Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam nie mam iskry na 2 i 3 tloku sprawdzone wszystko co bylo do sprawdzenia i nic zero pomyslu co to moze byc prosze o rady
Opublikowano
Kolega kopułka do sprawdzenia i kable bo może podczas zakładania ci popękały.
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
nie ma takiej opcji przekladalrm przewody na ktorych jest iskra zamiast tych przewodow co iskry nie ma i nic nowe swiece nowy palec podmieniona inna kopolka z innego auta i nic wg mnie komp albo instalacja silnika nawala ciekawi mnie czy komp daje sygnal na cewke najpierw na 2 tloki a potem na kolejne czy sygnal wychodzi do cewki na wszystkie tloki
Opublikowano
dodam ze auto pali na dotyk wkreca sie do 6200 obrotow oczywiscie brak sily i pali do bolu wypieta zostala tez instalacja lpg z instalacji silnika zdemontowana zostala w ogole a i podlaczylem auto do kompa i bylo ze awaria czujnika polozenia walka rozrzadu ktorego w tym silniku nie ma oraz blad czujnika spalania stukowego ktorego tez tu nie ma
Opublikowano

Gdyby nie było iskry na dwóch cylindrach,to raczej nie wkręcił by się do 6200 obr i nie paliłby na dotyk.

 

Pewnie impulsator nie podpięty przez to masz błąd spalania stukowego.

Podmień czujnik wału.

Zdemontowałeś lpg przed czy po usterce?

Opublikowano
z odpaleniem i wkrecaniem sie na obroty pisalem impulsator jest na kablu od 4 garka lpg odciete przed usterka zmienie czujnik walu ale nie wroze kariery bo auto przy uwalonym czujniku szalalo by prychanie nie odpala i ogolnie ale sprawdze jak zmienie ,pale auto ze zdjetymi dwoma kablami ze swiec i jest jak pisalem iskra nie pojawia sie nawet przy wysokich obrotach
Opublikowano
Jeśli była to instalcja lpg 2 generacji ,to korzysta ona z minimum 2 czujników,sondy,oraz z czujnika impulsów obrotów silnika,więc wszystko sprowadza się do czujnika wału,następna jest instalacja elektryczna.Oczywiście samego ecu też nie można wykluczyć.
Opublikowano
wymienie czujnik walu a potem rozejrze sie za instalacja bede grzebal w przyszlym tyg bo teraz mnie nie ma to dam znac jak poszlo
Opublikowano

Ustal czy sterownik daje na cewkę "+" czy "-".

Jeden będzie na stałe (prawdopodobnie + ),drugi (prawdopodobnie -)będzie podawany impulsowo ze sterownika.

Ustaw palec rozdzielacza by dawał iskrę na niepracujący cylinder 2 lub 3.

Wtedy bez kręcenia silnika podaj na cewkę (ustalony + lub-) i zobacz czy pojawi się iskra na tej świecy.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
na cewce mam na kablach dwa + nie wiem czy oba maja byc na + na cewce na jednym zlaczu jest oznaczenie +15 a na drugim jest -1 a tam dochodzi prad i wg mnie cos tu jest nie tak
Opublikowano

panowie moj problem jak sie mnie wydaje to jet taki :cewka zaplonowa zasilona jest pradem kablem zielonym a czarnym dostaje sygnal masa z DME i ten sygnal podawany jest zle , nie ma wysokiego napiecia z cewki w chwili gdy rozdzielacz podaje wysokie napiecie do swiec na 2 i 3 tlok.

pytanie tylko czy dobrze mysle i co jest odpowiedzialne za taki stan, DME czy moze czujnik polorzenia walu lub przekaznik przy skrzynce bezpiecznikow ten pomaranczowy .

nie mam innego kompa aby podpiac pod silnik i zobaczyc roznice ale to on wg mnie ma tu wine bo on tez daje mase do cewki (kabel czarny)

pozdrawiam i prosze o opinie i porady

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
dzieki za podpowiedz sprawdze go chociaz juz mu sie przygladalem i wyczytalem na forum ze nie jest on taki wazny i silnik moze radzic sobie i bez niego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.