Skocz do zawartości

Wycie w kole e39 520d touring


Adam94

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wyje mi łożysko na prostej drodze i gdy skręce w prawo ale gdy skrecam w lewo przestaj wycie zaczyna sie od 50 /h usiedziec nie mozna po 200 km to aż glowa boli moim zdaniem to lewa strona przód bo glos jakby dochodzi z przodu ale nie jestem pewny jak mam je sprawdzić ?? zeby nie zmienic dobrego?

Obejrzyj Moje BMW


www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=191208

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak skrecasz w prawo i wyje to łożysko lewe.

Podnieś koło i poruszaj nim. Prawie pewne , że znajdziesz jakiś luz.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam panowie sprawdzałem przud z lewej strony kolo gdy sie kręcie słychac szum i dziwne strzelanie jakby śruta strzelały przeskakiwały tył lewy to słychac jak by troche tarcza o klocek czy cos takiego przód z prawej strony szumi ciągle bez strzelania tak dziwnie jak by lożysko nie mialo smaru ale to chyba tak ma byc

 

jest delikatny luz z lewej strony ale cieżko go wyczuć ;/ z prawej tez ale minimalny albo gdzies na drązku

 

 

zatem wydaje mi sie ze to lewa strona bo chrabota dziwnie jak sie kręci

 

jeszcze w każdym kole gdy kręce w lewo prawo to jest przeskok i stuka ale chyba trak ma byc ... ale na 100 % to przód z lewej moim zdaniem nie wiem jak wasze chciałbym poznać he mechanikiem nie jestem ale tego luzu zabradzo nie ma minimetr jak mi sie na kierownicy nie machalo ;] cos tam czuc bylo ale w wlewo strone jak sie skręca to przestaje a w prawo sie skręca to wyje dalej

 

 

moje nstępne pytanie brzmi .. Gdy kupie łożysko do tyłu to bendzie pasować na przód ?? obojętnie czy to lewe czy prawe czy przód lewy to przód lewy z tyłu jest innee?? z przodu inne ? musi byc z piasto ?

 

 

chodzi mi o to : http://allegro.pl/lozysko-piasta-tyl-bmw-5-e39-e-39-e60-e-60-e61-i2406811728.html

 

i o to http://allegro.pl/lozysko-piasta-kola-przod-bmw-e39-meyle-hd-i2405359380.html te z tylu jest tańsze ale chyba inne .. nie wiem czy pasuje

Obejrzyj Moje BMW


www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=191208

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przodu wymienia się całą piastę a z tyłu łożysko.Nie będzie pasować jedno do drugiego.

Łożyska są dwurzędowe, dla tego ciężko wyczuć które wyje przy skręcie ,luz na kole to już w ogóle żeby powstał to musiałbyś zrobić kilka tyś. na wyjącym-to nie taczka. Ja wymieniłbym oba albo jak szkoda Ci kasy to najpierw prawe a jak nie pomoże to lewe. :mrgreen: loteria niestety.Życzę żebyś trafił za pierwszym razem :cool2:

viewtopic.php?f=72&t=181684&p=1318864&hilit=%C5%82o%C5%BCysko+huczy+z+przodu#p1318864

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Kulki zrobily sie kwadratowe :mrgreen:

Nie kwadratowe, tylko połowe z nich juz tam nie ma. W trakcie szybkiej jazdy , narażasz siebie i innych. Zrób coś z tym dopóki nie jest za pózno.

To byl zart z tymi kwadratowymi kulkami :D

Nastapilo zuzycie biezni lozysk i to tez moze z powodu zluszczenia sie biezni, spowodowac zablokowanie lozyska.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak zrobilem na wyjacym lozysku pare tysiaczkow, bo nie mozna bylo okreslic zabardzo ktore to, i niestety rozwalilo tez amor, tak wiec lepiej wymieniac za wczasu :)

 

u mnie bylo prawe z przodu, jak skrecalo sie w lewo to cichlo, ja w prawo zaczynalo wyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie wyło a zrobilem tez na nim z 10 tys i zaczelo piszczec i nie dalo rade jedzic z takim piskem he teraz nowe to odrazu cisza :)

Obejrzyj Moje BMW


www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=191208

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie wyło a zrobilem tez na nim z 10 tys i zaczelo piszczec i nie dalo rade jedzic z takim piskem he teraz nowe to odrazu cisza :)

 

Jak tak można? :mad2: w kasku jeździłeś ? :duh:

Nie dało się już jeździć?,może czekałeś aż koło się urwie :twisted: .

Porwał bym Ci prawo jazdy i jeszcze raz wysłał na kurs. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobre,dobre-można po żartować ale widziałem co może narobić urwane koło.Panuje ogólne przekonanie w śród kierowców że jak się koło urwie w aucie to pewnie źle było przykręcone,nic bardziej błędnego-to przeważnie wina łożyska,kulki się wysypują i koło odlatuje razem z piastą szpilkami i tarczą hamulcową.Widział ktoś coś takiego?,bo ja tak.

To oczywiście nie następuje bez objawów,no ale jak ktoś jeździ z wyjącym łożyskiem 10tkm. to można się tego spodziewać.

 

Taka mała edukacja dla młodszych kolegów,może komuś uratować życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys dawno temu jak mi w polonezie wymienili lozysko i nie przykrecili dobrze koła koło mi odleciała dobrze ze nikogo nie bylo na chodniku i uderzylo w mur posterunku policji :D

Obejrzyj Moje BMW


www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=191208

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.