Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

 

Mam do kupienia BMW 535xi z 2008 roku sprowadzone z USA. Samochod ma 44 tys. przebiegu i jest on oryginalny. Mowie o tym z taka pewnoscia, poniewaz auto moge kupic od dobrego znajomego, do ktorego mam zuafanie. W tej chwili uzywamy w domu 2 samochodow hybrydowych sprowadzonych przez niego i nie mam zastrzezen.

 

Na samochod spadla galaz, byl wimieniany dach i caly samochod byl malowany.

 

Auto zanim opuscilo USA mialo wymienione na gwarancji BMW pompe i wtryskiwacze - dwie felerne czesci tego silnika... Mialem okazje przejechac sie tym samochodem i coz... kupsi bo to szynowoz. teraz jezdze 280 konnym SUVem hybrydowym, ale ni jak to porownac....

 

pytanie moje jest nastepujace.... czy taki pojazd, ze sprawdzonego zrodla - nie od hanlarza ktory mowi nie bite, praktycznie nowe i pali 9 l na 100 :):):):) jest warte wydania 100 000 zł ??????????????

Prosze o wasze opinie.

  • Odpowiedzi 86
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witajcie,

 

Na samochod spadla galaz, byl wimieniany dach i caly samochod byl malowany.

 

 

Nie kupiłbym jej, nie za 100 tys zł.

Znajomy chce się pozbyć problemu i wręcz codziennie pewnie się modli o Twoje zdrowie i o to byś jako jedyny jeleń zdecydował sie je kupić... Pewnie nie może go sprzedać od pół roku albo i więcej...

Podaj VIN to postaram się zobaczyć tę sekwoje - przepraszam, gałąź która na niego spadła... ;)

Opublikowano

kurcze nie moge zdjecia zaladowac... mam fote jakieto drzewo etc. na tylna lewa czesc spadlo i byla wgnieciona - tyle...... to jesli nie 100 tys. to ile to moze byc warte????

 

dla mnie cenne jest ze wiem skad biore auto i ze nikt mnie nie oszukuje. Fakt ze samochod jest w Polsce od jesieni pewnie i nie ma nabywcow, ale to moim zdaniem raczej kwestia popularnosci wogole takich samochodow... ile w taki razie ????? czy argumentem za sa wymienione wtryski i pompa ?????

 

jedyna wada jak dla mnie - manualna skrzynia...

Opublikowano

Wcale się nie dziwie, że nikt nie chce jej kupić. Ja też nie chciałbym pick-upa...

IMHO - trzymaj się raczej z daleka. Ładnie wygląda - ale pamiętaj, że właściciel auta cieszy się dwa razy - raz jak je kupuje, drugi raz - jak je sprzedaje.

Te auto jest wg mnie NIESPRZEDAWALNE. Nie za taką cenę.

Opublikowano

Dokładnie tak - nie sprzedasz tego auta dalej. Ja za to auto nie zapłaciłbym więcej jak 60-70 tys zł. I to baaaaaaardzo mało prawdopodobne.

Nie lepiej kupić jakąś inną wersję? Za 100 tys zł jest naprawdę spory wybór. I to przekrój motorów od 2.0 do "5.0" ;)

Do tego bezwypadkowe.

Opublikowano
Piszesz,że masz do znajomego zaufanie, kupiłeś już dwa samochody, więc ja tu nie widzę problemu. Jeżeli wstawia się zdjęcia auta uszkodzonego, to warto pokazać jak wygląda aktualnie.
Opublikowano

Ciekawe... Jeden i drugi się zarejestrowaliście się Panowie wcześniej, ale dzisiaj są Wasze pierwsze posty... Badacie rynek?

Auto sprzedane na początku ZESZŁEGO roku ( w lutym), myślę, że do Polski trafiło gdzieś pod koniec marca, początek kwietnia.

Sprzedawane pewnie od października, grudnia zeszłego roku (po 6 miesiącach od rejestracji) i nie może się sprzedać...

Proponuje moderatorom sprawdzić oba adresy IP - skąd są zalogowane.

