Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów

 

Mam problem mianowicie przy odpalaniu silnika jak kręci rozrusznik wogóle nie łapie na początku dopiero po chwili kręcenia. poza tym jak kręci to czasem jest tak jakby go coś po prostu zatrzymało jakby dostał jakiś opór albo go coś cofło albo jak by nie wiem chciał kręcić w drugąstronę labo nie wiem co. nie wiem jak mam to opisać po prostu kręci i staje w miejscu aż kontrolki gasną tak jakby miał jakąś przeszkodę na drodze i później zaraz kręci dalej

Opublikowano
to nie jest taki objaw jak na filmiku. nic nie klepie po prostu tak jakby kręcił i nagle w jednym momencie nie mógł ukręcić, kluczyk w stacyjce trzymam cały czas przekręcony na rozruszniku to kręci zatrzyma go jakkby go coś zablokowało i dalej później kręci. na wolnych chodzi idealnie ale jak się jedzie to po jakimś czasie chodzi tak że wogóle się nie zbiera nawet na 2 biegu nie może się uciągnąć, po dodaniu gazu przerywa szarpie i strzela w wydech, po zgaszeniu silnika i odpaleniu na nowo chwilę jest dobrze i potem dalej to samo. ćzy może to być czujnik polożenia wału???
Opublikowano
wiesz co ja bym tak optymistycznie stawial bym na przeplywomierz skoro ci strzela i nie ma mocy. Podlacz go pod kompa i zobaczysz co sie dzieje, taki jest objaw tez jak cos sie dzieje z ukladem zaplonowym ewentualnie cos sie stalo z ukladem rozrzadu.
E36 m50b25 VANOS coupe
Opublikowano
może nie tyle strzela w wydech tylko po odpuszczeniu gazu jest takie bulgotanie w wydechu coś jak w niektórych ścigaczach tak jakby był zapłon przestawiony. a co to może być z tym rozrusznikiem???
Opublikowano
to nie jest problem z rozusznikiem!!! po prostu ci go zalewa musisz teraz ustalic dlaczego. Ja bym zaczaol od podlaczenia pod kompa i sprawdzil m.in przeplywke, czujnik temp, ustawienie vanosa itd
E36 m50b25 VANOS coupe
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Taki objaw może wskazywać na zbyt wczesny kąt wtrysku.Podjedz do jakiegoś machera podłączy się pod kompa i sprawdzi.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

czujnik wału masz do wymiany kolego.MIałem identyczny problem kiedy wróciłem po małych wakacjach. Silnik kichał i prawie łapało ,czasem blokował.POprostu iskte dostaje w nieodpowiednim momencie.Aha i wcale nie musi ci wywalić błędu.Mam inteface diagnostyczny i niby było ok,zero błędów a jednak

 

 

Pozdro

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Witam dziękuje wszystkim. Czujnik położenia wału zmieniłem z zapaleniem teraz jest malina jednak dalej coś jest nie tak. Chwilę jedzie normalnie a za chwilę gubi moc przerywa o po odpuszczeniu gazu strzela w wydechu. po odpięciu sond i jeździe bez nich jest super. czyżby sonda któraś???
Opublikowano
świece sprawdz jak przerywa i traci moc ;) jak strzela z wydechu
Opublikowano
chodzi o to że przez jakiś czas jest dobrze później gubi moc i strzela po odpuszczeniu gazu. po zgaszeniu silnika chwilę jest dobrze o potem dalej to samo. po odpięciu sond chodzi bez zarzutu
Opublikowano
No to panie masz sondy do wymiany niestety i to sie kończy rónież.Zmienić trzaba 2 jak chcesz mieć spokój kolego. :) .....Wiem bo mam już 5tą taka betke :D
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
teraz jeszcze kwestia taka że po odłączeniu sond jedzie normalnie tylko po odpuszczeniu gazu lekko strzela w wydech czy to normalny obiaw z jazdą bez sond??? czy coś jeszcze może być nie tak???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.