Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam!!Problem jest tego typu;Kiedy kupiłem swoją beeme miałem bicie na kierownicy przy przekraczaniu pewnej prędkości jak i przy hamowaniu,jak się potem okazało ktoś mądry zamontował w niej alusy z e61 a że otwór w feldze był za mały pomógł sobie pilnikiem i za bardzo te otwory rozpiłował(pomijam to że nie zadał sobie trudu by wrzucić je choć na tokarkę).Za 3 tygodnie zmieniam całe zawieszenie z przodu wraz z tarczami i klockami oraz to co trzeba z tyłu wraz z tarczami i klockami.pytanie moje brzmi czy można te felgi teraz wrzucić na tokarkę i zastosować pierścienie centrujące (teraz nie jest to centrycznie zrobione i pierścienie zle się układają),czy kupić nowe felgi?oraz drugie pytanie:tarcze mam prawie nowe i markowe ale mają lekkie bicie od felg,czy można je przetoczyć i zamontować same nowe klocki?
Opublikowano
Możesz przetoczyć felgi,bo pierścienie są różnej średnicy.Najpierw zaopatrz się w pierścienie,a potem do tokarza.Jak masz tarcze krzywe,to przetoczenie może pomóc ale nie zawsze na długo.Koszt toczenia tarcz nie jest wielki i pewnie warto spróbować.
niema nic lepszego niż BAWARKA
Opublikowano
jak byłem u jednego gościa co naprawia felgi to powiedział że felg w żadnym wypadku nie należy przetaczać bo się je osłabia ale jak znam życie to jest tyle teorii ilu fachowców więc przetaczać czy nie?
Opublikowano
jak byłem u jednego gościa co naprawia felgi to powiedział że felg w żadnym wypadku nie należy przetaczać bo się je osłabia ale jak znam życie to jest tyle teorii ilu fachowców więc przetaczać czy nie?

pewnie też zaproponował że Ci sprzeda ładne felgi i po okazjonalnej cenie ...

możesz przetoczyć bo wewnętrzny otwór na to jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

co do tarcz to sie je wymienia a nie toczy.

 

To nie polonez

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
N
co do tarcz to sie je wymienia a nie toczy.
...no niby tak,ale ''Adam Słodowy zrób to sam'' nie zaszkodzi... :P
Opublikowano

daski, litości... Słodowy był dla dzieci!!! Jak coś musisz przetoczyć, to przetocz koła dookoła samochodu, a tarcze kup nowe. Karoserię można połatac na naklejki (tak robił mój kolega w 126P), ale to nie znaczy, że tak się robi... Kup tarcze i klocki (komplet na przód to pewnie z 500 PLN, choć nie z najwyższej półki) i masz spokój.

Jak dyzio255 wspominał, to nie Polonez...

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano
polonez czy nie tarcz nie warto toczyć bo i tak po paru km zaczną bić bo jak już biją to znaczy że były kiepskiej jakości
Opublikowano

A ja Ci radzę, żebyś najpierw roztoczył felgi i dorobił pierścienie, później zrobił zawieszenie i dopiero na końcu zabrał się za tarcze, skoro masz prawie nowe.

W e39 często bicie tarcz jest spowodowane luzem na wahaczach, więc warto je sprawdzić w pierwszej kolejności.

Opublikowano
Kup nowe tarcze i alufelgi!!!! Jak kolo ci sie urwie na zakrecie to zrozumierz.Niejednemu tarcza pekla ,a alu to dluga historia Kombinowac to mozesz przy rowerze.Lepiej pewnie sie czuc jak wchodziz w zakret przy 140km/h a nie modlic sie ze felga peknie.

ło matko ...

jak bym miał takie bzdury napisać to wolałbym ten temat pominąć

kup nowe felgi - pewnie w salonie BMW po 3700 zł za sztukę

mogłeś jeszcze dodać by kupił pełny komplet czyli 5 szt to wtedy dopiero jest bezpiecznie ...

  • Moderatorzy
Opublikowano
Kup nowe tarcze i alufelgi!!!! Jak kolo ci się urwie na zakręcie to zrozumierz.

A dlaczego na zakręcie?

Bez przesady.Z 60% nas tutaj ma felgi od innego modelu BMW,lub nie oryginalne(chińskie pomijam).Nawet markowe produkty mają duże otwory na piastę,gdzie montaż jest możliwy poprzez zastosowanie pierścieni.

Nie roztacza się przecież 1 czy 2 cm,tylko odrobinkę.Mam styling 6 na zimę z E38 są dosłownie pancerne i auto jeździ na nich tyle lat,że ho ho.Może piękne to one nie są,ale bardzo wytrzymałe-na zimę polecam.

