Skocz do zawartości

521.I Znowu obroty falują a na zimnym silniku gaśnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

od skąd kupiłem moje E34 mam ciągłe problemy z obrotami

nie chcę już mówić ile kasy włożyłem w to Auto bo się tylko denerwuję

Ale ok na spokojnie specjaliści od siedmiu boleści powiedzieli że to silniczek krokowy wiec po kilku czyszczeniach które nic nie dały, kupiłem używany Bocha i wymieniłem

Potem dowiedziałem się że pompa paliwa która kupiłem ale okazało się że jest zła, bo daje 2,5 bara a powinna dawać 3,5 bara więc kupiłem bocha oczywiście ta kupioną zaniosłem do sklepu prósząc o zwrot kasy odprawiono mnie z kwitkiem mimo tego że wyjąłem poprzednią z auta zaniosłem do sklepu aby dobrali mi właściwą. nic nie dało..

Teraz podobno winny jest przepływomierz i tu uwaga:

w moim aucie a jest to e34 520.i bez wanosa rok 92 jest przepływka Bocha 0 280 212 010

Sprawdziłem wykorzystuje się ja w silnikach dwu litrowych i nawet pięcio litrowych

po nr win BD99333

sprawdziłem że katalogowo powinien być bosch nr 13 677 527 625 lub drugi nr 13 621730 033

ten drugi nr występuje często w zamiennikach ale sami wiecie jak to jest kupić taki zamiennik wole używkę

A teraz wasza pomoc;

Czy w związku z tym że wystukując nr win, Bosch który mam zamontowany nie pojawił się jako dedykowany do mojego auta to kopić tą przepływkę

na allegro, gdyż jest ogólnie dostępna i napisane jest że jest dedykowana do 52.I czy też nie.

Generalnie wszystko napisałem i podałem wszystkie nr. Pomóżcie i napiszcie co mam robić nie chce znowu kupić czegoś co nie będzie działać ????????????

Opublikowano
A nie lepiej najpierw podpiąć samochód pod komputer i sprawdzić, czy rzeczywiście przepływka nie daje żadnych wskazań?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz przepływke bosch o nr 0 280 212 010 i tylko taka tam podejdzie.Pin nr 6 we wtyczce przepływki to sygnał.Weż multimetr i sprawdz względem masy czy daje jakiś sygnał.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Powiem wam że jestem juz coraz bardziej zniechęcony do tego auta

Przyznaje że kupując ten samochód uwierzyłem że jak znajomy sprzedaje to rzeczywiście tylko końcówka drązka sterowniczego do wymiany..

Bzdura.. ale co miłem potem zrobić..

Zawieszenie całe przód i tył wszystkie drazki, wał napędowy, poduszka pod skrzynią, podstawa filtra oleju, silniczek krokowy, węrze wiekszość

uszczelka pod deklem pompa paliwa dwa razy, cały wydech środkowy i końcowy, i oczywiście płyny oleje i wszystkie filtry rolki napinacze kable i świece..

Miała byc końcówka drązka..

Co chwile mam jakas niespodziankę

A teraz przepływomierz do wymiany brak mi słów

Czy wy tez macie takie problemy ze swoimi e34

Dobrze że jest sporo cześci do tego auta na szrotach bo inaczej to kaplica

Nie kupił bym nastepcy tego auta gdyż mam znajomego który ma takie autko i włożył juz drugie tyle ile za nie zapłacił a po za tym nastepca wizualnie nie umywa się poprzednika..

Jeśli ktos kupuje taki egzemplaz uzywany niech nie załuje kasy na sprawdzenie go przed kupnem w dedykowanym BMW warsztacie.

Ja zaufałem i juz nigdy tego nie zrobie

Opublikowano
Mogę Cię pocieszyć, nie tylko Ty masz takie problemy, a jedyna mądra rada to powtarzanie w kółko, żeby zachować zimną krew przy oględzinach podczas kupowania auta i nie napalać się, sprawdzać skrupulatnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.