Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Masz czujnik na lewym przodzie i prawym tyle. Jeżeli jeszcze nie zapaliła się kontrolka zużycia to ratuj czujniki... po prostu je wyciągnij z gniazd klocków i niech sobie bezpiecznie wiszą. Przy wymianie kompletów przodu i tyłu zamontujesz czujniki i będą znowu czekały do następnego serwisu hamulcowego.

 

Czujniki także można "regenerować" kładąc kroplę cyny tak by odwód elektryczny się zamknął i masz praktycznie do ostatniego mm zużycia okładziny, ale nie polecam tego gdyż w wyniku przeciążenia termicznego wykruszy się powodując niebezpieczne sytuacje na drodze. Ja u siebie nie zdążyłem uratować czujników i zrobiłem je na stałe - uciąłem najbliżej wtyku, zlutowałem przewody, zaizolowałem, wykasowałem kontrolkę zużycia (30 sekund z wciśniętym pedałem hamulca na 2giej pozycji kluczyka). Teraz tylko muszę uważać i obserwować osobiście stan ich zużycia.

Opublikowano
Lepiej co jakiś czas zaglądnąć do zacisków (chociaż raz w roku na pucowanie), niż tylko na elektronice polegać :wink: .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.