Skocz do zawartości

stuki wzawieszeniu


marjan1234

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem jak w tytule-mianowicie cos stuka w zawieszeniu podcvzas pokonywania nierownosci...wymienilem wszystkie amortyzatory,lozyska amorkow wraz z poduszkami,niestety niewiele to pomoglo.Co jeszcze moze "pukac"? Zamierzam kupic jeszcze laczniki stabilizatorow a moze tuleje wahaczy tylko ktore wszystkie czy tylko dolnych lub gornych wahaczy?Czekam na jakies sugestie z gory dzieki...Auto 320d 2005rok 146tys km od nowosci w polsce(jestem pierwszym wlascicielem)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry z OT ale u mnie z kolei slysze dzwieki jakby posykiwanie powietrza przy nierownosciach, zwrocilem uwage dopiero jadac w parkingu podziemnym z otwartymi szybami przy zamknietych nic nie slychac. Pewnie brzmi to glupio ale moze ktos wie o co chodzi? :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w ciemno wszystko wymieniłeś :?: No to jeszcze sporo rzeczy zostało do wymiany. Byłeś wogóle na diagnostyce :?:

 

nie w ciemno poniewaz amorki byly od nowosci i juz trzeba bylo wymienic.Prosilbym o bardziej konkretne wypowiedzi.thx.oczywiscie diagnostyka nic nie wykazala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry z OT ale u mnie z kolei slysze dzwieki jakby posykiwanie powietrza przy nierownosciach, zwrocilem uwage dopiero jadac w parkingu podziemnym z otwartymi szybami przy zamknietych nic nie slychac. Pewnie brzmi to glupio ale moze ktos wie o co chodzi? :)

 

normalna praca amorkow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak to rzeczywiście mogą to być łączniki stabilizatora. Łączniki najbardziej stukają w czasie wolnej jazdy po nierównościach i dość ciężko je zdiagnozować gdyż luz jest praktycznie niewyczuwalny. Dopiero po demontażu widać zużycie.
arti200. Pozdrawiam!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma reguły, wymień zużyte diagnosta powinien ci wskazać. Jeżeli tuleje nie wykazują zużycia to po co je wymieniać :?: Przy takim przebiegu całe zawieszenie do roboty :?: Trochę dziwne. Ach te nasze drogi...
arti200. Pozdrawiam!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry z OT ale u mnie z kolei slysze dzwieki jakby posykiwanie powietrza przy nierownosciach, zwrocilem uwage dopiero jadac w parkingu podziemnym z otwartymi szybami przy zamknietych nic nie slychac. Pewnie brzmi to glupio ale moze ktos wie o co chodzi? :)

 

normalna praca amorkow.

 

Dzieki Marjan uspokoiles mnie, powodzenia w zalatwieniu Twojego problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tam nie masz górnych wahaczy są po 2 na stronę i jedna tuleja, mowa o przednim zawieszeniu oczywiście. Wejdź sobie na realoem.com wpisz 7 ostatnich znaków vin i będziesz miał dokładnie jak wygląda zawieszenie w Twoim aucie.
Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Mam pytanie, może nieco błache ale jestem laikiem. Mianowicie czy łączniki stabilizatora należy wymieniać parami?

 

Raczej jak wszystko w zawieszeniu, zdecydowanie parami. Koszt niewielki, a samochód jeździ jak powinien.

 

Ja wymieniam łączniki stabilizatora na naszych drogach średnio co roku, koszt niewielki a samochód dużo lepiej się prowadzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.