Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak masz ochotę wydać 3 dychy na auto z 2000 roku...

 

M pakiet jest dokładany ale do tytułu ogłoszenia, chyba że stała ostatnio koło eMki i się zaraziła. Wg mnie cena nie realna do aktualnych czasów. Za ciut więcej kupisz ładne M pakietowe po lifcie jak dobrze poszukasz.

PJ
Opublikowano (edytowane)

Pomijając PW ;), to uważam że raczej autko warte zachodu bo 3.0i tak się cenią jeszcze od "bardziej znanego forumowicza".

 

Jak by nie było to lista wymian jest imponująca, wiadomo autko nie nowe (raczej na pewno po kupnie drugi raz wymieniać nie będziesz musiał).

 

Jeśli mechanicznie, "bezwypadkowo" autko ok to chociaż upust na tylne kierunki "pomarańczki" powinien być.

 

 

PJ nasze dieselki a taka zabawka :norty: to inne ligi .

Edytowane przez szymon-o
Opublikowano
Silnik 3.0 benzyna jest jednym z najbardziej wadliwych silników Bmw. O ile silniki starej generacji benzynowe 2.0, 2.5, 2.8 oraz 3.0 diesela były silnikami, które bezawaryjnie wytrzymywały od 600.000km do 700.000km to silniki 2.2 i 3.0 są silnikami, które są olejożerne i wytrzymują około od 250.000km do 300.000km. Ja bym 330 nie kupywał.
Opublikowano
3.0i i 3.0d to sa dwa najlepsze silniki tamtych czasow ktore zdobyly liczne nagrody wiec nie wiem skad nagle ta ich awaryjnosc
Opublikowano
M pakiet jest dokładany

Nie wiem czy w ogóle zaglądałeś w foty z ogłoszenia, ale ja tam widzę raczej pełny fabryczny MPakiet (z drobnymi zmianami - lampy, kierunki, nerka) tak jak powinien wyglądać co jest nawet ujęte w VINie

Prospekty, broszury, cenniki BMW - KLIK
Opublikowano
Silnik 3.0 benzyna jest jednym z najbardziej wadliwych silników Bmw. O ile silniki starej generacji benzynowe 2.0, 2.5, 2.8 oraz 3.0 diesela były silnikami, które bezawaryjnie wytrzymywały od 600.000km do 700.000km to silniki 2.2 i 3.0 są silnikami, które są olejożerne i wytrzymują około od 250.000km do 300.000km. Ja bym 330 nie kupywał.

 

 

Nie wiem kolego skąd masz te wiadomości czytałem wiele opinii o tych silniach i cieszą się dobra renoma i i bardzo mało awaryjnością ludzie je chwalą choć słyszałem ze 2.8 jest jeszcze lepszy i mniej awaryjny.To ze olej bierze to słyszałem ze się zdarza ale ogólnie nic po za tym się nie dzieje i nie ma z nim większych problemow. Proszę tez innych forumowiczów o opinie bo już teraz się gubię z opinia o tym silniku 3.0i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powiem Ci to wprost, jak Cię stać na 3.0 to bierz. Podkreślam STAĆ! Dlaczego, bo spalanie to w takim samochodzie to tylko część kosztów i to wcale niemałych przy obecnych cenach Pb. Uwzględnij, że kupujesz samochód 12-letni, wprawdzie masz powymieniane wiekszość elementów które się zużywają eksploatacyjnie ale jak masz zamiar pojeździć tym autem dojdą kolejne. Pamiętaj, że koła to min 17", szerokość standardowa 225, przy takim zestawie jak tu to dodatkowo 245 tył. Na zime albo drugi zestaw felg 17" /stalówki są :oops: / albo drugie alu, chyba że przykozaczysz na tych m-pakietowch z zimówką 245 z tyłu. :mrgreen: Hamulce pasują tylko z 3.0, osprzęt silnika też praktycznie tylko z 3.0. Nie ma co porównywać cen części z innymi markami bo jak każda ma swoje droższe i tańsze zamienniki ale jak chcesz utrzymać poziom tego co jest w rozpisce zmian i wymian to trzeba mieć miedź. ;)
Opublikowano
Powiem Ci to wprost, jak Cię stać na 3.0 to bierz. Podkreślam STAĆ! Dlaczego, bo spalanie to w takim samochodzie to tylko część kosztów i to wcale niemałych przy obecnych cenach Pb. Uwzględnij, że kupujesz samochód 12-letni, wprawdzie masz powymieniane wiekszość elementów które się zużywają eksploatacyjnie ale jak masz zamiar pojeździć tym autem dojdą kolejne. Pamiętaj, że koła to min 17", szerokość standardowa 225, przy takim zestawie jak tu to dodatkowo 245 tył. Na zime albo drugi zestaw felg 17" /stalówki są :oops: / albo drugie alu, chyba że przykozaczysz na tych m-pakietowch z zimówką 245 z tyłu. :mrgreen: Hamulce pasują tylko z 3.0, osprzęt silnika też praktycznie tylko z 3.0. Nie ma co porównywać cen części z innymi markami bo jak każda ma swoje droższe i tańsze zamienniki ale jak chcesz utrzymać poziom tego co jest w rozpisce zmian i wymian to trzeba mieć miedź. ;)

 

 

