Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów!!!

 

200kkm wybiło na liczniku, wpadł mi do głowy pomysł, że czas najwyższy wymienić olej w dyferencjale, zwłaszcza, że jest to wersja xDrive. Zadzwoniłem do ASO, oleju wchodzi 1l, cena 100,36zł. Nie zastanawiam się tylko kupuję i wymieniam, no i teraz pytanie... Czy ktoś z Was zmieniał olej w dyfrze w xDrive?? Tam jest jakiś korek spustowy czy tak jak w tylnym napędzie trzeba zdejmować miskę i potem montować ją na sylikon?

 

Wymiana oleju w czteronapędzie jest ważne, więc mam nadzieję, że pomożecie jakoś:)

 

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi!

Robert

Jeździłem wieloma samochodami, ale tylko BMW daje przyjemność, komfort i powoduje uśmiech na twarzy...
Opublikowano
Hehh... czekamy na dalsze opinie, ja u siebie jeszcze tam nie zaglądałem, więc nawet nie wiem czy w xDrive jest ten korek czy nie ma go tak jak w RWD, jeśli nie ma to będę musiał się zastosować do instrukcji zdjęcia miski, wylania oleju i ponownego jej zamontowania na sylikon. Tylko jaki ten sylikon, jeśli tam są spore temperatury...?
Jeździłem wieloma samochodami, ale tylko BMW daje przyjemność, komfort i powoduje uśmiech na twarzy...
Opublikowano (edytowane)

jezeli jest to taka sama skrzynka jak w X5 E53 po lifcie,to jest korek spustowy i wlewowy.Nalewa sie do przelania...

 

EDIT:

z tego co widze na realoem,to jest inna skrzynka.

Edytowane przez pieczek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.