Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mnie też zawsze ludzie pytają dlatego żona jezdzi e60 a ja seria jeden... Odpowiedź banalna żona lubi auta większe a ja te które dają radość Z jazdy i dobrze się prowadzą.. Seria jeden mogłaby być lżejsza ale własności jezdne i tak ma lepsze od serii 5... Pozdrawiam właściciel damskiej czerwonej serii jeden
  • Odpowiedzi 536
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
U mnie też żona jeździ większym autem. Po prostu częściej jeździ z rodziną, a ja częściej sam lub max we dwóch. Jeśli jadę gdzieś dalej i do tego nie jadę sam jadę trójka, ale na co dzień zdecydowanie wolę jedynką. I fakt mogłaby być lżejsza, ale i tak daje dużo frajdy. Nieporównywalnie więcej niż jakiekolwiek inne bmw poza seria Z czy M.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Moderatorzy
Opublikowano
Abstrahując od naszej niedawnej przepychanki..

Przeczytałem cały Twój temat i proszę żebyś nie wziął tego do siebie, nie piszę też tego posta żeby Ci dogryźć, nie chcę być złośliwy, ale powiedz mi proszę co FACET widzi takim typowo babskim aucie? Jeszcze ten kolor przypominający mi szminkę na ustach rosyjskiej celniczki na przejściu granicznym w Bezledach.

Ani to ładne, ani wygodne, ani użyteczne.. Zastanawia mnie co faceci widzą w takich typowo blondynkowych samochodach.

Nie mów mi, że nie musisz sobie niczego udowadniać kupując 5er, bo to tak jakbyś założył czerwone szpilki i powiedział, że nie musisz zakładać glanów, żeby czuć się facetem.

Nie bierz tego osobiście, po prostu próbuję zrozumieć dziwne dla mnie zachowania facetów hetero, bo homo to jeszcze bym zrozumiał..ale masz kobietę, więc jak to jest?

 

Była taka piosenka, trójka, piątka czy siódema, najważniejsza jest beema. Mysle ze z twoimi poglądami powinieneś wystąpić w tym teledysku razem ze swoją e60 :lol:

 

Ps. Jakby mini cooper S miał napęd na tył to jego bym kupił zamiast jedynki.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Dzieki :)

 

Tacy panowie utwierdzają mnie ze dobrze wybrałem :lol:

Opublikowano
U mnie w domu dlugo podobnie bylo, ja jedynka z wyboru, a zona x6. Jedynka prowadzi sie nieporownywalnie precyzyjniej, tylko dobrze zestawiona 3/4 moze jeszcze sie z tym rownac, ale wieksze bmw juz sie tak nie prowadza.
Opublikowano
Trójka też się pięknie prowadzi :mrgreen:

Oczywiście. Ale każdy dodatkowy kg to ciut gorzej. Im większe auto tym mniej frajdy. Przeskakujac z modelu na model różnice są niewielkie, ale jeśli przeskoczysz dwa oczka to widać to w calej okazałości.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Trójka też się pięknie prowadzi :mrgreen:

Oczywiście. Ale każdy dodatkowy kg to ciut gorzej. Im większe auto tym mniej frajdy. Przeskakujac z modelu na model różnice są niewielkie, ale jeśli przeskoczysz dwa oczka to widać to w calej okazałości.

Ale jedynka jest lżejsza od dwójki :)

Opublikowano
Trójka też się pięknie prowadzi :mrgreen:

Oczywiście. Ale każdy dodatkowy kg to ciut gorzej. Im większe auto tym mniej frajdy. Przeskakujac z modelu na model różnice są niewielkie, ale jeśli przeskoczysz dwa oczka to widać to w calej okazałości.

Ale jedynka jest lżejsza od dwójki :)

Nie bardzo. W zasadzie z tym samym silnikiem wazy tyle samo. Jednak te minimalne różnice w wadze (jeśli występują dla jakiejś wersji silnikowej) są nadrabiane przez wyższa sztywność nadwozia i być może lepsze zawieszenie, rozkład masy. W każdym razie jeździ ciut lepiej.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Moderatorzy
Opublikowano

Dlatego moim sennym marzeniem jest ///M235i :8)

Auto małe, niepraktyczne, drogie przez akcyzę i ... za*ebiste !!!!

