Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej,

mam E92 335i usa, automat, jestem za granica, przejechalem dzis ok.700km, pod koniec trasy pojawil sie wskaznik temp na desce na zolto i od razu na czerwono, musialem sie zatrzymac, odcielo gaz. Poczekalem chwile odkrecilem korek chlodnicy, dolalem ok.0,5-1 l i pojechalem dalej. po przejechaniu 80km znowu to samo! co sie dzieje? jutro musze jechac dalej w trase!!! nie wiem co robic. Auto zagotowalo sie jak jechalem bardzo spokojnie 100-120km/h, wczesniej jechalem bardzo ostro i bylo ok! Pomocy! z gory dzieki za szybka reakcje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Podejrzewać można termostat lub pompę wodną.Chyba że masz gdzieś wyciek , nieszczelność i Ci płynu ubywa. Nie podobno żeby poszła uszczelka pod głowicą , dawałeś mu ostro w palnik. Edytowane przez Andrzej62
Opublikowano
myslisz, ze jechac do serwisu tutaj, czy probowac wrocic do polski "na raty" ? zastanawiam sie dlaczego dopiero pod koniec trasy, zaczelo wywalac temperature?
Opublikowano
szedlem dosc mocno, ale raczej nie ekstremalnie, w zakresie 160-220km/h. Czy jest mozliwe, ze termostat sie zawiesil? jestem w rydze, na lotwie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na odległość to można tylko gdybać . Lepiej jedź do serwisu zobaczysz co zdiagnozują . Wtedy podejmiesz decyzję . Na naprawę możesz się zgodzić ale nie musisz . Zależy co padło żeby się nie okazało że nie dojedziesz do celu lub nie daj Boże pujdzie coś więcej i uznają że to Twoja wina że jechałeś tak daleko niesprawnym autem.
Opublikowano

podejrzewal, ze jednal plyn ucieka, dolalem 1litr, a niedawno ok.2tyg temu tez dolalem 1 litr. moze coraz wiecej ucieka i dlatego coraz gorzej..

jade jutro do serwisu, dzieki za pomoc!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wydaje mi się że słusznie , lepiej nie ryzykować . Może nie będzie tak źle , napisz co było .

Pozdrawiam

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Wycieku płynu nie było, jak otwierałem korek to trochę się jednak wylewało stąd ubytki. Pompa wody traciła styk z elektroniką i przestawała działać, dlatego, momentalnie brakowało płynu w układzie i natychmiast po żółtej ostrzegawczej ikonce temperatury, pojawiała się czerwona. Na razie nie wymieniłem pompy, przeczyszczone styki i jest ok. zobaczymy dalej. Dzieki za pomoc!!

 

Serwis BMW Ryga wziął za 5h! pracy 30 euro! Powiedzieli, że nic nie naprawili właściwie, więc nie mogą kasować wiecej! Szacun! Polecam, gdyby ktoś tam się pojawił BMW Inchcape Ryga.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Znowu trasa i znowu ten sam problem, wygląda, że jednak pompa wody do wymiany, to raczej normalne przy tych silnikach. Oryginalna pompa to koszt 1600pln, widziałem też zamiennik VDO za 1200pln i inne zamienniki. Który wybrać?
Opublikowano

tam coś pisali chłoaki ze ta za 1600 ma wadę i nowa poprawiona ponad 2k pewnie zaraz sie któryś wypowie :) wujekw... :) przez to przechodził nie dawno jak czytałem. Moze poszukaj tematu z jego autem/posty

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano
Analizowalem różne posty, ale nie znalazlem odpowiedzi, która pompa jest lepsza, kupiłem dziś vdo mam nadzieję że będzie ok. Chyba więcej razie czego jest gwarancja :) swoją droga dziś szukałem chłodnicy oleju i nie znalazlem niestety, to by się zgadzalo auto 2007 automat za usa. Gdzie szukać kompletnego zestawu? Oryginał czy inne rozwiązanie? Widziałem na forum zamontowana przed chłodnica powietrza, ale nie wiem czy to nie powoduje gorszego jej wierzenia?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.