Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Czy w bmw x5 po lifcie bo taki chce kupić były fotele z masażem czy coś w tym stylu ? W nie których opisach widziałem "fotele pompowane" szczerze powiedziawszy nie zabardzo wiem co to może byc. Czy chodzi o jakąś regulacje elektryczną odcinka lędźwiowego. Jakie były dostępne najbardziej wypasione fotele w takiej x5 e53 po lifcie. Powiem szczerze, że ostatnio autem,( mniejsza o markę i model) które miało pełną elektrykę i właśnie masaż ... nie samowite na długie trasy ... naprawde

Opublikowano

Pompowanie to właśnie podparcie odcinka lędźwiowego takie kółeczko z czterema strzałkami.

Pompowane mogą być też boczki siedzenia taki prostokąt z dwoma strzałkami

Na pewno były wersje z masażem bo nawet e39 miały przycisk to taka fala nad kropkami czy coś podobnego.

Opublikowano

dzięki za odpowiedz tak sądziłem z tymi pompowanymi fotelami. Nasuneło mi sie odrazu kolejne pytanie. W takim razie jeśli nie ma sie wersji z pompowanymi fotelami to czy wogóle ma sie regulacje odcinka lędźwiowego ? Wydaje sie ze to już taki standart, że napewno jest ale powiem szczerze oglądajac ostatnie egzemplarze nie zwróciłem na to uwagi.

 

i jeszcze jedno pytanie bo też jakoś to przeoczyłem czy silniki diesla w x5 po lifcie mają filtr dfp czy dpf mniejsza o nazwę. Słyszałem że może to być dosyć awaryjne. I czy te silniki to jeszcze dymią na czarno jak sie depnie czy już nie ? Ja mam audi a4 2.0 tdi właśnie z filtrem dfp i nic mi nie dymi.

Opublikowano
Co do filtra cząstek stałych. To zależy od wypustu, z początku liftu jeszcze nie mają, prawdopodobnie te co są o mocy 218 to są bez a te 211 to mają. Jeżeli nie to niech ktoś mnie poprawi. Ja mam bez i jak dobrze pamiętam to wypust 2003 z października lub listopada.
Opublikowano

X-y po lifcie nie mialy Filtra czastek.

I co to za moc 211 jak juz to 218...mialy polifty..

Opublikowano

no dobrze dymi wam tym czarnym dymem ? Nie wiem czy jest to z tym powiązane ( w sensie z tym filtrem cząstek stały dfp) czy nie. Wydaje mi się, że chyba tak choć jak mówie nie znam sie na tym. Wszystkie nowe diesle a jeździłem kilkoma miały ten filtr i nie dymiły.

 

Co do czarnego dymu to w sumie szczegół ale pytam z ciekawości napewno waży to na zakupie auta.

Opublikowano
X-y po lifcie nie mialy Filtra czastek.

I co to za moc 211 jak juz to 218...mialy polifty..

 

Gdy kupujesz części to zobacz w mądrych książkach, że też takie wersje są. I po tym sugerowałem się, że mogą mieć filtr. Ale jeżeli jesteś pewien, że nie mają to ok. :)

Opublikowano
Diesel z lat konstrukcji kiedy to wychodziły modele E53 (bez DPF-u) miły lużniejsze normy emisji spalin. W tym okresie nie było jeszcze filtrów cząstek stałych dpf,fap. Pokazały się dopiero póżniej w póżniejszych egzemplazach np E60, E70 itd. Dlatego też E53 nawet te najsprawniejsze przy bucie ma obowiązek puścić minimalnego czarnego dymka. Nie dopuszczalny jest mocny czarny dym, dym koloru białego, niebieskiego. Małym "batorym" nie ma sie co przejmować, ale powtażam małym i to przy bucie. Wszystko inne może oznaczać koniec np wtrysków, turba itd itp, chociaż są wyjątki np zapuszczona odma.
Opublikowano
X-y po lifcie nie mialy Filtra czastek.

I co to za moc 211 jak juz to 218...mialy polifty..

 

Gdy kupujesz części to zobacz w mądrych książkach, że też takie wersje są. I po tym sugerowałem się, że mogą mieć filtr. Ale jeżeli jesteś pewien, że nie mają to ok. :)

 

Kolego pierwsze czytam i zeby w X-ie byla moc 211 koni.

Specjalnie sie pofatygowalem i szukalem i nic o takiej wartosci mocy nie slyszalem,moze ktos chipowal 186 konnego X-sa na 211to tak,polift 218.

Ale zeby fabryczna wartosc byla 211 to nie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Moc 211KM występuje z opcją"redukcja mocy" czyli można je trafić w Belgii, Holandii, Francji lub np. w DE jako flotowe.
Opublikowano
Moc 211KM występuje z opcją"redukcja mocy" czyli można je trafić w Belgii, Holandii, Francji lub np. w DE jako flotowe.