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ja się zadowole 125i plus PPK. Może w przyszłym roku...

 

Jest ppk ?

 

Co ciekawe w serii 2 jest 28i a w jedynce nie ma :(

Opublikowano

To zagrywki marketingowe. Ztcp jest ppk do 125i. Daje jeśli się nie mylę 238KM

http://www.bmw.de/de/topics/service-zubehoer/original-bmw-zubehoer-finden/accessoryDetail.accessoryId=8624.html

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Wczoraj konfigurowalem M135i w salonie i wersja taka prawie full wyszla 200k zl. Nie podoba mi sie F21, ale 135i takie jak ma Slawek to juz jak sie lekko zamknie oczy to moze byc :D . Jezeli chodzi o mase to ja mowie, ze 207Gti jest ciezkie bo wazy 1250kg, ale jak zobaczylem wage 135i to 207 to waga lekka :roll: . Wedlug tego co widzialem to M135 wazy 1550kg, a Merol A45 amg wazy 1570KG (4 cylindry).

 

Bardzo mnie zdziwila cena bogatego M135i, bo te auto zawsze bralem jako auto nie do osiagniecia, dlatego nigdy nawet nie patrzylem ile kosztuje w podstawie, ale okazuje sie, ze dobrze zrobione 125d jest tak na prawde tylko ciut tansze. :roll: BMW z dieslem sa bardzo drogie w podstawie :duh:

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
Nie bardzo. W zasadzie z tym samym silnikiem wazy tyle samo. Jednak te minimalne różnice w wadze (jeśli występują dla jakiejś wersji silnikowej) są nadrabiane przez wyższa sztywność nadwozia i być może lepsze zawieszenie, rozkład masy. W każdym razie jeździ ciut lepiej.

Ej no bez takich mi tu. Skoro BMW podaje, iż M235i jest cięższe o 25kg niż M135i, a np. 220i jest cięższe aż o 50kg od 120i, tzn, że seria 2 jest po całości zawsze cięższa. Nie mogę znaleźć tego filmiku, ale z tego powodu M235i jest wolniejsze od M135i i wolniejsze niż podają oficjalne dane. A "być może" to żaden argument w dyskusji.

 

BTW, czy PPK nie jest droższy i słabszy niż normalny chip?

Opublikowano

Ale 120i to 1,6, a 220i to 2,0. To nie są te same silniki. Różnią się też mocą i osiągami.

Jeśli to jest 25kg to sorry różnica jest pomijalna, bo różnice mogą także wynikać z wyposażenia. A jeśli chodzi o testy, to żeby były wiarygodne musiałyby być w tych samych warunkach i dla aut z takim samym wyposażeniem , a co najważniejsze z takimi samymi oponami

PPK jest droższy i slabszy niż niz normalny chip, ale od strony praktycznej trudno to nazwac chipem. Instalacja polega na wymianie komputera i zwykle paru innych drobiazgów, co jednak tu chyba najistotniejsze nie powoduje utraty gwarancji.

125i plus PPK wazy w faktycznie ciut mniej niż 228i i oferuje identyczne osiągi.

A jeśli mówimy o chipie, to 125i wazy z automatem nawet 5kg więcej od 220i, a po chipie maja identyczna moc.

 

A żeby nie było gadania po peoznicy tu są wyniki pomiarow.

http://www.zeperfs.com/duel4359-5162.htm

 

O ile można powiedzieć, że w granicach błędu pomiaru przyspieszenia sa identyczne, to na torze jednak minimalnie wygrywa 235

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jak ktoś sie zastanawia nad M135i/235i to moze warto sie wstrzymać pół roku i poczekać na M2. Cenowo ma nie być dużo droższe, od 50 k USD w USA. 135i chyba u nich kosztuje koło 44-45 k.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Abstrahując od naszej niedawnej przepychanki..

