Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Są tarcze nowe dobrej jakosci ,które lekko bija (w normie i wtedy sie je centruje podkladając cieki kawałek papieru pomiedzy tarcze a piaste.Jak nowe tarcze mocno biją to trzeba je oddać do sklepu.A toczyć to można ewentualnie rant na tarczy.Przy toczeniu całej tarczy można ją przegrzac.Sprawdz sobie cene nowej tarczy i porównaj starą( zużycie ,koszty zdjęcia/załozenia ,koszty toczenia ,w 90 % kolejnej wymiany w krótkim czasie i przedewszytkim tak jak napisał jeden z kolegów bezpieczeństwa ! )Po przegrzanie stracić może swoją strukture. Ogolnie nie warto.! Dałem koledze kiedyś nowe tarcze ,mówiąc mu że biją ponad norme(niestety zgubiłem paragon) krótko pisząc zakładał ,przekładał toczył i po miesiącu kupił sam nowe koszty-70 % większe niż by kupił odrazu.To jest oszczędność .
  • Moderatorzy
Opublikowano
Są tarcze nowe dobrej jakosci ,które lekko bija w normie i wtedy sie je centruje podkladając cieki kawałek papieru pomiedzy tarcze a piaste.

:shock: :shock: :shock:

Bo pić to trzeba umieć :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

widza że wielka mobilizacja serii3 kontra 5er ...

a może kolega ma dostęp do tokarki i przetoczy sobie za darmo ? i zamontuje za darmo ? i piwko sobie przy tym wypiję ?

nigdzie nie jest zabronione przetoczenie więc w czym problem ?

przetoczy a materiał i tak ciu... więc znowu będzie w krótkim czasie bić i po ptokach - kupi nowe

pilnujcie lepiej by Wam w tych trójkach tylna oś nie odpadła bo to częsta przypadłość

Opublikowano
Są tarcze nowe dobrej jakosci ,które lekko bija w normie i wtedy sie je centruje podkladając cieki kawałek papieru pomiedzy tarcze a piaste.

:shock: :shock: :shock:

Bo pić to trzeba umieć :mrgreen:

Ja też byłem kiedyś dopuki nie zobaczyłem i sam tego nie spróbowałem.A robili mi to w Hamburgu w ASO Mercedes i ASO w Fiat w Berlinie w Polsce też

Opublikowano

PS.A może i żona coś da :norty:

mówiła Ci że chce dać dajanowi ? jak pewne to zaraz przyjade :D :D :D

Opublikowano
Są tarcze nowe dobrej jakosci ,które lekko bija (w normie i wtedy sie je centruje podkladając cieki kawałek papieru pomiedzy tarcze a piaste.Jak nowe tarcze mocno biją to trzeba je oddać do sklepu.A toczyć to można ewentualnie rant na tarczy.Przy toczeniu całej tarczy można ją przegrzac.Sprawdz sobie cene nowej tarczy i porównaj starą( zużycie ,koszty zdjęcia/załozenia ,koszty toczenia ,w 90 % kolejnej wymiany w krótkim czasie i przedewszytkim tak jak napisał jeden z kolegów bezpieczeństwa ! )Po przegrzanie stracić może swoją strukture. Ogolnie nie warto.!

 

 

 

 

Tak myślałem że nie masz pojęcia o czym piszesz.Boisz się toczyć tarcz hamulcowych a chcesz je centrować podkładając papierek :mad2: Jaką one tracą strukturę.?

TARCZE SĄ NIEUSTANNIE TOCZONE PRZEZ KLOCKI HAMULCOWE NA SAMOCHODZIE,PODCZAS HAMOWANIA WYTWARZA SIĘ TEMPERATURA KILKA RAZY WIĘKSZA JAK PRZY TOCZENIU TOKARKĄ NA STOLE.

Przetoczenie tokarką jest dokładniejsze bo łatwiej jest ustawić parametry ,i dla tego to się robi.

 

ps.często mam wrażenie że logują się tu dzieci i powtarzają stereotypy po starszych kolegach.

Opublikowano
widza że wielka mobilizacja serii3 kontra 5er ...

a może kolega ma dostęp do tokarki i przetoczy sobie za darmo ? i zamontuje za darmo ? i piwko sobie przy tym wypiję ?

nigdzie nie jest zabronione przetoczenie więc w czym problem ?

przetoczy a materiał i tak ciu... więc znowu będzie w krótkim czasie bić i po ptokach - kupi nowe

pilnujcie lepiej by Wam w tych trójkach tylna oś nie odpadła bo to częsta przypadłość

 

A tu akurat sie zgadzam.Ja nie mam mozliwosci przetoczenia za darmo ,gdybym miał to może bym spróbował.A faktycznie 3 są do du.. Myślałem o 5 ale nie mogłem trafić fajnego egzeplarza

Opublikowano

Po toczeniu tarcza nie jest bardziej podatna na skrzywienia. To są brednie wynikające z tego: Czemu toczymy tarczę? Bo jest krzywa a jest krzywa najczęściej po ostrym/ostrych do hamowaniach które krzywią tarczę od temperatury. 5tki są bardzo ciężkie i również rozwijają duże prędkości potrafią nieźle rozgrzać tarczę i może też system wentylacji nie jest do końca przemyślany. To wszystko doprowadza do przegrzanie tarczy i jej osłabieniu na zawsze.

 

Takie jest moje zdanie. Moim zdaniem metal po takim traktowaniu kilka razy jest już w pewnym sensie rozhartowany

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

widza że wielka mobilizacja serii3 kontra 5er ...

a może kolega ma dostęp do tokarki i przetoczy sobie za darmo ? i zamontuje za darmo ? i piwko sobie przy tym wypiję ?

nigdzie nie jest zabronione przetoczenie więc w czym problem ?

przetoczy a materiał i tak ciu... więc znowu będzie w krótkim czasie bić i po ptokach - kupi nowe

pilnujcie lepiej by Wam w tych trójkach tylna oś nie odpadła bo to częsta przypadłość

 

My tu w klubie przestrzegamy przepisów BHP i w robocie nie pijemy!!!!! :!: :!: :!: :!:

A odnośnie toczenia tarcz -kawał który Wam wszystko wyjasni-

Na targowisku:

- Maaaść na szczury, maść na szczury

- Panie, a jak to działa

- Wyjmujemy szczura z dziury,

kładziemy jajami do góry.

Smarujemy go pod włos,

od ogona, aż po nos.

Maść kosztuje tylko dycha

szczur po roku zdycha

- Panie jak ja już go złapię to kołkiem ukatrupię.

- można tak, można tak ...Maaaść na szczury, maść na szczury :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.