Opublikowano
Tak Panowie, osoba ktora podala VIN jest wlascicielem samochodu - cos w tym zlego ?????? jakie badanie rynku ???? badanie rynku sie robi na allegro a nie na forum na ktory - w moim wyobrazeniu szuka sie fachowej porady...Takze dzieki za czujnosc...
Opublikowano

Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBANV93528CW51284

Kod typu NV93

Typ 535XI (USA)

Typoszereg E E60 (MUE)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 225

Napęd ALLR

Skrzynia biegów MECH

Kolor SPACEGRAU METALLIC (A52)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2008-01-17

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Dummy-SALAPA

S203A ALLRADSYSTEM Napęd na cztery koła

S248A LENKRADHEIZUNG Podgrzewanie kierownicy

S2VBA REIFEN DRUCK CONTROL Kontrola ciśnienia w oponach (RDC)

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S639A KOMPLETTVORB. HANDY USA/CDN Instalacja tel. kom. kompl. USA/CDN

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S655A SATELLITENTUNER Radio satelitarne BMW

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

S697A AREA-CODE 1 Area-Code 1 do DVD

S6UHA TRAFFIC INFORMATION Traffic Information

S8S4A DECODIERUNG VARIABLE LICHTVERTEILUN Dekodowanie zmienn. rozkł. świateł

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S925A VERSANDSCHUTZPAKET Ochronny pakiet wysyłkowy

S9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S2SCA LM RAEDER STERNSPEICHE 243 BMW LA wheel, start spoke 243

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S346A CHROME LINE EXTERIEUR Wyp. zewnętrzne Chrome-Line

S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel.

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S645A RADIO-STEUERUNG US Radio v

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S823A HEISSLAND-AUSFUEHRUNG Wersja dla ciepłych krajów

S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Akustyczne ostrzeżenie o pasach

S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Dodatkowe napełnienie zbiorn. na eksport

S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Wersja językowa, angielski

S876A FUNKFREQUENZ 315 MHZ Częstotliwość radiowa 315 MHz

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S992A STEUERUNG KENNZEICHENBEFESTIGUNG Sterowanie mocowania tabl. rej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie przesadzajcie z tym uszkodzeniem bo jest śmieszne, żeby wszystkie auta sprzedawane u nas miały taką historię to by było gites majonez. ;) Gadanie, że niebiezpieczny samochód przez to itd to głupota. Jeżeli jest dobrze naprawiony, a można to sprawdzić, to co za problem. Bo jak naprawiany "na sprzedaż" to faktycznie lepiej uważać, bo za kilka lat mogą wyjść kwiatki, nie mówiąc o wyniku dachowania. Wg mnie po prostu jest znacznie za drogi jak na taki rocznik i tyle.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No wiesz, żeby zobaczyć jak jest naprawione to trzeba zdjąć po prostu tapicerkę z słupków i zobaczyć jak wstawiono ten dach. Cudów tam nie było do naprawiania, albo zrobione profesjonalnie albo nie.
Opublikowano

Witam wszystkich, może coś przybliżę na temat tego samochodu jak i preferencji Piotra co do zakupu i głównych jego wątpliwości.

 

Samochód zakupiony został w stanie jak widać na zdjęciach z aukcji. Samochód został wcześniej oglądnięty na aukcji na żywo przez człowieka, który prowadzi w USA warsztat przez 14 lat i ma jobla na punkcie marki BMW. Nie chciałem tego samochodu za bardzo importować do Polski, gdyż nie należy on do najtańszych, a u nas kwota ponad 100 tys zł za samochód, to już wydatek dość poważny i mając do wyboru zajeżdżone diesle z zachodniej europy z roczników przedliftowych cenowo ten samochód nie ma szans, w szczególności przy 3 litrowym silniku benzynowym i skrzyni manualnej. Kolega z USA się jednak uparł i samochód znalazł się u nas.

 

Jeden z przedmówców stwierdził, że samochód jest po dachowaniu ale uszkodzenie jest mówiąc krótko naprawialne. Chciałbym więc sprostować, że żadnego dachowania nie było, wystarczy zerknąć na lewy bok samochodu. To, że jest urwane lusterko nie zawsze świadczy o dachowaniu. Ktoś zadał pytanie jak był samochód naprawiony, więc dach nie został wymieniony jak w 90% wymienia się takie dachy, czyli cięcie po słupkach i w tych miejscach spawy. Z prawej strony został wycięty wyłącznie płat dachu, z lewej z wiadomych względów wymienić należało pałąk oraz tylne drzwi. Do tego wymieniono przednią szybę, gdyż w wyniku upadku dość sporej wielkości gałęzi szyba przednia pękła, nie widać tego aż tak dokładnie na zdjęciach. Niestety, samochód w USA miał nieszczęście trafić na użytkownika, dla którego lakier zewnętrzny nie stanowił żadnej wartości emocjonalnej, więc należało samochód polakierować w całości. Nikt u nas nie wyda takiej gotówki za poobijane i porysowane auto. Samochód w takim stanie, tuż przed wysyłką przeszedł w USA wymianę wtryskiwaczy w wyniku ogłoszenia wezwania serwisowego, tzw. recall'a. Wcześniej, również w wyniku wezwania serwisowego, została wymieniona pompa paliwa, która była najsłabszym ogniwem tego modelu, fakt ten jest powszechnie znany.

