Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie, czy któryś z tych błędów jest jakoś szczególnie poważny? Zaznaczam, że wszystko oprócz świecącej sie poduszki (czujnik pod kierowcą od poduszki bocznej) działa normalnie (no może jeszcze lusterko pasażera nie reguluje się w pełni)

 

 

Błędy:

 

190 light module-EEPROM error

 

40 thermal sensor for oillevel defect

 

165 mirror FT, potentiometer horizontal or cable

 

20 MRSA_left MRSA returns error

 

Auto po swapie z 5.4 sprzed liftu na 2.8i polift.

Edytowane przez Ratovnik
Opublikowano

Po skasowaniu, odpaleniu silnika, zgaszeniu pojawiają się ponownie. Auto ma wymieniony silnik i niektóre wnętrzności. Na początku był silnik 5.4 z 1997, a teraz jest silnik 2.8i poliftowy. Silnik 2.8i jest z angola.

 

Z tego co się orientuję po ostatnim przeglądaniu postów i odpowiedzi to:

 

190 light module-EEPROM error - powodem może być niezgodność przebiegł (poprzedni silnik około 400 tys, obecny 153 tys)

20 MRSA_left MRSA returns error - chyba padnięty czujnik do bocznej poduszki w drzwiach kierowcy (czujnik pod siedzeniem kierowcy)

 

Co myślicie o reszcie błędów?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Electic fun-to cos nie halo z wentylatorem klimy,ale widze za sa jeszcze inne bledy zwiazane z klima.Wentylator Ci dziala?
Opublikowano

Klima sprawna, chłodzi, wentylator klimatyzacji przy chłodnicy kręci się i działa się normalnie.

Może te błędy po prostu mają być i koniec? :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.