nie wiem czy te drgania podczas jazdy i obciazenia nie powiekszaja sie i nie robia takiego efektu.

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano
Kolego ar w czemu piszesz ze w twoim przypadku masz do wymiany przeguby i mam jeszcze jeden problem długo mi kręci rozrusznikiem zanim odpali jakieś 3 sekundy troche poczytałem i piszą ze do wymiany czujnik połozenia wału korbowego co o tym myślicie
Opublikowano

uszkodzony czujnik położenia wału objawia się problemami z odpaleniem na ciepłym. Odpala za którymś razem dopiero a na zimnym zazwyczaj od ręki.

Jeśli masz problemy zawsze z dopaleniem to stawiał bym na filtr paliwa lub któraś z pomp paliwowych niedomaga. Co do trzęsienia to ważny szczegół - robi tak tylko podczas jazdy czy na postoju odpalony również trzęsie ?

...Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami

http://micro-bit.pl/bmw/DSC_2027_small.jpg

moja galeria : 530dA

Opublikowano
Tylko podczas jazdy podskakuje najwięcej przy prędkości do 120 km powyżej tej prędkości przechodzi 160/180/200 nic nie czuć Zamówiłem już ten czujnik położenia wału oryginalny BMW i zobaczymy czy pomorze a jak nie to gdzie znajdują się te pompy paliwowe i są dwie czy jedna.Pozdrawiam i dzięki za pomoc
Opublikowano
pompy paliwowe masz dwie jedna w zbiorniku druga pod "progiem" kierowcy, mi kiedys tez nie chciała buma odpalac to miałem czujnik wałka rozrządu do wymiany, nie było reguły czy na zimnym czy na ciepłym chociaz wiekszość przypadków była na ciepłym. pompa progowa tez mi zdechła podczas jazdy no i niestety autko zaczeło sie dusic, i skończyło sie tak ze byłem cholowany:P a z drganiami auta walcze od dawna i wciaz nie wiem co jest..
Opublikowano
Witam jestem po wymianie czujnika położenia wału korbowego i bez zmian będę wymieniał pompę progową ale mechanik stawia ze jakiś wtrysk leje i temu tak odpala a co do drgań to chyba przeguby ale na to na razie nie mam czasu Pozdrowienia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.