 

Dzięki!!!! Bo już by mnie zjedli!!! I chyba miały trochę większy moment. http://www.44tuning.pl/chiptuning-bmw-x5 http://www.44tuning.pl/chip-tuning-bmw-x5-3.0d-211-km

Opublikowano

Podbije wątek i napiszę tutaj. Jeszcze jedno moje pytanie jaki przebieg jest najlepszy do zakupu ? Powiem jeszcze innaczej. Od dłuższego już czasu kupuje auta z salonu. Teraz chce kupić używany ponieważ na nowe auto suv czy pseudo terenowe mnie nie bedzie stać. Jeżdżąc autami nowymi (robiąc rocznie około 15 tyś kilometrów) jak widze przebiegi aut na sprzedaż w internecie po 180-190 tyś km to troche mnie to przeraża. I jeszcze sprzedawcy zawsze oczywiscie piszą "igła" , "ideał, jak nowy" itp. Czy to naprawde możliwe, że auto z takimi przebiegami może być ideał i czy po kupnie nie bedzie zaraz jakiejs niespodzianki.

 

Gdzieś czytałem długodystansowy test x5 e53 i rozebrali auto na czesci po przejechaniu 200 tyś km i sie okazało, że silnik itp miał sie dobrze. Z drugiej jednak strony czytałem, że skrzynia biegów przy przebiegu około 200 tyś km juz jest padaka.

 

Jednym słowem. Jaki byście polecali "bezpieczny" przebieg takiego X5 ? Tak jak pisałem robie około 15 tyś km rocznie. A zmieniam auto gdzieś po max 3 latach. Tak też by było w przypadku takiego X5.

Opublikowano
Wszystko zależy jak było jeżdżone i jak serwisowane auto. Co do skrzyń, to większość użytkowników np. niemieckich nie wymieniało oleju w skrzyniach tak jak napisane jest w instrukcji. W poradnikach aut używanych piszą wymieniać. Więc ciężko jest określić jaki przebieg jest najlepszy!
Opublikowano
Przebiegi X5 to minimum 200tys km w górę. Standardowe przebiegi to około 300tys km. Więc nie nastawiaj sie, że kupisz auto z przebiegiem 150tys km bo to abstrakcja.
Opublikowano
Przebiegi X5 to minimum 200tys km w górę. Standardowe przebiegi to około 300tys km. Więc nie nastawiaj sie, że kupisz auto z przebiegiem 150tys km bo to abstrakcja.

 

 

no właśnie chciałbym na ten temat podyskutować. I wydaje mi się, że jest to możliwe bez przekręcania licznika. Auta takie jak X5 były i są kupowane przez ludzi, którzy głównie jeżdżą nimi po mieście. Zresztą jak sie okazuje większość suvów takie ma przeznaczenie. I teraz tak jak ja pisałem robie przebiegi około 15 tyś km rocznie. Jeżdże tylko praca/dom, zakupy/dom, rodzinka/dom . W trase raz na ruski rok ! Załóżmy, że ktoś jeszcze pojedzie sobie co roku nad morze itp to robi 20 tyś rocznie. Kupując X5 z 2005 roku czyli 7 lat razy 20 tyś km... 140 tyś... Wydaje mi się to bardzo prawdopodobne bez kręcenia licznika.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Rok temu miałem E53 z 204r. z oryginalnym przebiegiem lekko ponad 100tys. ale to był rodzynek.

Szukaj a znajdziesz i nie wierz że auto bez książki i historii w serwisie ma licznik zgodny z tym co przejechało.

Sama książka też nic nie daje...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Część X5 e53 po liftingu ma DPF-y. Występowanie filtra można sprawdzić na przykład po nr VIN - ORDER OPTIONS - kod 200 = DPF jest. Czy warto go mieć tylko z powodu "braku dymka" to rzecz dyskusyjna. Moim zdaniem nie warto. Dobre wtryski, turbina i czysta odma minimalizuje dymienie. Przy zakupie 3.0D warto w szczególności sprawdzić wtryski.
Opublikowano
Przebiegi X5 to minimum 200tys km w górę. Standardowe przebiegi to około 300tys km. Więc nie nastawiaj sie, że kupisz auto z przebiegiem 150tys km bo to abstrakcja.
wlasnie ze kupi,zalezy gdzie szuka,a ja gwarantuje ze mozna kupic ponizej 15t. no oczywiscie niepodejmowalbym sie tego w polsce,ale jest duzo ludzi ktorzy niejezdza az tak duzo,i co zauwazylem x/ami niestukaja tak duzo,szczegolnie w benzynie,wiem to na pewno,wiec musze sie odezwac,poszukajcie np.na szwedzkim blocket,ale auto musi byc sprzedane w szwecji,a nie z importu przy takch anonsach stoi zazwyczaj,bo podnosi to wiarygodnosc (Svensk såld) :D
Opublikowano
Przebiegi X5 to minimum 200tys km w górę. Standardowe przebiegi to około 300tys km. Więc nie nastawiaj sie, że kupisz auto z przebiegiem 150tys km bo to abstrakcja.
wlasnie ze kupi,zalezy gdzie szuka,a ja gwarantuje ze mozna kupic ponizej 15t. no oczywiscie niepodejmowalbym sie tego w polsce,ale jest duzo ludzi ktorzy niejezdza az tak duzo,i co zauwazylem x/ami niestukaja tak duzo,szczegolnie w benzynie,wiem to na pewno,wiec musze sie odezwac,poszukajcie np.na szwedzkim blocket,ale auto musi byc sprzedane w szwecji,a nie z importu przy takch anonsach stoi zazwyczaj,bo podnosi to wiarygodnosc (Svensk såld) :D

