Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to nawet jakby mu rachunek wypisał na 4000$ to mu to auto wyjdzie w Polsce do rejestracji około 52 tys. zł. :) Już widzę, jak ktoś tyle daje za E36, nawet jak to jest M3. Zresztą to kolejny dowód, że całych aut się z USA nie opłaca przywozić, bo taniej się znajdzie w EU.

 

Az tyle?? To ile tych akcyz i innych badziewii dolicza w Pl??

 

Więcej nawet, bo dolar liczyłem po 3.2 a w sumie zakup jest teraz 3,4. No więc:

 

9000$ = 30600 zł

transport w USA i fracht do Niemiec = około 1200$ = 4080 zł

cło 10% = 1950 zł

akcyza 18,6% = 7300 zł

odprawa w Niemczech = 2500 zł

transport do PL = 1500 zł

VAT 23% od rachunku = 6800 zł

koszty do rejestracji (tłumaczenia, przegląd, recykling, rejestracja) = 1000 zł

 

masz razem około 55500 zł (opłaty od rachunku na 4000$ więc niskie)

Opublikowano

 

Więcej nawet, bo dolar liczyłem po 3.2 a w sumie zakup jest teraz 3,4. No więc:

 

9000$ = 30600 zł

transport w USA i fracht do Niemiec = około 1200$ = 4080 zł

cło 10% = 1950 zł

akcyza 18,6% = 7300 zł

odprawa w Niemczech = 2500 zł

transport do PL = 1500 zł

VAT 23% od rachunku = 6800 zł

koszty do rejestracji (tłumaczenia, przegląd, recykling, rejestracja) = 1000 zł

 

masz razem około 55500 zł (opłaty od rachunku na 4000$ więc niskie)

 

Ale wszytko obliczyles wedlug kwoty 9000USD zgadza sie, a jesli by wpisac przykladowo ze auto kupil za $5000 to powinno go mniej wyjsc?

 

Odprawa w niemczech az tyle kosztuje? A jest mozlwiosc wyslania auta prosto do Pl zeby bylo taniej?

 

Vat i akcyza zabijaja wszystko..

Opublikowano
W pl napewno nie bedzie taniej po. Drugie te auta sa sprawdzane i moze sie okazać ze po 4 latach dostaniesz domiar oby nie ale Znam przypadki ze ludzie dostali od12-40 tys zł odsetek z grzywna i wyrównaniem wiec nie jest tak różowo osobiscie wolałbym kupic tu ściągnięte i zarejestrowane wtedy ty nie bekniesz :cool2:
Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Więcej nawet, bo dolar liczyłem po 3.2 a w sumie zakup jest teraz 3,4. No więc:

 

9000$ = 30600 zł

transport w USA i fracht do Niemiec = około 1200$ = 4080 zł

cło 10% = 1950 zł

akcyza 18,6% = 7300 zł

odprawa w Niemczech = 2500 zł

transport do PL = 1500 zł

VAT 23% od rachunku = 6800 zł

koszty do rejestracji (tłumaczenia, przegląd, recykling, rejestracja) = 1000 zł

 

masz razem około 55500 zł (opłaty od rachunku na 4000$ więc niskie)

 

Ale wszytko obliczyles wedlug kwoty 9000USD zgadza sie, a jesli by wpisac przykladowo ze auto kupil za $5000 to powinno go mniej wyjsc?

 

Odprawa w niemczech az tyle kosztuje? A jest mozlwiosc wyslania auta prosto do Pl zeby bylo taniej?

 

Vat i akcyza zabijaja wszystko..

