Skocz do zawartości

Wykres z hamowni 330d 2001r Prośba o ocenę


pajekq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Posiadam BMW E46 330d 2001r. Postanowiłem dołożyć jej trochę kucy w związku z tym oddałem samochód komu trzeba. Nie jestem zadowolony z wyników, dla mnie nie wiele się różni to od tego co było przed. Miałem dostać dwa wykresy jeden sprzed a drugi po a dał mi tylko po. Z tego co przeglądałem wykresy na forum to maksymalny moment obrotowy bo tak naprawdę na nim mi zależy najbardziej powinno się osiągać powyżej 2tyś obrotów a u mnie jest to przy 3,5tyś.

 

Byłbym wdzięczny za jakąkolwiek podpowiedź i wasze zdanie na ten temat ponieważ nie jestem pewien czy to wina "speca", że źle wgrał program czy wina mojego samochodu a chcę reklamować usługę.

 

Poniżej link do wykresu.

 

http://zapodaj.net/b38eb9c3c3bc0.jpg.html

 

Dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może auto było niesprawne ... Zerknij jaki masz niski moment przecież to jak w serii bez katow :))

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś tu bardzo nie gra, jakim cudem silnik dokręcił do 5200 obr/min ???? :shock:

m57 ma odcinkę na 4500 albo 4750

czy program robiony u tunera goodhope czy tylko tam zhamowany ?

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zrobil tak: pojechal bym do tej firmy niech wgrywaja mi seryjny program - taki jaki byl i niech oddaja kase, wtedy jedz na hamownie, zhamuj serie i bedziesz wiedzial czy seria jest trzymana czy tez nie przez Twoj silnik, moze faktycznie masz cos nie halo z silnikiem...
''Impossible is nothing''
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

ja w e39 2.5d mam prawie taki moment obrotowy bez żadnych modów a w e46 2.0d z seryjnych 270 nm zrobili mi 350nm.

Może twoje auto przed tym wszystkim miało 150km :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Program jak i hamownia wykonana u ludzi co na wykresie czyli Hobot Serwis.

Oddając samochód umówiłem się na wykres sprzed chipa i po. Dostałem tylko wykres po i to jeszcze przesłany na mejla bo mu drukarka siadła (czyżby coś kombinował)

Co do sprawności samochodu to jestem 100%pewien, że nie miał wcześniej żadnych modyfikacji. Fakt ma przejechane 260tyś km, ale pochodzi z pewnego źródła.

Czyja to wina. Speca, czy może mojego samochodu (turbo, intercooler i jakaś nieszczelność w dolocie, przepływka).

 

Czy mogę się udać po zwrot pieniędzy za źle wykonaną usługę, czy raczej szukać jakichś wad w moim samochodzie. Wydaje mi się, że ten co mi z tym robił powinien mieć tego świadomość co jest dobrze a co źle więc jeśli wg was to dno to powinien mi powiedzieć że program wgrał ale żeby wszystko grało muszę naprawić to i to. Oddając mi samochód powiedział, że dobrze poszło...

 

Będę wdzięczny za sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he a co mial powiedziec ze zle poszlo??? Pierwsza sprawa to obroty maksymalne jak juz koledzy powiedzieli m57 ma odcinke na 4500 - 4700, wiec jakim cudem 5200??? Poszukaj na forum wkresow z hamowni kolegow ktorzy robili chipa przy takim silniku i pokaz temu Panu jak powinna przebiegac krzywa momentu i mocy.
''Impossible is nothing''
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak. Program jak i hamownia wykonana u ludzi co na wykresie czyli Hobot Serwis.

Oddając samochód umówiłem się na wykres sprzed chipa i po. Dostałem tylko wykres po i to jeszcze przesłany na mejla bo mu drukarka siadła (czyżby coś kombinował)

Co do sprawności samochodu to jestem 100%pewien, że nie miał wcześniej żadnych modyfikacji. Fakt ma przejechane 260tyś km, ale pochodzi z pewnego źródła.

Czyja to wina. Speca, czy może mojego samochodu (turbo, intercooler i jakaś nieszczelność w dolocie, przepływka).

 

Czy mogę się udać po zwrot pieniędzy za źle wykonaną usługę, czy raczej szukać jakichś wad w moim samochodzie. Wydaje mi się, że ten co mi z tym robił powinien mieć tego świadomość co jest dobrze a co źle więc jeśli wg was to dno to powinien mi powiedzieć że program wgrał ale żeby wszystko grało muszę naprawić to i to. Oddając mi samochód powiedział, że dobrze poszło...

 

Będę wdzięczny za sugestie.

Jeśli któraś z wymienionych przez ciebie rzeczy jest nie sprawna to jaki tołk miał koleś żeby cipować niesprawne auto :duh: Ja bym brał gościa za chabety odrazu :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego co oni ci zrobili to az wola pomste do nieba, niektorym takie parametry wychodza w seryjnym 330d 184 km z bonusem z fabryki, jedz tam najszybciej i zadaj zwrotu pieniedzy, niech ci wgraja seryjny soft. Widze ze jestes z okolic limanowej, ja czipowalem swoje 330d u goduli w niepolomicach, naprawde bardzo polecam, full profeska i pelna diagnostyka przed modyfikacjami, chyba jako jedyni w polsce robia program pod kątem zeby auto nie dymilo, hamują auto z czujnikiem spalin,jestem super zadowolony, smigam juz od wrzesnia i zrobilem 15 tys km, obecnie przebieg wynosi 296 tys km, tu masz moj wykres http://imageshack.us/photo/my-images/204/hamowniaw.jpg/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

placilem we wrzesniu 1300zl, wiem ze mozna duzo taniej np u kolegi tc z forum ale niemam w tym diagnostyki i testow na hamowni, pozatym pan Godula podchodzi do kazdego auta indywidualnie i robi program zaleznie od stanu silnika, wtryskow, turbawki i podnosi moment obr co do stanu sprzegla,pozatym mam duzy przebieg i zamierzam pojezdzic jeszcze ze 2 lata i chcialem zeby wszystko bylo na tip top full profeska hehe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponadto hamownia wcale nie jest jednoznacznym określeniem obciążenia auta. Ja mam o tyle dobrze, że ulica na której wykonuję diagnozę jest pod sporym pochyleniem, więc mam bardzo dobre warunki obciążeniowe i mogę obserwować max wydajności podzespołów. Własny interfejs za grosze, podstawowe oprogramowanie i masz pełny pakiet diagnostyczny. A na forum i tak znajdziesz pomocną dłoń w kwestii interpretacji logów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do robienia softu pod kątem dymienia to też nie wypuszczamy auta które dymi ...

Natomiast analizator spalin w dieslu to pic , jeśli jest za dużo paliwa masz dymienie lub jeśli temperatura spalania zbyt wrosnie ...

I tak jak ktoś wcześniej powiedział diagnostykę na miejscu masz zawsze jadąc do Poznania , hamownia w dobrej cenie też sie znajdzie ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.