 

Kolega Piotr po półtora roku użytkowania hybrydowego Highlandera i zbliżeniu się do 100 tys km przebiegu doszedł do wzniosku, że skoro ma zainteresowanego swoim samochodem, zastanawia się nad wymianą na rzeczoną 5-tkę. Ponieważ, jak na nasze realia, jego roczny uzyskiwany przebieg wynosi ponad 30 tys km, ma swoje założenia co do zakupu "nowego" samochodu: - musi mieć względnie niski przebieg, najlepiej do 50 tys km, - musi być względnie nowe rocznikowo, - cena powinna oscylować ok. 100 tys zł i mieć ograniczony apetyt na paliwo. Nie interesuje go słaby samochód, a i napęd 4x4 przydaje się na wypady na narty czy to do Włoch, czy do Austrii. Nie jest tylko pewny, czy takie uszkodzenie można naprawić w taki sposób, aby użytkowanie tego auta było bezpieczne. Tak więc wszelkie opinie na temat bezpieczeństwa poruszania się tym samochodem po naprawie są bardzo mile widziane. Wie, że samochodem wielu się nie interesowało (teraz sprzedać cokolwiek powyżej 50 tys zł jest dużym problemem, więc to nie historia tego samochodu była przeszkodą w jego sprzedaży), paradoksalnie głównym problemem w sprzedaży takiego auta jest manualna skrzynia biegów, gdyby był w automacie, to samochód 2 tygodnie po naprawie byłby sprzedany.

 

No i na koniec czy samochód jest za drogi. Panowie, to nie jest 520d z 300 tys km przebiegu. Wystarczy zobaczyć ile takie auto kosztuje w USA z tego rocznika:

 

http://tiny.pl/hpstc

 

powyżej macie listę takich aut w USA. Rocznik 2008 i 2009, bo niektóre z 2009 również mają datę produkcji z 2008. Wybrane mamy opcje: rok modelowy 2008 i 2009, napęd na 4 koła xi, przebieg do 30 tys mil (48 tys km), sedan. Nie wybierałem skrzyni manualnej, bo tylko zostałyby 3 takie auta, więc nie ma ten wybór żadnego sensu.

 

medianę cenową mamy na poziomie 37.000 USD. Gdyby zostawić tylko rok modelowy 2008, to mediana spadłaby do 34.000 USD - popatrzcie poniżej, więc do ponad 100 tys zł, a gdzie opłaty i podatki ? (większość samochodów z poniższego linka ma rok produkcji 2007!)

 

http://tiny.pl/hpstd

 

Kolego mmw, dalej uważacie, że samochód jest za drogi? Proszę podać czytelnikom ile wyniesie koszt takiego "bezwypadkowego" auta z USA z ceną 31.000 USD? Dodam, że naiwnością jest zakładać, że wszystkie powyższe samochody są bezwypadkowe!

 

Specjalnie dla kolegii adalberta więcej zdjęć przed naprawą, dla chcących można poszukać oznak dachowania:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/15fe1e846d272c64.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe75450b689f5079.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cccf50c5fc8ee705.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dabbf596d5912efb.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dae7f21751f03b26.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a3ee3b4f09164df6.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4be8b207626a4cca.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c87437c76b1f177f.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6d138656973c0fd8.html

 

Samochód stoi w Warszawie, dla dysponujących chwilą wolnego czasu, chcących zobaczyć jak jest naprawione, nie widzę żadnego problemu. Można podjechać i pooglądać sobie słupki.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano

Podałes oczywiście odniesienie do rynku amerykańskiego. Prawda jet taka, że bezwypadkowych aut z USA nie opłaca się w zasadzie importować, chyba, że na własny użytek.

Ja osobiście nigdzie nie twierdzę, że auto nie nadaje się do używania, do jazdy czy cokolwiek innego. Ja twierdze, że w stosunku do uszkodzeń dla mnie auto jest ZA DROGIE. Nie zapłaciłbym 100 tys zł za auto, którego potem nie sprzedam, tak? W tej cenie jednak można kupić wersję europejską, w dowolnym zakresie pojemności silnika. Jeśli auto jest dobrze naprawione to na pewno posłuży.

Chce również podziękować Ci za to, że nie próbujesz wciskać kitu, tylko normalnie mówisz jak było i dajesz zdjęcia - to jest rzadkość.

 

Podsumowując:

IMHO - auto w stosunku do uszkodzeń i historii za drogie.

IMHO - jeśli jest dobrze naprawione powinno normalnie służyć. Nie wiem oczywiście jak się zachowa auto w przypadku dachowania.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.