Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

2 dni temu na zauwazylem brak mocy w samochodzie powyżej 4000 obrotów i poczułem jakby auto się dusiło.

W drodze na serwis wyskoczył mi błąd Increased Emissions...i przeraziłem się ze to koniec DPF.

 

Na serwisie podłączyli samochód do komputera i zdiagnozowali następujące problemy:

 

- Dziura na rurze od Intercoolera która dochodzi do kolektora wydechowego , podali mi numer czesci 11617799401 i koszt ponad 700zl

Poszukałem na allegro i znalazlem kilka rur IC czy to chodzi o taki model?

http://allegro.pl/rura-intercoolera-bmw-525d-e60-e61-igla-09r-i2308854899.html

Czy warto wymienic na uzywke czy lepiej kupic orginal?

 

- Nastepnie okazalo sie ze mam zwiekszone cisnienie w DPF (18mbar) cokolwiek to znaczy i ze po wymianie rury IC oraz przeczyszczeniu ukladu dolotowego bede musial wyczyscic chemicznie DPF....

- czyesczenie dolotu ok 500zl oraz czysczenie dpf ok 500

 

Pytanie czy to faktycznie jest wymagane?

Jesli tak gdzie moge takei rzeczy zrobic raz a dobrze? Jakie warsztaty polecicie i czy mielsicie tego typu porbelmy wczesniej ? i czy po wykonaniu bedzie OK?

Opublikowano
dolot to sobie sam wyczyscisz. zdemontowac kolektor ssacy i egr to nie filozofia. co do czyszczenia chemicznego DPFa, to kraza opinie o nieskutecznosci tej metody. poszukaj postu w ktorym opisuje 100% metode czyszczenia DPFa,ktora mozna wykonac samemu( potrzebny tylko kompresor)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jacek720328
Więc kolego napewno filtr trzeba wyjąc z auta a póżniej go wypalić tak jak pisałem gdyż sadza spala się w wysokiej temperaturze i to nie uszkodzi filtra.Do tego będzie ci potrzebne z 5 litrów benzyny i sprężarka powietrza. Nalerzy wlać benzyny do filtra i to podpalić a następnie dmuchać sprężonym powietrzem z odwrotnego kierunku jak wydostają się spaliny tak aby ogień był jasny tak jak byś miał palinik tlenowy i wtedy sadza się wypala a filtr robi się cały czerwony od temperatury.Tą czynność trzeba parę razy powtórzyć aż jak zajrzysz do środka filtr będzie czysty i sprężone powietrze będzie swobodnie przez niego przepływać.Ja tak zrobiłem i jak napisałem zrobiłem już 70 tyś i jest wszystko oki.

Ja tak zrobiłem jak kolega wyżej napisał, z tym że jeszcze u Mnie był do wymiany Czujnik ciśnienia spalin wymieniłem i czujnik i wszystko ok:)

Niestety nie mam kabla do telefonu bo dodał bym jak się wypalał :mrgreen: jak uda mi się skombinować kabel to wrzucę fotki :)

 

 

http://img651.imageshack.us/img651/5032/zdjcie0441m.jpg

 

http://img233.imageshack.us/img233/4766/zdjcie0440j.jpg

 

http://img545.imageshack.us/img545/3966/zdjcie0439t.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.