Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich :D jestem tu nowy :lol: , i mam spory problem z moim BMW nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na to.. Kupiłem nową kompletną ODME w ASO za 211zł i po jej wymianie po odpalenie zgasł po 10sec później odpaliłem i zaś zgasł po minucie, wkurzyłem się i pojechałem w trase.. aha i odrazu po odpaleniu włączył się wentylator chodź samochod stał cały dzień i był zimny.. po wyjechaniu z domu zgasł.. Przejechałem do 2tys/obr z 8KM żeby go rozgrzać następnie wkreciłem go z 3 razy do 4.5tys/obr i rozchulałem do 160km/h i odcięło mi gaz, samochod dalej chodzil, silnik chodził bo po redukcji było słychać, że chodzi ale zero reakcji na gaz po 10sec. wyłączył się, później odpalił i już przez 20km chodził normalnie dałem mamie samochód pojechała kawałek (mam jeździ bardzo spokojnie itd.) i jej zgasł przy redukcji z trojki na dwojke bez powodu.. przyjechała do mnie i mam problem co z tym zrobic :mad2: :mad2: miała iść na sprzedaż bo były podejrzenia o lejące wtryski, poczytalem o odmie i postanowilem ją wymienić jak ją wykręciłem i zobaczyłem date produkcji czyli 2003 tak jak samochodu to się załamałem bo od 217tys km nie była wymieniana no to już miałem nadzięję, że ją odratuje wymieniłem a tu takie coś :| :| :| turbo regenerowane 3tys. km temu.. Proszę Was o pomoc :oops:
Opublikowano
Ani razu się takie coś nie przytrafiło.. powoli żałuję, że go nie sprzedałem :mad2: jedyne co to więcej dymił niż teraz ale dalej dymi mocno :roll:
Opublikowano
jesteś pewien że prawidłowo złożyłeś pokrywy i dolot?? Odepnij wężyk z zaworu EGR i zaślep go śrubką i wtedy sprawdź czy dymi. Twoje auto zadusza się ponieważ nie ma wystarczającej ilości powietrza. Jest to spowodowane albo zawieszonym zaworem EGR, dziurą w dolocie, albo awarią układu wtryskowego. Pierwsza diagnoza to ta którą podałem powyżej.
Opublikowano

Ok dzieki wielkie :D dziś będe sprawdzał.. i czy to może mieć wpływ na ciągłą pracę wentylatora od chłodnicy bo dziś nawet gdy jest zimny odrazu ją uruchomił..

EDIT:

Dobra wszystko na nowo rozebrane, poskładane od A do Z bez najmniejszego problemu.. chcę odpalać odpalił 1 sec. zdechł i tak z 4 razy później odpalił ale nie chodził za równo miał chwile zaduszenia ale pojechałem wszystko było w miare wporzo ale od 1700obr szarpnięcia czyli wtedy co się turbo włącza.. aha i dalej ten glupi wentylator pracuje nic się nie uspokoił. ciecz jest, zadnych wycieków z układu chłodzenia. Już myślę, czy ta wymiana na separator z gąbki tego nie porobiła co o tym myślicie cholercia już mam dość tej beci a od poniedziałku trzeba do roboty jakoś jeździć :| . EGR cały upieprzony, narazie go nie wyciągałem tylko sciągłem weża i zajrzałem aha cały wąż w oleju był jak i EGR, świezym nie zaschniętym czy to możliwe, że turbo dalej puszcza olej chodź jest świezo po regeneracji? dałem spokój temu zaworowi, bo przed wymianą ODMY nic się takiego nie działo ani nie gasnął ani go nie dusiło ani szarpnięc nie było, już nie wiem co mu się dzieje :cry2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wcześniej też miałeś filterek? Raczej nie, próbowałeś wrócić do starego?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.