Kombinować to możesz przy rowerze

W 1994 r. British Aerospace sprzedało Grupę Rover BMW (włączając w to marki Rover, Land Rover, Riley, Mini, Triumph oraz Austin-Healey), które zaczęło postrzegać samochody angielskiego producenta jako potencjalnego poważnego rywala. Przejęcie przez firmę z Bawarii zaowocowało pracami nad modelem 75, które zostały szczęśliwie zakończone zanim w 2000 r. nastąpił budzący niesmak rozwód obydwu firm. Wtedy to BMW dokonało podziału grupy, sprzedając LandRovera Fordowi a resztę przekazując za symboliczne 10 funtów Phoenix Consortium, które utworzyło z tego firmę MG Rover. BMW zatrzymał prawa do nazwy Rover (oraz związanych z nią takich nazw jak Riley, Mini i Triumph), udzielając nabywcy konsorcjum Phoenix jedynie licencji na jej używanie.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Lepiej pewnie się czuć jak wchodzisz w zakręt przy 140km/h a nie modlić się ze felga peknie.

A kto pewnie czuje się wchodząc w zakręt przy takiej prędkości ???A jak już się coś zaczyna dziać to nie ma czasu się modlić-zapewniam.

To nie polonez

http://allegro.pl/polonez-2-5-r6-swap-bmw-drift-unikat-nie-przegap-i2348057631.html

:cool2: :wink:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

 

A kto ci kaze kupic oryginalne.Jest duzo firm ktore robia tej samej jakosci felgi w dobrej cenie.od 2500 zl komplet.

taaaaaaak chiński komplet jest godny polecenia

Wierc ,szlifuj,tocz ,kombinuj.Jak cie nie stac na BMW to kup cos tanszego.

mam zimmermann sport

Odnosnie zakretu-moze u was sa tylko zakrety 90 stopni ,sa tez luki na ktorych zapier..

my tu na klubie zawsze jeździmy przepisowo i bezpiecznie

a modlic sie trzeba przed zakretem a nie na nim

ja w czasie jazdy słycham muzyki

Opublikowano
Jak cie nie stac na BMW to kup cos tanszego.

 

Kolego ''Mag1'' z takimi tekstami to furory tu nie zrobisz,wypisujesz bzdury i tyle.Tarcze hamulcowe można przetaczać jak najbardziej,otwory w felgach również.

Opublikowano
Jak cie nie stac na BMW to kup cos tanszego.

 

Kolego ''Mag1'' z takimi tekstami to furory tu nie zrobisz,wypisujesz bzdury i tyle.Tarcze hamulcowe można przetaczać jak najbardziej,otwory w felgach również.

Furory to mozesz sobie robic sam .Bez komentarza.A kolegą twoim nie jestem Bruderszaftu z toba nie pilem.

Opublikowano

Furory to mozesz sobie robic sam .Bez komentarza.A kolegą twoim nie jestem Bruderszaftu z toba nie pilem.

rejestrując się na obojętnie jakim forum przyjmujesz zasady jakie tam obowiązują

nie martw się - dorośniesz , kupisz wymarzonego golfa III i poszukasz kolegów na forach VW ... ;)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Wszyscy się tak zwracamy do siebie i nie "panujemy" sobie bez znaczenia czy ktoś posiada E30 czy F10.

No ale widać "Panu" się nie podoba.Mania wyższości czy co?

Myślę koledzy,że dalsza dyskusja z tym Panem jest zbyteczna,bo do niczego dobrego to nie prowadzi.

Pzdr :wink:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Jestem nowy na forum ,ale jak czytam ,że można toczyć tarcze to załamuje ręce .Tarcz sie nie toczy ! :nienie: Kupujesz nową tarcze dobrej marki i tej samej marki klocki. (jak kupisz tanio to bedzie biła jeszcze bardziej po pewnym czasie nawet po toczeniu) Po zalożeniu tarcze się centruje i tyle.( przed zalożeniem oczyścić piaste)Tak jak felgi sie wyważa.Eksperymentować to można przy radiu itp. a nie zawieszeniu.Ktoś kombinował ,a ty teraz martwisz sie.Zrób to tak jak powinno być :cool2: ,ale najpierw sprawdż co dolega - czy luzy w zawiesz.czy bije tarcza,czy fegi.
Opublikowano
Jestem nowy na forum ,ale jak czytam ,że można toczyć tarcze to załamuje ręce .Tarcz sie nie toczy ! :nienie:

 

Przeczytałeś to na forum? czy masz jakieś złe doświadczenia ? wiesz na czym polega toczenie tarcz i jak się to odbywa?

Podaj,lub kto inny-jeden przykład co dzieje się złego z tarczą po przetoczeniu lub co złego może się stać,biorąc pod uwagę że minimalna grubość zostanie zachowana.

Inna rzecz że toczenie nie zawsze pomaga lub pomaga na krótko bo tarcza jest już przeważnie przegrzana.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.