Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM

Jestem tu nowy,ale mam prośbę.Jestem szczęśliwym posiadaczem E39 2,5tds 96r.

Wszystko było ok,ale pojechałem "nabić"klimatyzacje i mechanik oznajmił mi że muszę wymienić wtrysk sterujący,bo cieknie.

Powiem Wam jeszcze że nie ma problemu z odpalaniem na zimno lub przy rozgrzanym silnikiem,ale jeśli autko stoi 2 tyg.

(tak często bywa bo wyjeżdżam na 2 tyg. i tydzień jestem w domu)to muszę chwile go pokręcić żeby dostał paliwo.

I tutaj zaczyna się mój problem czy wymieniać wtrysk czy jak kilka osób mi radziło że to może być tylko "oring"

Poniżej zamieszczam link do filmiku jak to wygląda.

PROSZĘ napiszcie co o tym myślicie.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
zobacz czy to przypadkiem nie leci z przelewów a jak nie to go wykrec i daj go do naprawy ja swoje dawałem do płukania i sprawdzenia płaciłem po 7 zł za sztuke a na wtryskach masz podkładki miedziane może wystarczy ją zmienic ale silnik ładnie pracuje więc wtrys nie dostaje powietrza ani nie leje mysle ze to pierdoła sprawdz węzyki i daj znaka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.