... ale powiedz mi proszę co FACET widzi takim typowo babskim aucie? Jeszcze ten kolor przypominający mi szminkę na ustach rosyjskiej celniczki na przejściu granicznym w Bezledach.

Ani to ładne, ani wygodne, ani użyteczne.. Zastanawia mnie co faceci widzą w takich typowo blondynkowych samochodach.

Nie mów mi, że nie musisz sobie niczego udowadniać kupując 5er, bo to tak jakbyś założył czerwone szpilki i powiedział, że nie musisz zakładać glanów, żeby czuć się facetem.

Nie bierz tego osobiście, po prostu próbuję zrozumieć dziwne dla mnie zachowania facetów hetero, bo homo to jeszcze bym zrozumiał..ale masz kobietę, więc jak to jest?

 

Przepraszam za off ale nie moglem sie powsztrzymac jak to przeczytalem...

 

Szwagier (i mozesz to wziasc jako osobisty atak :mrgreen: ) pomijajac to ze jezdzisz snopowiazarka dla ksiegowego... to jak czytam twoja wypowiedz powyzej to mam jedno pytanie ktore nasuwa mi sie na jezyk... kobiety cie bardzo wysmiewaly w zyciu abys je tak nienawidzil czy po prostu robisz twoj coming out ale nie mozesz sobie z tym psychicznie poradzic i sie bronisz przed tym szukajac wszedzie dowodow twojej meskosci... ? Bo nawet ktos bardzo sfrustrowany i glupi by nie napisal tego tekstu a wiec musi byc jeszcze jakies drugie podloze .

 

A poza tym dodam swoje @ grosze na temat opon. Duzo lepiej jezdzi sie na runflatach, wieksza precyzja prowadzenia ale moj kregoslup wyje o zemste... musialem sie rozstac z rofami przy 19 calowkach. Za to niezlym rozwiazaniem bylo by np zawieszenie kw ver 3 regulowane na konfort z rofami... masz wtedy najlepsze z dwoch swiatow.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Moderatorzy
Opublikowano

Hihi dobre dobre :cool2:

 

Co do opon to zgadzam się w 100%. Precyzja prowadzenia zupełnie inna. Teraz niestety mam wrażenie lekkiej gumowatości kierownicy ale za to nie zaciskam zębów na każdej dziurze i poprzecznej nierówności których teraz mamy coraz więcej. Miasto wybudowało dwie duże obwodnice co pochłonęło miliony a reszta ulic popada w ruinę :x

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ej no bez takich mi tu. Skoro BMW podaje, iż M235i jest cięższe o 25kg niż M135i, a np. 220i jest cięższe aż o 50kg od 120i, tzn, że seria 2 jest po całości zawsze cięższa. Nie mogę znaleźć tego filmiku, ale z tego powodu M235i jest wolniejsze od M135i i wolniejsze niż podają oficjalne dane. A "być może" to żaden argument w dyskusji.

 

BTW, czy PPK nie jest droższy i słabszy niż normalny chip?

 

Nie zgodzę się z tobą iż "M2" jest wolniejsza od 'M1". Jest zupełnie odwrotnie. Waga i moc to nie wszystko. Jak moja żona kupowała swoje auto to się zastanawiała nad właśnie "M2" i "M1". Więc pożyczyliśmy oba auta na weekend i jeździliśmy w różnych konfiguracjach. Niby ten sam silnik ale to są zupełnie inne auta. Wybrała"M2".

Opublikowano

Sam się dyskredytujesz nie wiedząc, że M1, M2, M135i oraz M235i to 4 różne samochody, z czego jeden z lat 70 a drugi jeszcze nie produkowany.

Co do M235i i M135i auta są praktycznie takie same. Auto lżejsze generalnie lepiej się prowadzi.

Generalnie ja uważam, że różnice będą raczej marginalne. Choć dla mnie to już bez znaczenia, bo auto tak zmodyfikowane, że w ogóle nie prowadzi się jak seryjne, a poza tym śmiecimy temat Randalla :P

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.