Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pozycja 9ta, jak włączyć to masz tu viewtopic.php?f=16&t=57919

Co do kodu to jest to suma ostatnich 5 znaków z twojego VINu, np GA12345 -> 1+2+3+4+5=15 i to 15 to kod dla przykładowego vinu.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano
Pozycja 9ta, jak włączyć to masz tu viewtopic.php?f=16&t=57919

Co do kodu to jest to suma ostatnich 5 znaków z twojego VINu, np GA12345 -> 1+2+3+4+5=15 i to 15 to kod dla przykładowego vinu.

Jeszcze musi byc odpowiednia temperatura silnika chyba 75stopni aby rest dzialalo :cool2:

icon4.png
Opublikowano
Powyżej 60 wystarczy, akku > 11.4, temperatura na zewnątrz <25 i zaplon wylaczony nie dluzej jak 15 minut. To są warunki do włączenia się ale skrab ma problem w przedwczesnym wyłączaniem się.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano
Gdy temperatura powietrza jest powyżej 25 stopni to rest nie wyłączy się. Żebyś w lato nie mógł dogrzewać się ;-)

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano
Gdy temperatura powietrza jest powyżej 25 stopni to rest nie wyłączy się. Żebyś w lato nie mógł dogrzewać się ;-)

Oky dzięki arcisz :cool2:

Opublikowano
Na wyłaczonym silniku.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano

Trochę mało - sprawdź to napięcie zaraz po tym jak Ci się REST wyłączy.

 

W tego co znalazłem w TISie, to rest wyłącza się po spełnieniu jednego z warunków:

- minęło 15 minut czasu pracy,

- włączyłeś zapłon, bądź wsadziłeś kluczyk w slot ale tego akurat nie jestem pewien, jutro sprawdzę u siebie,

- wyłączyłeś przyciskiem - ale to nie ten przypadek,

- spadło napięcie poniżej 11V -> to bym obstawiał ale to tylko domysł,

- na polecenie modułu zarządzania energią - wyłączenie zasilania dla dodatkowych odbiorników prądu - to też może być spowodowane niskim napięciem. Wydaje mi się ze 12V to może być mało.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Bylo juz kilka razy wystarczy poszukac.Wklejam nastepny raz zdjecia nie z bmw ale pompka identyczna http://www.sgaf.de/node/253241

 

Dokumentacja foto super,wymienialem te szczotki i na fotkach jest tak samo :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

 

Panowie czy dobrze rozumiem że po odłączeniu zasilania tą pompę wystarczy wyciągnąć (ona jest na wcisk?)? Nic nie trzeba rozkręcać i nic się nie poleje?? Muszę w końcu wymienić te szczotki u siebie, nie lubie jak mi coś w samochodzie nie działa tip top.

Opublikowano
Odginasz na górze pompy zatrzaski i wyciągasz ją do góry. Nic nie będzie ciekło! Robota generalnie bardzo prosta ..... Dla kogoś kto to już robił :)
Opublikowano
Tak,prosta sprawa z wymiana.
icon4.png
Opublikowano (edytowane)
Panowie czy dobrze rozumiem że po odłączeniu zasilania tą pompę wystarczy wyciągnąć (ona jest na wcisk?)? Nic nie trzeba rozkręcać i nic się nie poleje?? Muszę w końcu wymienić te szczotki u siebie, nie lubie jak mi coś w samochodzie nie działa tip top.

W sumie, to nie wyciąga się całej pompy, czy nawet wirnika, ale tylko sam dekielek na którym są sczotki i gniazdo zasilania.

Tak to u mnie wyglądało: https://www.dropbox.com/sh/fg7tllzohwrybfj/8pLhFm6fIr - ten dekiel trzeba było mocna szarpnąć, aby "wyłamać" pozostałości sczotek (oczywiście wcześniej trzeba odgiąć te blaszki/zaciski ;) )

PS. Ta pofalowana blaszka jest potrzebna (u mnie przy wyciąganiu poleciała gdzieś pod silnik, ale się znalazła :norty: )

Edytowane przez Kibab
Opublikowano
Pytanie nieaktualne :) Posłużyłem się nitkami :) Zrobiłem fotorelację z wymiany szczotek, postaram się wrzucić dziś DIY do odpowiedniego działu.
Opublikowano
no to czekamy na relacje,ja pompe zdemontowałem do wymiany szczotek-tak bylo łatwiej i zanim ja zamontowalem to sprawdzilem najpierw podpinajac pod rezerwowy akumulator-aby sprawdzic czy wszystko dziala i dzialalo :norty: :cool2:
icon4.png
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam.

 

Wziąłem się za wymianę szczotek w tej pompie w e46. Wymieniłem szczotki założyłem ten dekielek i wtedy przypomniałem sobie o tej pofalowanej blaszce. Do czego jest ta blaszka? czy może być bez niej?

Ewentualnie jak teraz otworzyć pompę z długimi szczotkami? Starych szczotek prawie nie było a i tak ciężko było otworzyć pompę.

Opublikowano

Na moje oko ta blaszka sluzy do rozsuniecia szczotek podczas montazu pompy w fabryce.

Jesli zlozyles bez niej to nic sie nie stalo.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
a moze ktos mi powie jak sprawdzic czy ta pompka pracuje? u mnie sa dwie kolo siebie a pod nimi jakies urzadzenie prostokatne i w nie wchodza przewody wodne i jakis kabel wychodzi chyba plus,dodam ze to nie webasto raczej :P silnik u mnie M57N z manualna skrzynia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.