Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,jestem tu nowy wiec proszę o odrobinkę wyrozumiałości.Szukałem na forum ale niby jest a w zasadzie nie do końca . Dodam że nic nie było wymieniane w silniku ostatnio , NIE DYMI .W mojej bmw problem jest następujący :

1)Ma dość duże spalanie waha się od 7-8,3 l przy spokojniej jeździe , pełen bak to ok 600km .

2)strsznie mułowata w sumie to nie ma za bardzo przyspiesznie do 2 tyś dopiero po 2tyś ożywa

3)trzęsie całą budą na luzie, troszeczkę skaczą obroty na zimnym ,dopiero jak sie doda gazu to trochę przestaję ,czuć tez trochę wibracji podaczas jazdy gdy spusci się na luz. I To chyba na tyle . Mam nadzieję ,że ktoś mi pomoże :)

Opublikowano

mam te same problemy

 

1) z tym niestety nie pomogę. Za parę dni jadę na porządną diagnostykę komputerową to mam nadzieję, będę wiedział co i jak.

2) dużo tematów jest o braku mocy. Ja spróbuję czyszczenia filtrów EGR itd i wymiany wężyków na sylikonowe 3mm zobaczymy czy coś zmieni

3) falowanie obrotów u mnie nie występuje jednak także odczuwam wstrząsy. To może być: poduszki silnika i skrzyni (niecałe 400 zł za komplet Lemfordera) / koło pasowe z tłumikiem drgań (500 zł+ renomowanej firmy) / sprzęgło dwumasowe (nie wiem ile kosztuje ale jak przyjdzie mi się je zmieniać to wstawię normalne VALEO. Koszt takiego czegoś to 1700 zł + wymiana)

 

jeżeli chodzi o kontrolkę oleju gdzieś czytałem, że to błąd czujnika. U mnie też się zapala. U kolegi w 3.0 po lifcie też.

Opublikowano

spalanie coś źle przeliczasz :D bo bak ma chyba 65/63l, na stacji jak lejesz powiedzmy od rezerwy do pełna to wlejesz z 55litrów max i jak na tym zrobisz 600km to spalanie masz ponad 9 :D wiec nie wiem jak to obliczyles :mrgreen: spalanie 7/8 to norma i ja przy spalaniu 7.2 robie prawie 1000km na baku jezdzac tylko po miescie. W trasie zejdziesz do 6, w zime skoczy do 10 na krótkich odcinkach.

 

z małych obrotów te silniki słabo ciągną, to nie TDI. Ale można to poprawić czyszczeniem EGR i kolektora. EGR mozna zaslepic, albo ograniczyć programowo.

 

Co do wibracji to albo masz wywalone poduszki silnika, albo leje wtryskiwacz poniewaz wtedy tez szarpie na luzie i obroty skacza.

 

Co do czujnika to albo wymienisz na nowy albo wyłaczysz go NCSem poniewaz to normalna usterka tych czujników i też to mam :) co ciekawe ori kosztuje kupe kasy, zamienniki tansze ale nie zawsze chca dzialac, ja kupilem zamiennik i zaloze bo mi sie wymiana oleju szykuje, jak znowu wyskoczy na zolto to ten czujnik po prostu wylacze :)

szukam
Opublikowano
o wtryskiwaczach powiem szczerze nie slyszalem, az sam sprawdze. Tu chodzi o ten sposób z strzykawkami prawda?
Opublikowano
Kemot, też coś dziwnie przeliczyłeś. Jeśli masz 7,2 na 100km, a na baku robisz prawie 1000km, to bak powinieneś mieć ok. 72 ltr.
Opublikowano
w sumie to nie wyjezdzilem nigdy do konca, nawet do rezerwy nie dobijam wiec zasugerowalem sie zasiegiem z komputera. Ale tysiak na baku mozliwy jak nic jest :)
szukam
Opublikowano
w sumie to nie wyjezdzilem nigdy do konca, nawet do rezerwy nie dobijam wiec zasugerowalem sie zasiegiem z komputera. Ale tysiak na baku mozliwy jak nic jest :)

Tysiaka to ja robię swoją 3.0d :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Okej dzięki za sugestie ,koło pasowe było wymieniane 2 lata temu więc chyba luz ;) .Co do spalania to po zatankowaniu zasięg to graniece 600 pare , i wtedy komputer pokazywał 7l coś takiego ale ostanio znowu skoczyło i pokazuje 8,6 .W niedzielę planuje przeczyścić EGR i zobaczymy , Dam znać czy po czyszczeniu coś sie poprawiło :D Jeszcze raz dzięki
Opublikowano
mam te same problemy

 

1) z tym niestety nie pomogę. Za parę dni jadę na porządną diagnostykę komputerową to mam nadzieję, będę wiedział co i jak.

