Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie do końca tak jest. Jeśli będziesz miał dużo za duży aku to po prostu alternator w twoim aucie nie będzie go w stanie doładować nie zależnie jak byś to zakodował.

 

No chyba, że się robi tylko trasy.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Jak jest AGM to trzeba wstawić AGM inaczej będą problemy , wstawicie duży firmowy aku to wytrzyma może 2 lata , można poczytać o tym na forum Audi , bmw X5 itd

Różnica jest taka że AGM po uruchomieniu silnika potrafi ładować się większym prądem i jeżdżąc po mieście robiąc krótkie trasy naładuje się a tradycyjny jest nie doładowany i się zasiarcza , nie stać kogoś na nowy AGM to można na allegro kupić używany z aut protestowych 2-3 letni (rok wybity zawsze jest na biegunie, ceny około 500 zł) taki używany będzie na pewno lepszy niż nowy kwasowy

przerabialiśmy ten temat kilka razy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.