Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, panowie mam pytanie na ile najlepiej (bezpiecznie) zchipowac ten silnik i ile bedzie palił. Bezpiecznie , mam na uwadze to aby nie padły seryjne rzeczy, obudowy itp.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tutaj powinieneś znaleźć odpowiedź:

 

viewtopic.php?f=69&t=179080

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Kolego nad tym samym sie zastanawiałem i stwierdziłem że lepiej nie robić.

Mimo ocen innych ludzi najgorsze jest sprzęgło i koło dwumasowe które mam stare i dobre ale jak przyrośnie sporo momentu to jak jest słabe to w wilgotne dni bedzie sie poślizgiwało prowadząc do kompletnego zużycia co jak sie juz stanie to po rozebraniu do wymiany bedzie tez koło zamachowe które za jednym zamachem musiałbym wymienić .

kolejna sprawa stara turbina ale to najmniejszy problem.

Następnie pompa wtryskowa która jest słaba na hamowni obciązeniowej da sie możliwie i bezpiecznie zrobić 150 km ( Osobiście nie wieże że da sie BEZPIECZNIE WIĘCEJ serie podobno mają 130)pompa jest dosyć awaryjna i bardzo droga w naprawie!!!

 

WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE

www.Car-los.pl
Opublikowano

Wytnij sobie może najpierw katalizatory-troszkę mocy przybędzie wyczuwalnie....

Niczego raczej nie narazisz , podobno nawet przedłuża taki zabieg żywotność turbiny.

Silnik ma lżej...

Najlepiej pełny przelot.

 

Może tobie wystarczy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja mam 151km i 350nm obrotu jeżdzę już rok i nic sie nie dzieje ,a różnica w osiągach ogromna :twisted:
Opublikowano
a ja nie wiem, sprzęgło z dwumasem nowe sachsa, pompa po regeneracji, katów brak, turbina bez luzów to chyba zanim coś się zepsuje to już auta mieć nie będe więc chyba pasowałoby zrobić wirusa :P
szukam
Opublikowano
Kolego nad tym samym sie zastanawiałem i stwierdziłem że lepiej nie robić.

Mimo ocen innych ludzi najgorsze jest sprzęgło i koło dwumasowe które mam stare i dobre ale jak przyrośnie sporo momentu to jak jest słabe to w wilgotne dni bedzie sie poślizgiwało prowadząc do kompletnego zużycia co jak sie juz stanie to po rozebraniu do wymiany bedzie tez koło zamachowe które za jednym zamachem musiałbym wymienić .

kolejna sprawa stara turbina ale to najmniejszy problem.

Następnie pompa wtryskowa która jest słaba na hamowni obciązeniowej da sie możliwie i bezpiecznie zrobić 150 km ( Osobiście nie wieże że da sie BEZPIECZNIE WIĘCEJ serie podobno mają 130)pompa jest dosyć awaryjna i bardzo droga w naprawie!!!

 

WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE

Dlaczego tyle osób twierdzi że podnosząc moc w m47 obciazamy pompę co prowadzi do jej szybszego zużycia ... Najpierw proponuje poczytać w jaki sposób vp44 uzyskuje większą dawkę paliwa . Tu moją podpowiedz że nie zwiększa ciśnienia ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

padaj sterownik jak juz pompy vp44, a jezeli mechanicznie sie uszkadza to przewaznie przez to ze jezdzi sie na glebokiej rezerwie i wirnik sciera na sucho metal, i opiłki robią swoje :)

Nie zydzić na paliwie a bedzie słuzyć.

Opublikowano
wiesz zalezy jak jezdzisz, sa ludzie co nowe sprzeglo w seryjnym aucie po 20 tys zajada, a sa auta co 200tys zrobia :) na seryjnym
Opublikowano
Ludzie nie bojcie sie dodac mocy w M47. Ja jezdze na modzie od TC ponad rok i wszystko smiga jak nalezy. Wazne zeby miec zdrowe auto i :cool2:

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
Ludzie nie bojcie sie dodac mocy w M47. Ja jezdze na modzie od TC ponad rok i wszystko smiga jak nalezy. Wazne zeby miec zdrowe auto i :cool2:

 

Jaka moc miales w serii??? i ile konikow przybylo po modzie???

''Impossible is nothing''
Opublikowano

Zrobiona kopleksowaa diagnostyka - wszystkie parametry 100% ok. Zrobiona pompa, wymienione weze podcisnienia i elektrozawor od turbo, wywalone katy - zrobiony przelot. Auto technicznie 1000% sprawne....

 

seria 134KM 282 Nm

 

po modzie 158KM i 333NM

 

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.