Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Wiem ze temat byl walkowany, generalnie problem czesto pojawiajacy sie - w wiekszosci opisywanych na podstawie skrzyni automatycznej.

W zakresie 1500obr/min - 2000obr/min odczuwalne falowanie obrotow.

W wiekszosci przypadkow ludzie stawiali na konwerter , przepustnice - ale tak jak wspomnialem przypadek skrzyni automatycznej ja posiadam skrzynie manualna.

Jakis miesiac temu wymienilem wszystkie filtry,olej, odme.

Przez chwile problem zanikl jednakze teraz znowu wrocil. Jest to uciazliwe, nawet jadac autostrada na tempomacie potrafi sie "zakrztusic".

Czy to konwerter wystepuje rowniez w wersji manualnej?

DON PEDRO - UK

http://img853.imageshack.us/img853/2999/bmwlogowallpaper300x187.jpg

Opublikowano

sprawdź egr. odłącz go, zaślep węzyk od podciśnienia i pojeździj. napewno wywali Ci check, nie martw się po ponownym podłączeniu zgaśnie w ciągu dnia.

Mam identyczny problem mi czasami faluje przy 1400 obr/min.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Konwerter wystepuje tylko w automatach,u Ciebie jest sprzeglo i dwumas.
Opublikowano
Konwerter dotyczy automatów, to sprzęgło hydrauliczne. U Ciebie albo przepustnica albo wtryskiwacze szaleją.
Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Opublikowano
Próbowałeś czyscic czujnik temperatury doladowania? U mnie to bylo przyczyna. Pozdrawiam
Opublikowano
Konwerter wystepuje tylko w automatach,u Ciebie jest sprzeglo i dwumas.

 

Sprzeglo i dwumas wymienione na poczatku tego roku. Klapki wywalilem rowniez na pocztku roku i czyscilem egr.

DON PEDRO - UK

http://img853.imageshack.us/img853/2999/bmwlogowallpaper300x187.jpg

Opublikowano
Próbowałeś czyscic czujnik temperatury doladowania? U mnie to bylo przyczyna. Pozdrawiam

 

Moglbys blizej nakierowac gdzie tego czujnika szukac?

DON PEDRO - UK

http://img853.imageshack.us/img853/2999/bmwlogowallpaper300x187.jpg

Opublikowano
Specjalistą nie jestem ale 'po mojemu' jest on wpięty w przewód dolotowy na odcinku od intercoolera do kolektora ssącego. U mnie on powodowal problemy. Swoją drogą, kiedy bedziesz w Polsce? Z chęcią przejechałbym sie inną 3.0d manual ;)
Opublikowano

Dzieki. Przy najblizszej okazji sprawdze ten czyunik.

Co do przyjazdu do Polski , bede jakos w lipcu, odezwe sie na priv :mrgreen: .

DON PEDRO - UK

http://img853.imageshack.us/img853/2999/bmwlogowallpaper300x187.jpg

Opublikowano
przepustnica?? czemu ma szaleć?

Sorry nie przepustnica, a przepływka, zbyt bardzo zasugerowałem się tym co napisał kolega. Miałem na myśli przepływkę a napisałem przepustnica. Dzięki za czujność...

Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Opublikowano
Na dane jakie pokaze.

 

Co do przepustnicy, w dieslu jest ona tylko do wygaszenia auta, jako ze silnik wariuje mieszanka poprzez paliwo a powietrze zawsze idzie na maxa, to nie benzyna ;)

 

Na 99,9% padnieta masz przeplywke.

 

Drogi Capazku, gdzi tej przeplywki szukac i czy sameu da sie ja wymienic...a na koniec jaki jest koszt nowej?

pozdro

DON PEDRO - UK

http://img853.imageshack.us/img853/2999/bmwlogowallpaper300x187.jpg

Opublikowano
zapomnialem napisac, trza zrobic adaptacje, bo po zalozeniu nowej, bez jazdy trzymaj lekko na 1tys rpm to zobaczysz jak beda skakac obroty.

 

A adaptacje robi sie nastepujac: trasa 30min, min 60 km/h, jak dobrze pamietam.

Wymieniałe bez adaptacji,pytałem kolesia który zajmuje się elektroniką w nie autoryzowanym serwisie i powiedział że on jak wymienia przepływki to nie robi adaptacji :| Fakt że auto zaczyna mi kopcić przy jeździe emeryckiej a przy mocnym deptaniu jest ok, i teraz jest pytanie czy to EGR czy dolot(lekko zapocony) czy przepływka(ok5kkm temu wymieniana) na starej nic się nie działo oprócz większego spalania.

Opublikowano
Jak masz dis to wykasuj parametry przeplywki, i zrub adaptację.

 

Wyczyścić egr i dolot, inaczej zawsze bedzie cos kopcic. Uroki diesla.

Wcześniej nie kopcił (DPF out w listopadzie),diesel nie musi kopcić( w pracy ponad 1000000km przez 5lat i zero chmury)

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
witam kolegow i podlacze sie pod temat. mam 522 i z 04 roku manual. u mnie faluja obroty,predkosc i spalanie. ma ktos jakis pomysl?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.