 

 

Takie auta kolego o których Ty piszesz , zazwyczaj można spotkać w salonach przy których prowadzi się sprzedaż aut używanych danej marki oczywiście ( mówimy o BMW ) takie auta zostawiają w rozliczeniu klienci którzy zmieniają auta na nowsze tej samej marki.Są to auta w całości serwisowane przez Dilera.A ich cena nie jest aż tak atrakcyjna żeby się na nie rzucać bo dany salon wie co sprzedaje i tanio skóry nie odda. A sprowadzone do Polski z przebiegami poniżej 12 tyś to chyba od jakiegoś starca co nie jeździł autem bo mu pampersy przeszkadzały.

Opublikowano
Część X5 e53 po liftingu ma DPF-y. Występowanie filtra można sprawdzić na przykład po nr VIN - ORDER OPTIONS - kod 200 = DPF jest. Czy warto go mieć tylko z powodu "braku dymka" to rzecz dyskusyjna. Moim zdaniem nie warto. Dobre wtryski, turbina i czysta odma minimalizuje dymienie. Przy zakupie 3.0D warto w szczególności sprawdzić wtryski.

 

Gdy napisałem, że po lifcie miały to nieźle mi się oberwało :D

Opublikowano
Przebiegi X5 to minimum 200tys km w górę. Standardowe przebiegi to około 300tys km. Więc nie nastawiaj sie, że kupisz auto z przebiegiem 150tys km bo to abstrakcja.
wlasnie ze kupi,zalezy gdzie szuka,a ja gwarantuje ze mozna kupic ponizej 15t. no oczywiscie niepodejmowalbym sie tego w polsce,ale jest duzo ludzi ktorzy niejezdza az tak duzo,i co zauwazylem x/ami niestukaja tak duzo,szczegolnie w benzynie,wiem to na pewno,wiec musze sie odezwac,poszukajcie np.na szwedzkim blocket,ale auto musi byc sprzedane w szwecji,a nie z importu przy takch anonsach stoi zazwyczaj,bo podnosi to wiarygodnosc (Svensk såld) :D

 

 

Takie auta kolego o których Ty piszesz , zazwyczaj można spotkać w salonach przy których prowadzi się sprzedaż aut używanych danej marki oczywiście ( mówimy o BMW ) takie auta zostawiają w rozliczeniu klienci którzy zmieniają auta na nowsze tej samej marki.Są to auta w całości serwisowane przez Dilera.A ich cena nie jest aż tak atrakcyjna żeby się na nie rzucać bo dany salon wie co sprzedaje i tanio skóry nie odda. A sprowadzone do Polski z przebiegami poniżej 12 tyś to chyba od jakiegoś starca co nie jeździł autem bo mu pampersy przeszkadzały.

przejzyj szwedzki blocket np. ja tu mieszkam juz dosc dlugo,i wiem ze specyfika tutejsza jest inna,a ceny w salonach oczywiscie sa wyzsze,ale niegwarantuja niczego wiecej niz sam mozesz znalezc,trzeba tylko patrzec uwaznie,kazdy ma jakies kryteria ktore stosuje przed zakupem uzywanego auta,czesto x5,jest w domu jako ktores auto,i wiem ze ludzie niepotrzebuja tu nakrecac ogromnych przebiegow,co innego w dieslach,ale tez nie x5,tylko bardziej ekonomicznych,rzeczywiscie przebiegi sa duze,tak jak i na taxi,wiele z tych aut to firmowe samochody,ale takie x5 spokojnie kupisz do 15/17 tk po lifcie,i niemusisz wierzyc w serwisowy komputer,mozesz poszukac w serwisie ,kolejne przeglady ,ilosc wlascicieli i to nieruszajac sie z domu,najwazniejszy jest sprzedawca,zreszta jak ktos ma doswiadczenie w kupnie ,to ma tez jakies swoje indywidualne sposoby,przejzyj anonse www.blocket.se i niepatrz na auta niesprzedane w szwecji,bo te sa na 99%krecone,auto sprowadzone tu ma zapisany przebieg z licznika i od tego momentu jest prowadzony jakby nadzu tez niedajacy 100% pewnosci ,ale duze prawdopodobienstwo porownaj ceny z niemiec ja nieznam aktualnych, pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.