Zgadzam się z tobą kolego w 100% kupimy zobaczymy czy mnie będzie stać mam nadzieje że dam rade ;)jak nie spróbuję to się nie do wiem :) taka jest prawda bo każdy gada co innego jeśli chodzi o koszta eksploatacji ale myślę ze dam rade :)

Opublikowano
Scooby90 co do kosztów nie ma innej opcji sugeruj się wypowiedzią Właściciela ;) (swoją drogą dzięki jeszcze raz za wcześniejszą korespondencję panie Bax :wink: ).
Opublikowano

Drogo jak na 2000 rok w tej cenie to sie kupuje Coupe 330Ci a nie sedana :nienie:

 

Jak cos pisz na Pw czasem mam 330i :cool2:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano

A czy ja napisałem ze mam coupe 330 :D napisałem ze w tej cenie sie wlasnie coupe kupuje :cool2:

 

Sedany czasem posiadam z tym silnikiem ale przeważnie 320/323

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
Silnik 3.0 benzyna jest jednym z najbardziej wadliwych silników Bmw. O ile silniki starej generacji benzynowe 2.0, 2.5, 2.8 oraz 3.0 diesela były silnikami, które bezawaryjnie wytrzymywały od 600.000km do 700.000km to silniki 2.2 i 3.0 są silnikami, które są olejożerne i wytrzymują około od 250.000km do 300.000km. Ja bym 330 nie kupywał.

 

:duh:

Opublikowano
zent widzę że Ty masz 330i, taki koleś który zajmuje się sprowadzaniem samochodów i jest dość znany i dobrze wykonuje robotę tak mi powiedział. Nie wiem ile w tym prawdy bo nie mam 330i i nie słyszałem żeby były bardziej awaryjne ale wiadomo 330 jak się kupi to ma większego kopa i bardziej ludzie go pewnie cisną niż 320. Takie jest moje zdanie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zent widzę że Ty masz 330i, taki koleś który zajmuje się sprowadzaniem samochodów i jest dość znany i dobrze wykonuje robotę tak mi powiedział.

 

Ile % w jego sprowadzonych samochodach stanowi BMW 330? Zapewne margines "bo się nie opaca, lepiej sprzedać 2 dizle" stąd jego "fachowa" wiedza na ten temat. :duh:

Opublikowano
zent widzę że Ty masz 330i, taki koleś który zajmuje się sprowadzaniem samochodów i jest dość znany i dobrze wykonuje robotę tak mi powiedział. Nie wiem ile w tym prawdy bo nie mam 330i i nie słyszałem żeby były bardziej awaryjne ale wiadomo 330 jak się kupi to ma większego kopa i bardziej ludzie go pewnie cisną niż 320. Takie jest moje zdanie.

 

Nie wiem kogo masz na myśli, ale ja sprowadziłem swój pojazd z DE z pomocą Radka (Radek540V8). Nie jest to handlarz tylko mechanik od BMW, zresztą dużo osób na forum korzystało z jego pomocy w sprowadzeniu samochodów. W moim przypadku temat był prosty, bo nie szukałem okazji tylko konkretnego egzemplarza, a że trafił się z programu Premium Selection, więc ryzyko wtopy było zminimalizowane.

Opublikowano (edytowane)
morarz ale to nie oznacza ze te silniki są bardzo awaryjne bo i producent nie robi 3l silnik z myślą o jeździe dziadkowej Rozmawiałem już z ok 10 właścicielami takiego własnie silnika i nie maja problemow wiadomo może coś paść w końcu samochód ma już 12 lat Edytowane przez scooby90
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zent widzę że Ty masz 330i, taki koleś który zajmuje się sprowadzaniem samochodów i jest dość znany i dobrze wykonuje robotę tak mi powiedział. Nie wiem ile w tym prawdy bo nie mam 330i i nie słyszałem żeby były bardziej awaryjne ale wiadomo 330 jak się kupi to ma większego kopa i bardziej ludzie go pewnie cisną niż 320. Takie jest moje zdanie.

Twój kolega koleś zajmuje się sprowadzaniem ale może Mondeo albo Escort, jest zupełnie odwrotnie niż powiedział Ci ten baran :duh: Inaczej Go nazwać nie można!

Opublikowano
Silnik 3.0 benzyna jest jednym z najbardziej wadliwych silników Bmw. O ile silniki starej generacji benzynowe 2.0, 2.5, 2.8 oraz 3.0 diesela były silnikami, które bezawaryjnie wytrzymywały od 600.000km do 700.000km to silniki 2.2 i 3.0 są silnikami, które są olejożerne i wytrzymują około od 250.000km do 300.000km. Ja bym 330 nie kupywał.

Ha,ha,ha,ha, dawno nie słyszałem większych idiotyzmów.

3.0 kolego to jeden z najlepszych silników w E46 - lepszy pod względem bezawaryjności i brakiem apetytu na oliwe był 2,8 - wieczny.

Opublikowano
silniki M52 i M54 mozna zaliczyc do najlepszych na swiecie popytajcie mechanikow ktorzy serwisuja BMW a nie jakis idiotow ktorzy jedno co wiedza o BMw to ze Bedziesz Miał WYdaTKI :mad2:
Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano

Bandyci Maja Wszystko

 

to sa wlasnie teksy ludzi ktorych nie stac na bmw a nawet na kola do bmw jezdza tico i pierdziela takie teksty ze kazdy silnik w bmw to lipa tico pewniejsze auto tansze :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.