Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chodzi o to że w mojej okolicy sprawdza się diesel z shella, oczywiście tankuję zwykłe ON. Reszta stacji np. lukoil i orlen wypada dużo gorzej. Nie wiem dlaczego tak się dzieje ale tak jest. Auto chodzi lepiej i nic złego się nie dzieje tak jak w przypadku innych stacji. Zatankowałem wtedy z 20l z tesco i taki był piękny efekt. Na szczęscie już jest wszystko ok. Z tego co wiem to jak na stacji po sprawdzeniu wychodzi że jest paliwo gorszej jakości to kara jest 500 zł. Przeciez to śmiech na sali. Zamkneli by kilka dla przykładu to by przestali oszukiwać.
Opublikowano
Zatankowałem wtedy z 20l z tesco i taki był piękny efekt.

 

Widocznie w Tesco mają lepsze paliwo skoro silnik chce pracować jeszcze po wyłączeniu zapłonu(odcięciu paliwa). :mrgreen:

Moja basia jest jakaś nie czuła bo nie reaguje tak gwałtownie na zmianę stacji paliw.

 

ps. -czytam to forum od 2lat i zauważyłem że bez przerwy przewija się kilka powtarzanych rad i opinij;

1-Na wszystkie usterki silnika najlepiej jest wymienić odme.

2-Jak ktoś wleje olej półsyntetyczny(smołe) do BMW to w silniku zrobi się taki syf że..

3-NAJLEPSZE PALIWO TYLKO NA SHELLU

4-Jak bicie kierownicy to tylko wahacze ,

Często w wielu przypadkach jest to prawda, jednak gdy ktoś jest nie oryginalny i wyskakuje z innymi teoriami to jest krytykowany.

I TAK BARDZO POLUBIŁEM TO FORUM I POMOC UZYSKAŁEM WIELOKROTNIE :cool2:

Opublikowano

ps. -czytam to forum od 2lat i zauważyłem że bez przerwy przewija się kilka powtarzanych rad i opinij;

1-Na wszystkie usterki silnika najlepiej jest wymienić odme.

2-Jak ktoś wleje olej półsyntetyczny(smołe) do BMW to w silniku zrobi się taki syf że..

3-NAJLEPSZE PALIWO TYLKO NA SHELLU

4-Jak bicie kierownicy to tylko wahacze ,

Często w wielu przypadkach jest to prawda, jednak gdy ktoś jest nie oryginalny i wyskakuje z innymi teoriami to jest krytykowany.

1- nie najlepiej a tylko sugestia bo mechanik który się na tym nie zna a ma komputer to odczyta z niego że martwe sondy a osoba zorientowana wie że to niekoniecznie sondy (a jest różnica w cenie sond a odmy lub tylko wężyków do niej)

2- tego akurat nie czytałem raczej częściej odradza się wlanie syntetyka gdy auto ma wielki przebieg a wcześniej jeździło na gorszym oleju

3- poczytaj moje posty bo już pare razy pisałem jak żonie wlali bipowera to nie umiała dojechać do domu (fakt że PB nie ropa)

4- bo większość myśli że tylko tarcze dają bicie a jak już wiesz w e39 trudno znaleź luzy na wahaczach

co do krytyki to też nie przesadzaj ale czy chciałbyś by na wszytkie tematy była jedna odpowiedź - "jedź do ASO " ??? to znajdziesz w instrukcji a nie na klubie na którym opisujemy jak rwiemy sobie żyły by graty za śmigłem na masce doprowadzić do jako takiego stanu :D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

ja tez tak mialem ze po przekreceniu kluczyka silnik jeszcze chodzil 3 sekundy.... w podobnym okresie bylem zmuszony wymienic pompe paliwa w baku: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL71&mospid=47545&btnr=16_0209&hg=16&fg=15

i zawor regulacji cisnienia na pompie wtryskowej :

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL71&mospid=47545&btnr=13_0802&hg=13&fg=15

 

Przed wymiana zaworu silnik mi gasl podczas jazdy po spuszczeniu nogi z gazu.... A co do pompy w baku to kiedy mi padla to mialem w garazu stara pompe z 3 benzyniaka... objetosciowo pasowala ale oczywiscie miala inne cisnienie dawkowania paliwa... wlozylem ja zeby pojechac poszukac oryginalnej... silnik na niej chodzil nie rowno i po wylaczeniu stacyjki chodzil wlasnie przez okolo 3 sekundy...

 

Obydwie rzeczy wymienilem w tym samym czasie.... i nie jestem w stanie poowiedziec co pomoglo na to ze silnik od razu gasl po przekreceniu kluczyka... ale jestem pewien ze to jedno z dwoch. proponuje podlaczyc pod kompa i szukac bledow... jak masz gdzies dostep to pomp uzywanych to sprawdz czy sie polepszy... jesli po wymianie pompy dalej to bedzie to napewno zawor regulacji cisnienia...

 

Zaproponowalem sprawdzenie pompy jako piierwszej bo jest duzo tansza niz ten maly zawor... i mniej przy tym roboty:)

 

ale mysle ze podlaczenie pod kompa napewno Cie naprowadzi.

\powodzenia!

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Koledzy jest na to jakas 100% rada ? Juz gdzieś wyczytałem że to pompa progowa, a wiem że moja już sie powoli kończy.

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie sądzę że opóźnione gaśnięcie to wina pompy progowej, ja bym szukał w układzie wysokiego ciśnienia, wkońcu to on dawkuje paliwo w silnik.
Opublikowano
kumpel pracuje na stacji paliw

wszystkie paliwa są z polskich rafinerii i jak cysterna wyjedzie z rafinerii to dolewany jest do paliwa firmowany przez konkrety koncern dodatek który jest wielką tajemnicą koncernu ale jest go gdzieś JEDEN litr na każde 5000 litrów paliwa

jak chcecie pojeździć na prawdziwym paliwie to jedźcie do niemiec

tam na stacjach nie kupicie żadnych dodatków czy uszlachetniaczy a na zbiotniku robi się 100 km więcej niż w polsce

 

Tak się składa, że mieszkam na wschodzie, a ludzie mieszkający tu pracują na przeładowni (czy jak to nazwać) tzn. tam gdzie z kolejowych cystern rozlewają na "tiry" przy granicy.I tam właśnie powstają verwy i inne super paliwa, różnica jak napisałes polega na dolaniu dodatku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.