 

Przecież napisałem Ci, że wszystkie opłaty są robione jeżeli Jankes wystawiłby umowę na 4000$. :) Przy rachunku na pełną kwotę auto wyszłoby łącznie 70 tys zł., czyli grubo ponad dwukrotną wartość zakupu. Oto nasza boska Europa. :) Jakbym miał taką możliwość, to bym już pisał z USA podobnie jak Ty. ;)

Opublikowano

 

Więcej nawet, bo dolar liczyłem po 3.2 a w sumie zakup jest teraz 3,4. No więc:

 

9000$ = 30600 zł

transport w USA i fracht do Niemiec = około 1200$ = 4080 zł

cło 10% = 1950 zł

akcyza 18,6% = 7300 zł

odprawa w Niemczech = 2500 zł

transport do PL = 1500 zł

VAT 23% od rachunku = 6800 zł

koszty do rejestracji (tłumaczenia, przegląd, recykling, rejestracja) = 1000 zł

 

 

Przecież napisałem Ci, że wszystkie opłaty są robione jeżeli Jankes wystawiłby umowę na 4000$. :) Przy rachunku na pełną kwotę auto wyszłoby łącznie 70 tys zł., czyli grubo ponad dwukrotną wartość zakupu. Oto nasza boska Europa. :) Jakbym miał taką możliwość, to bym już pisał z USA podobnie jak Ty. ;)

 

Dawaj za wode kumpel ostatnio przyjechal i cos tam dziala. Nie wiem czy ide tym samym torem co Ty ale jak kwote 4000USD pomnozysz przez 3.4 (umowny kurs dolara) wyjdzie nam 13600zl zatem 10% cla bedzie 1360zl a nie 1950 zl, potem jest akcyza 18.6% czy najpierw licza akcyze a potem clo 10%?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie pojadę na czarnucha bo nie jestem 20latkiem, mam rodzinę itd. a wiesz jak jest z pozwoleniem na pracę w USA. ;)

 

10% cła liczone jest z wartości zakupu + transport, czyli w tym momencie z 5200$ a nie 4000$. Akcyzę liczy się z wartości samochodu podniesionej o te dwie wartości czyli transport i cło. VAT na koniec z wszystkiego razem.

Opublikowano
Nie pojadę na czarnucha bo nie jestem 20latkiem, mam rodzinę itd. a wiesz jak jest z pozwoleniem na pracę w USA. ;)

 

10% cła liczone jest z wartości zakupu + transport, czyli w tym momencie z 5200$ a nie 4000$. Akcyzę liczy się z wartości samochodu podniesionej o te dwie wartości czyli transport i cło. VAT na koniec z wszystkiego razem.

 

 

Dokladnie niema co jechac bez papierow i jak rodzina w Polsce to tym bardziej...

Opublikowano

Błąd jest zasadniczy :)

Czemu liczysz jako wartość tego auta 4.000 USD, skoro płacisz za nie 9.000 USD?

To, ze do papierów wpisujesz 4.000 USD to nie oznacza, ze za tyle je kupiłeś :)

Kupiłeś auto nie za 13.600, a za 30.600 - i tu jest zasadnicza różnica :)

Te 20.000 zł umknęło Ci po prostu :)

Opublikowano
Błąd jest zasadniczy :)

Czemu liczysz jako wartość tego auta 4.000 USD, skoro płacisz za nie 9.000 USD?

To, ze do papierów wpisujesz 4.000 USD to nie oznacza, ze za tyle je kupiłeś :)

Kupiłeś auto nie za 13.600, a za 30.600 - i tu jest zasadnicza różnica :)

Te 20.000 zł umknęło Ci po prostu :)

 

 

:D Wlasnie to skasowalem wszystko bo zjarzylem ze jeszcze zostanie 5tys USD za auto hahah :duh: :duh:

Chyba ze udoloby sie faktycznie ja kupic za $4000 tys heh

Opublikowano

No i cały pomysł do bani bo US M3 to takie "nieprawdziwe M" ;) I więcej jak 25 koła moim zdaniem nie ma sensu dawać skoro my w Europie mamy dostępne europejskie wersje.

Jeśli chodzi o Euro M3 to chciałbym przedliftowe 3.0, miałbym nadzieje, że zakup wyjdzie 35k max ale to nie temat na ten wątek ;)

Opublikowano

Kszy

Właśnie miałem to samo pisać. Generalnie trzeba być idiotą żeby kupić M e36 z hamburgerowni w innym celu niż kolekcjonerskim. Do codziennego użytku już lepiej anglika przełożyć, bo będzie miał chociaż normalny silnik.

