Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Na razie mechanik przeczyscil kolektor ssacy i Egr podobno byl tam straszny syf. Auto nie ma jeszcze 100% mocy, kombinuje dalej. Mowil ze powyżej 2 tys obr. jest dziwny dzwięk klekot czy mogą być to popychacze ?
Opublikowano
To ten ktos sie myli poniewaz kat -1,5 jest dobry. Ja obstawiam przeplywimierz, jak juz odbierzesz samochod od mechaniora sprawdz czy na 4 biegu zamyka ekonomizer a wiec czy dochodzi do 20L. Pompe wogole zostawilbym w spokoju...
''Impossible is nothing''
Opublikowano
Nie sprawdzisz tego bez kompa. Poszukaj kogos na forum kto mieszkan gdzies obok Ciebie moze bedzie sklonny Ci pomoc...
''Impossible is nothing''
Opublikowano
No i mieliście racje wyczyścił EGR, kolektor ssący, wymienił filtr powietrza, końcówkę drążka, i wielkiej poprawy nie ma przepływomierz trzeba wymienić jak narazie kosztowalo mnie to 320 pln
Opublikowano
Dynamiczne tzn jakie? Wybacz ale jestem jeszcze zielony w tym temacie, jeśli chodzi o ekonomizer na 4 dochodzi max do 18.
Opublikowano

Dynamiczne to znaczy podczas jazdy wykonane pomiary na kompie.

 

A jeśli można to się też podłącze pod temat bo ja mam ten sam problem z pojawianiem się i znikaniem mocy, przeważnie jest zamulony jednak są niektóre przejazdy gdzie auto odzyskuje pełną sprawność i czuć lekkość w pracy silnika od niskich obrotów może ktoś jeszcze jakiś pomysł podrzuci ...???

 

-przepływka Bosch ...527 z adaptacją

- pompa paliwowa jak i vp44 zrobiona

- końcówki wtrysków nowe

- sztanga turbiny zaciąga się do końca

- przewody podciśnienia nowe

- zastanawia mnie tylko czy kupione przezemnie nowe zawory podciśnienia na aukcji pierburga za 120zl to czasem nie jakiś bubel i czasem nie wprowadzają jakiegoś problemu w pracy Turbiny i EGR- u ????

bo dlaczego taka niska cena gdzie w hurtowniach z b. dobrymi rabatami cena jest w granicy ok 280 zł za pierburga

a druga sprawa to jak mi silnik pracuje dluzej na wolnych obrotach to w pewnym momencie następuje zdecydowanie głośniejsza praca i okazuje się że jest to spowodowane brakiem podciśnienia na przewodzie podłączonym do EGR ???

 

Może wspólnymi siłami uda się pokonać problem bo warto wiedzę w tej sprawie rozszerzyć moim zdaniem chociaż nie od dzisiaj wiadomo o słynnym niekończącym się temacie na tym forum "320D brak mocy" :)) a przecież to takie fajne samochody ...

Pozdrawiam

Opublikowano
Nie występują podróbki tych zaworków... ba! nawet nie ma zamienników. Wydaje mi się, że przyczyną jest uaktywniający się EGR. Można to podejrzeć w pomiarach w DISie tzn procentowy stopień otwarcia w czasie logów statycznych i dynamicznych. Rozumiem, że wersja softu to D5??
Opublikowano
Jak widzę powodów może być wiele nie stać mnie wymieniać polowe silnika strzelając czego to moze byc wina czy mogli byście polecić mi jakiś dobry warsztat w okolicach Kozienic, Radomia ewentualnie Warszawy w miarę nie drogi co zna się na rzeczy? Pozdrawiam
Opublikowano

Hej Łukasz tak wersja softu to D5 wgrana wedle starego twórcy tematu Kameleona3000,

A co do mechanika kolego adi to jeśli znajdziesz jakiegoś dobrego to napisz bo ja ze swojego doświadczenia jeszcze nie spotkałem kogoś kto by mi ten temat rozwiązał nawet ASO twierdzi że parametry są na kompie OK a moc auta pojawia się i znika jak chce.

Ekonomizer zamyka się na 20 prędkość max też można osiągnąć tylko praca silnika wygląda jak strasznie wysilonej jednostki która tylko czasami powraca na właściwe lekkie i dynamiczne tory pracy - da się z tym prawie normalnie jeździć ale troche przyjemności z jazdy znika szczególnie przy dynamicznej jeździe.

Ten typ usterki chyba jest najmniej przyjemny bo niby wszystko działa a i tak nie jest OKI - raz by się zepsuło człowiek by naprawił i problem by znikł a tak to trzeba liczyć że może ktoś trafi w końcu na element odpowiadający za te problemy.

Opublikowano
Znów u mnie jazda nie jest taka jak powinna być do 1700 auto kompletnie nie idzie silnik tez raz ładnie pracuje raz jakby lekko był zdławiany i czuć trochę większe drgania w środku, delikatne przymieranie podczas przyspieszania turbo tez nie jest miłe. Będę szukał jak znajdę na pewno dam znać. :wink:
Opublikowano
piszesz że pompa regenerowana ... u mnie tez chwiloiwo jest włożona inna ( dzięki Marcin91) i na niej właśnie dzieją się takie rzeczy jak kąt się rozjeżdża moc raz jest a raz przymuli ... moze warto sprawdzić kąt pocztątku zadany i uzyskany,.,,,

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
A do 1750 obr. U Ciebie też auto kompletnie nie ma siły? Ekonomizer u mnie na 4 dochodzi do 14l dopiero jak załączy się Turbo wskazówka idzie dalej tak do 18
Opublikowano
no właśnie mówił coś mechanik o tym kącie na początku jeżeli będzie to ten kąt orientujesz się z jakimi kosztami muszę się liczyć ?
Opublikowano
w DISie masz kat zadany i uzyskany ale INPA tez ma ... warunek : sprawny wtrysk sterujący ...

dzisiaj diagnozowałem 320d M47 z uszkodzony czujnikiem wzniosu iglicy i DIS "jechał" z nim jak należy. Wartość była perfekcyjna - pomimo wpisu w rejestrze. No ale wiadomo, że sygnał pobiera z IWZ lub GMP.

jeżeli będzie to ten kąt orientujesz się z jakimi kosztami muszę się liczyć ?

musisz przede wszystkim wiedzieć, czy początek wtrysku się zgadza z tym czego oczekuje DDE. Jeżeli byłoby TO, tzn że pompa kwalifikuje się do regeneracji (ok 1200zł).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.