Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czołem Chłopaki! Zauważyłem u siebie taki objaw: po dłuższym hamowaniu silnikiem, np. dojeżdżając do świateł od piątki do dwójki, po zatrzymaniu widzę za sobą biały/ siwy obłok. Po przegazowaniu na postoju nie widać żadnego dymu. Wiecie co może być przyczyną?? Pierścienie, uszczelniacze zaworowe?? Może coś zupełnie innego?? Motor M52, B20. Z góry dzięki za zainteresowanie.
Opublikowano
Zbliża się 10 tys od wymiany, a ja dolałem w tym czasie 2l.
Opublikowano
no to jezeli nie ma wycieków to sporo, przy takich objawach kopcenia wskazuje to na pierscienie.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
Dzięki, ale czy przy walniętych pierścieniach nie kopciłby też na postoju??
Opublikowano
No zgadza się, ale czy ktoś potrafi jasno odpowiedzieć, że to pierścienie albo uszczelniacze?? Bo nie wiem, czy warto naprawiać, czy sprzedawać? Pozdrawiam!
Opublikowano

trzeba zmierzyć kompresję i jeżeli nie będzie za dobra,to zrobić próbę olejową i będzie wiadomo czy bierze pierścieniami

czy przez zawory

w M52 ważna jest sprawna odma,jeżeli membrana jest uszkodzona,to też wciągnie sporo oleju do kolektora ssącego

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wygląda na uszczelniacze zaworowe.Podczas hamowania silnik na zamkniętej przepustnicy wytwarza spore podciśnienie i olej jest zasysany przez uszczelniacze.Gdyby dymienie występowało przy gwałtownym wciśnięciu gazu to wtedy pierścienie.Sprawdz czy masz drożny przewód odmy i czy nie leci nią olej.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
mam nadzieje chłopie że powiesz o tym przyszłemu włascicielowi bo ty napewno sam nie chcciaalbys kupic takiego auta z ukryta wada. pozdrawiam
Opublikowano
2 litry na 10tyś. to jeszcze nie tragedia.Zacząłbym na twoim miejscu od sprawdzenia zaworu podciśnieniowego odmy.
Opublikowano
Dzieki piotr520 za konkretną odpowiedź. Tez to podejrzewałem. mlody23x, Jeśli to uszczelniacze, to nie sprzedaje. Dziękuję wszystkim za pomoc. Pozdrawiam!!
Opublikowano
Witam moim zdaniem masz juz wyjechane lub zapieczony ktorys pierscien olejowy i dlatego własnie gdy redukujesz biegami wystepuje duzy chwilowy monent i Ci troszke przepuszcza pozdrawiam:)
Opublikowano
DZięki wszystkim za odpowiedzi. Jednak tak, jak się spodziewałem, nikt nie udzielił jasnej odpowiedzi :( Zacznę od uszczelniaczy. Pozdrawiam!
Opublikowano
Zakładając temat nie chodziło mi o wróżenie, ale miałem nadzieję, że może ktoś miał podobny przypadek i się z nim uporał. PZDR!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.