Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie.

Poniżej załączam dwa zdjecia zapoconego mostu. Dzisiaj nigdzie na podnosnik nie uda mi sie juz pojechać, więc z nadzieją, że mnie uspokoicie postanowiłem założyć ten temat ;) Co Waszym zdaniem może powodować ten nieznaczny wyciek? Czy ktoś już cos takiego miał? Jakich mniejwiecej kosztów naprawy mogę się spodziewać?

Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam!

http://img135.imageshack.us/img135/7976/20120527201.th.jpg

 

 

http://img12.imageshack.us/img12/9868/20120527202.th.jpg

Opublikowano
Umyj most bedziesz wiedzial.Sprawdzi ( pokrec kolem czy niema halasu).Umnie tez nieznacznie leci miedzy mostem a walem na uszczelniaczu.Ja sie tym nie martwie tylko spradz poziom.
Opublikowano
U mnie poci od strony skrzyni biegów, pokazał mi to diagnosta. Będzie rok jak się zabieram do dolania jeśli będzie co :D
Opublikowano
Ja ma przebieg 120 tys i tez leci ze skrzyni z jakies sruby dolalem 0,5 l Nie ruszam tej sruby bo nie wiem do czego ona jest.Warto raz na pol roku sprawdzic poziom -koszt 15 zl .Olej kupilem w serwisie (zlali mi 1 litr z beczki) bo normalnie orginalny trzeba kupic 5 l. 1litr MTF-LT -3 ok.100zl kazdy ma naklejke na skrzyni/most z danymi oleju.Dopuki nie leci mocno nie warto robić.
Opublikowano
Ja ma przebieg 120 tys i tez leci ze skrzyni z jakies sruby dolalem 0,5 l Nie ruszam tej sruby bo nie wiem do czego ona jest.Warto raz na pol roku sprawdzic poziom -koszt 15 zl .Olej kupilem w serwisie (zlali mi 1 litr z beczki) bo normalnie orginalny trzeba kupic 5 l. 1litr MTF-LT -3 ok.100zl kazdy ma naklejke na skrzyni/most z danymi oleju.Dopuki nie leci mocno nie warto robić.

przynajmniej zawsze świeży jest :mrgreen: a tak serio pół litra na rok to duży wyciek, ogarnij to stary, pomyśl o środowisku :cool2:

Opublikowano
Podoba mi się problem środowiska i oleju. Tu też potrzebny jest pełny rachunek czy się opłaca naprawiać. Naprawa to prawie 5l oleju w śmietnik. Trzeba go utylizować - tona co2, trzeba wyprodukować nowy do nalania, następna tona. Lepiej dolewać :mad2:
Opublikowano
Ja ma przebieg 120 tys i tez leci ze skrzyni z jakies sruby dolalem 0,5 l Nie ruszam tej sruby bo nie wiem do czego ona jest.Warto raz na pol roku sprawdzic poziom -koszt 15 zl .Olej kupilem w serwisie (zlali mi 1 litr z beczki) bo normalnie orginalny trzeba kupic 5 l. 1litr MTF-LT -3 ok.100zl kazdy ma naklejke na skrzyni/most z danymi oleju.Dopuki nie leci mocno nie warto robić.

przynajmniej zawsze świeży jest :mrgreen: a tak serio pół litra na rok to duży wyciek, ogarnij to stary, pomyśl o środowisku :cool2:

 

Naucz sie czytac ze zrozumieniem-sprawdzic RAZ NA PÓŁ ROKU. A 0,5 l. brakowalo bo nikt od nowosci nie sprawdzał.Myslicie o srodowisku-to segregujcie smieci,jezdzijcie rowerem i kąpcie sie w szarym mydle, a wode pijcie ze szklanych butelek i nie kupujcie odziezy bo do produkcji uzywane sa toksyczne barwniki

Opublikowano
Podoba mi się problem środowiska i oleju. Tu też potrzebny jest pełny rachunek czy się opłaca naprawiać. Naprawa to prawie 5l oleju w śmietnik. Trzeba go utylizować - tona co2, trzeba wyprodukować nowy do nalania, następna tona. Lepiej dolewać :mad2:

 

A głowa cie nie boli od tego stukania w sciane. :) :duh:

Opublikowano

Cholera, a myślałem, że to Ty... nie do odróżnienia, stary :wink:

Nie przesadzajcie z tym środowiskiem, w moście zmienia się olej raz i powinno być dożywotnio.

Na longlife'ach też jeździcie 15 tys km max a nie jak komputer zaleca, bo dbacie o silnik. To jest dopiero szok dla środowiska.

Tacy pro-eco nie powinni jeździć samochodami, a jednak jesteśmy wszyscy na forum BMW :roll:

Co do mostu, dzisiaj sam zmieniam olej mimo że nie ma przecieku żadnego. Nie wiem co poprzedni właściciele z tym autem robili i jak o nie dbali a wolę mieć spokój.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
witam, a czy mozna dokrecic sruby na uszczelniaczu, czy jest to zbyt ryzykowne dla lozyska? czy po ewentualnej wymianie uszczelki nalezy uzyc nowych srub z tulejkami czy skorzystac ze starych? I jeszcze jedno: jak mozna sprawdzic poziom oleju? Dzieki za wszystkie sugestie!!!
Opublikowano
... okazuje sie , ze w 90% samochodow bmw tylny most poci sie i jest to normalne, jesli natomiast zbiera sie kropla nalezy cos z tym zrobic, ale w kazdym przypadku wazne jest aby sprawdzic stan oleju w dyfrze. Jesli chodzi o sruby, to mozna je delikatnie i z wyczuciem dokrecic. :idea:
  • 1 rok później...
Opublikowano

czy ktoś z was wymieniał uszczelniacze półosi?

 

Ja dzisiaj wymieniłem z jednej strony mostu z powodu wycieku, czeka mnie jeszcze robota z drugiej strony. Śruby miały takie zęby które się wgryzły w podkładki no i zastanawiam się czy przypadkiem one nie są jednorazowe....

Moje pytanie to czy trzeba dawać nowe śruby i podkładki?

  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam, wrócę do tematu, u mnie również zauważyłem że uszczelniacz półosi przecieka, możecie mi powiedzieć czy mocno skomplikowana jest jego wymiana? Dużo trzeba rozbierać ??
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.