Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
to jak chłodnice naprawie to zabieram sie za gaz tylko teraz mam wymieniać cały reduktor, czy same membrany (zestaw naprawczy ) i czy ta sama firmę wybrać ,a może jest jakoś źle podłączony,ale gaz ma juz załozony 4 lata to by raczej wcześniej wyszło
Opublikowano
A dlaczego zaraz chcesz wymieniać?Sprawdż najpierw czy reduktor jest uszkodzony.Jak pisałem,odłącz gaz i się okaże.
niema nic lepszego niż BAWARKA
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam. Wracam do tematu bo znowu te same objawy 2 tyg. rozszczelnienie chłodnicy,a 2 dni temu woda poszła korkiem i dzisiaj kupiłem nowy korek i tak samo,ale w wczoraj był spokój , co zauważyłem CHYBA jak jade na klimie to w tedy wybija płyn,a rzadko latam na klimie bo auto ma bardzo ciężko.Czy cos może mieć wspólnego klima z układem chłodzenia. Bo tak mam wszystko po sprawdzane i 3 miechy było spokoju
Opublikowano

Witam

Klimatyzacja ma duży wpływ na układ chłodzenia. Najprawdopodobniej nie działa Ci wiatrak od klimy który dodatkowo schładza chłodnice gdy włączona jest klima dlatego podczas włączania klimy rośnie temperatura bo samo wisko nie daje rady w takie upały schłodzić silnika. U mnie też nie chodzi ten wiatrak od klimy i jednocześnie wisko było już padnięte i nie załączało się przy temp. 96 st. wymieniłem wisko i teraz nie ma problemu z chłodzeniem a jak włączę klimę to w trasie też daje radę a w mieście należy obserwować temperaturę na teście 7 i wyłączyć klimę jak temperatura zaczyna za bardzo rosnąć. Samo obserwowanie wskazówki nie bardzo się nadaje bo ona jak już ktoś wcześniej pisał stoi w pionie do temp. powyżej 100 st.. Ja jak jechałem kiedyś w drodze z klimą i stałem ponad 30 min w korku nie wiedząc o nie działającym wiatraku klimy i wisko zdziwiłem się jak w którymś momencie usłyszałem "puff" spod maski i zobaczyłem po chwili parę. Okazało się że ciśnienie tak się podniosło, że nie wytrzymał zbiornik wyrównawczy i się rozstrzelnił, dodam, że wskazówka od temp. była cały czas w pionie dopiero po rozstrzelnieniu zaczęła się wychylać w prawo ale szybko zgasiłem auto. Pewnie u ciebie tak właśnie jest i zbyt duże ciśnienie szuka sobie najsłabszego punktu i tam nastepuje rozstrzelnienie. Sprawdź testem 7 temperaturę i czy przy włączonej klimie włącza się wiatrak od niej oraz czy wisko chodzi jak należy czyli przy temp. powyżej 96 st się załącza na stałe.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.