Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Własnie jestem po holowaniu autka :(. Bardzo mnie dzis zadziwiło, dotychczas jeździło bez zarzutu, ale dzisiaj gdy zaparkowałem auto i wrociłem do niego po ok 2h i za choloere nie chcialo odpalić, krecił krecił kręcił i nic. Wogóle zauważyłem, że po przekreceniu kluczyków w stacyjce zapalją sie wszystkie kontrolki, ale nie ma już żadnego dzwieku, cisza, wczesniej było słychać jak się chyba pompa paliwa załącza lub cuś bo poprostu buczało, a teraz cisza, pali się również cały czas żółta kontrolka silnika(ale tu nie pamiętam czy ona nie powinna sie palic i gasnąć po zgaszeniu auta). Pomóżcie!! :(

 

P.S Autko to oczywiscie BMW E46 2.0cd 2004r.

Opublikowano
wg mnie na pierwszy rzut pompka podprogowa. możesz włączyć zapłon i się przysłuchiwać przy drzwiach kierowcy pod podłagą czy cokolwiek słychać. jak nie to sprawa jasna.
Opublikowano
Kolego, sprawdzalem i nic nie słychać, powiesz mi gdzie jest dokładnie to ustrojstwo i jak sie do niego dostać?? Jakaś fotka by sie również przydała. Czy to jest taka podłużna srebrna puszka zaraz przy filtrze paliwa z kostką do podłączenia??
Opublikowano
dokładnie, wygląda na padniętą pompkę podprogową. Możesz sprawdzić czy idzie na nią napięcie, jeśli tak to pompa do wymiany... jeśli nie to do sprawdzenia przekaźnik i bezpiecznik.
Opublikowano
Ok dzisiaj zabieram sie za rozbiórkę auta, powiedzcie mi orientacyjnie jakie są koszta tej pompki podprogowej i czy warto iśc w nową czy jakąś używeczkę ?
Opublikowano
Powiedzcie mi który to ten przekaźnik pompy paliwa? Własnie zdjąłem cały schowek i za tymi wszystkimi bezpiecznikami w głębi są 4 przekaźniki, trzy koloru jakby szarego i jeden pomarańczowy. Od lewej szary,szary,pomarańczowy,szary. Żadnych innnych tam nie ma. I z którym mogłbym podmienić zeby sprawdzić czy to przekaźnik nie jest walnięty?
Opublikowano
a masz prąd na pompie ? Weź woltomierz ustaw na 20V prądu stałego, odepnij kostkę od pompy i w kostkę wepnij styki woltomierza, po czym daj auto na zapłon i zobacz na wskazania woltomierza. Jeżeli pokaże coś koło 12V to znaczy że wszystko przed pompą jest ok.

Darmowa diagnostyka, programowanie - Nowy Sącz i okolice, kontakt PW


Moja galeria: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=173808


BMW E46 320Cd CR EU4 Coupe

Scania 124l 420KM

Opublikowano
kurcze nie mam teraz woltomierza, bym musiał go wykombinować od kogoś, chciałem teraz na szybko sprawdzić ten przekaźnik
Opublikowano

Dzisiaj podniosłem auto i sprawdziłem napięcie sposobem na żarówke- pali się bardzo mocno. W takim razie zamawiam pompę podprogową.

 

Mam jeszcze pytanie co do pompy która znajduję się pod tylną kanapą. Powinna ona wydawać jakiś charakterystyczny dzwięk po przekręceniu kluczyków na zapłon? U mnie słychac że coś tam szumi ale bardzo cichutko. Pytam, bo jak miałem wczesniej Audi to ten dzwięk był dużo bardziej głośny, że nie dało się go nie usłyszeć :) ale tam tak powinno być

Opublikowano
Własnie nie mam interfejsu :/ Ale pompke już zamówiłem, wiec mam nadzieje że to ona. Pozatym przed awarią było słychąc dosyć głośne buczenie własnie z tamtych okolice gdzie ona sie znajduję, pewnie już dogorywała. Jak już bede miał pompkę i ją zamontuję to napisze czy wszystko gra.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.