2) dużo tematów jest o braku mocy. Ja spróbuję czyszczenia filtrów EGR itd i wymiany wężyków na sylikonowe 3mm zobaczymy czy coś zmieni

3) falowanie obrotów u mnie nie występuje jednak także odczuwam wstrząsy. To może być: poduszki silnika i skrzyni (niecałe 400 zł za komplet Lemfordera) / koło pasowe z tłumikiem drgań (500 zł+ renomowanej firmy) / sprzęgło dwumasowe (nie wiem ile kosztuje ale jak przyjdzie mi się je zmieniać to wstawię normalne VALEO. Koszt takiego czegoś to 1700 zł + wymiana)

 

jeżeli chodzi o kontrolkę oleju gdzieś czytałem, że to błąd czujnika. U mnie też się zapala. U kolegi w 3.0 po lifcie też.

 

 

 

 

A o jakie dokładnie wężyki chodzi ? przyznam się ze nie jestem mega znawcą ale pomału zaczynam łapać :)

Opublikowano
chodzi o wymiane wezykow podcisnienia na silikonowe 3mm. Kiedys dostalem pelny opis na priv od yoshimura01. Chlopak ma wiedze. Zrobilbym to sam ale nie mam az takiej smykałki. Poślę ci wszystko na priv. pozdro
Opublikowano
wezyki to jest pikuś, nic nie trzeba rozbierac za bardzo ani sie znac. Odpinasz stary wezyk i docinasz na dlugosc taki sam nowy i zakladasz. Tylko osłony plastikowe silnika się sciaga.
szukam
Opublikowano
jak znajdę chwilkę wolnego czasu i chęci (egzaminy przedemną ;/ ) to zdejmę osłony i spróbuję.
Opublikowano (edytowane)
A co do tego braku mocy ,to jest tak,że jeżeli jest ponieżej 2 tyś to gaz w podłodze a ona idzie jakbym tylko delikatnie tykał pedał . POTRZEBUJĘ JAKIEŚ FOTO TYCH WĘŻYKÓW tzn węzyków w komorze silnika tak żebym wiedział co gdzie i jak .I ztego co zdązyłem poszperać w iinternecie to te węzyki koło 100zł i sie zastanawiam czy może są jaieś inne zamieniki czy nie :) Edytowane przez Driver8
Opublikowano
A co do tego braku mocy ,to jest tak,że jeżeli jest ponieżej 2 tyś to gaz w podłodze a ona idzie jakbym tylko delikatnie tykał pedał . POTRZEBUJĘ JAKIEŚ FOTO TYCH WĘŻYKÓW tzn węzyków w komorze silnika tak żebym wiedział co gdzie i jak .I ztego co zdązyłem poszperać w iinternecie to te węzyki koło 100zł i sie zastanawiam czy może są jaieś inne zamieniki czy nie :)

 

 

http://allegro.pl/samco-przewod-podcisnienia-3mm-samco-3-mm-niebiesk-i2398169564.html

 

podobno 3 metry wystarczy

Opublikowano

o odzyskiwaniu mocy było już bardzo dużo. W "zrób to sam" jest pełno stron o tym w odpowiednim temacie, jak zrobicie wszystko co trzeba to auto zacznie lepiej jezdzic.

 

Tak 3m wystarczą i nawet zostanie jeszcze.

szukam
Opublikowano

sorki za double ale odświeżam żeby kolega zobaczył ze odpisałem. Dziś bylem na diagnostyce i tak

 

1. Auto paliło 8 może i więcej

2. trzęsło całą budą na luzie

3. lag do 2.5 tys potem także dość słaba moc

 

więc po podłączeniu do kompa pokazało jeden błąd zaworu.

nie pamiętam jak on się nazywał ale wiem, że był zamontowany po lewej stronie silnika (tam pod wlotem powietrza) i bardzo przypominał ten z tego tematu:

viewtopic.php?f=15&t=164869

 

więc po zmianie czujnika (używka):

1. nie wiem jak spalanie bo dużo nie jeździłem

2. nie trzęsie już tak budą

3. zaczęło wciskać w fotel

 

Odrazu wgraliśmy chipa i autko powinno mieć 150km z haczykiem jednak nie hamowane. Teraz to dla mnie już potwór. Wystarczająca moc, żeby mieć frajdę z jazdy i banan na twarzy przy wciskaniu gazu. Za całą imprezę zapłaciłem 400 zł. Coś pięknego :)

  • 3 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie bierz samco, bo szkoda kasy, na allegro silikony są po 8-9 zł za metr. 3 metry do m47 wystarczą, bierz 3mm i nie potrzebujesz opasek.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.