Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy, czy moduł LCM w jakiś sposób trzeba adaptować? Mam standardowy problem - świeci stale jedno prawe długie - i jest to drugi raz w ciągu 2 lat. Nie chcę łoić znowu kilku stów w warsztacie, ale z tego co pamiętam był jakiś problem przy wymianie modułu ostatnim razem (paliła mi się przepalona żarówka na desce, choć oczywiście była sprawna). Jak to jest na prawdę?

Dodatkowe pytanie - czy wymiana LCM jest na zasadzie odłącz stary - podłącz nowy, czy może trzeba wcześniej odłączy akumulator / przekęcić kluczyk trzy razy w lewo / odśpiewać hymn RFN? :mrgreen:

Będę wdzięczny za wskazówki.

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano

musi być zakodowany pod Twoje auto - około 50zł

jak wymieniałem to na jednym świeciły różne pojedyńcze żarówki a na drugim świciła żarówka hamulca ręcznego

jako że chciałem mieć tylko światła dzienne to zrezygnowałem z wymiany LCMa i zrobiłem na przekaźnikach

Opublikowano

ja słyszałem ze wymiana jest plug$play jedynie będzie się świeciła dioda na liczniku informująca ze ilość kilometrów na liczniku i w module lcm sie nie zgadza

jak kupiłem samochód to cały czas świecił prawy długi, poszukałem i wymieniłem sam tranzystor

światła dzienne także zakodowałem

w ostateczności bym kupował nowy lcm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.