Prospekty, broszury, cenniki BMW - KLIK
Opublikowano
No i cały pomysł do bani bo US M3 to takie "nieprawdziwe M" ;) I więcej jak 25 koła moim zdaniem nie ma sensu dawać skoro my w Europie mamy dostępne europejskie wersje.

Jeśli chodzi o Euro M3 to chciałbym przedliftowe 3.0, miałbym nadzieje, że zakup wyjdzie 35k max ale to nie temat na ten wątek ;)

 

W E36 byla roznica w mocy US vs EU, a reszta jest jak najbardziej prawdziwa - obie wersje zjezdzaly z tasmy w Niemcowni natomiast w E46 roznica mocy to tylko 5KM na korzysc EU.

 

Właśnie miałem to samo pisać. Generalnie trzeba być idiotą żeby kupić M e36 z hamburgerowni w innym celu niż kolekcjonerskim. Do codziennego użytku już lepiej anglika przełożyć, bo będzie miał chociaż normalny silnik.

 

Juz od stycznia przyszlego roku nie bedziesz musial przekladac :) :)

Opublikowano

Uszkodzony z przodu, poduszka wywalona.

 

EDYTA:

Mam link:

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=4736252978

 

http://easycaptures.com/fs/uploaded/907/8261433748.jpg

 

 

Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBAWC33539P470308

Kod typu WC33

Typ 328XI ML (USA)

Typoszereg E E92 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik N52K

Pojemność skokowa 3.00

Moc 172

Napęd ALLR

Skrzynia biegów AUT

Kolor SCHWARZ 2 (668)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2009-08-24

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S203A ALLRADSYSTEM Napęd na cztery koła

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S248A LENKRADHEIZUNG Podgrzewanie kierownicy

S2VBA REIFENDRUCKANZEIGE Wskaźn. ciśnienia pow. w oponach

S319A INTEGRIERTE UNIVERSAL-FERNBEDIENUNG Zintegrowana pilot uniwersalny

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S464A SKISACK Worek na narty

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4ABA EDELHOLZAUSFUEHRUNG NUSSBAUM WURZEL Wer. dr. szlach. korzeń drzewa orzech.

S4NAA INNENSPIEGEL MIT DIGITALEM KOMPASS Lusterko wewnętrzne z kompasem cyfrowym

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S570A STAERKERE STROMVERSORGUNG Silniejsze zasilanie prądem

S639A KOMPLETTVORB. HANDY USA/CDN Instalacja tel. kom. kompl. USA/CDN

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S693A SATELLITENTUNER VORBEREITUNG Instalacja radia satelitarnego BMW

S697A AREA-CODE 1 Area-Code 1 do DVD

S6FLA USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE Złącze USB-/Audio

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S925A VERSANDSCHUTZPAKET Dummy-SALAPA

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S645A RADIO-STEUERUNG US Radio v

S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional

S823A HEISSLAND-AUSFUEHRUNG Wersja dla ciepłych krajów

S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Akustyczne ostrzeżenie o pasach

S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Dummy-SALAPA

S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Wersja językowa, angielski

S876A FUNKFREQUENZ 315 MHZ Częstotliwość radiowa 315 MHz

 

 

 

 

 

http://images.copart.com/website/data/pix/20130218/14623463_3X.JPG

http://images.copart.com/website/data/pix/20130218/14623463_1X.JPG

http://images.copart.com/website/data/pix/20130218/14623463_2X.JPG

http://images.copart.com/website/data/pix/20130218/14623463_4X.JPG

http://images.copart.com/website/data/pix/20130218/14623463_5X.JPG

http://images.copart.com/website/data/pix/20130218/14623463_6X.JPG

http://images.copart.com/website/data/pix/20130218/14623463_7X.JPG

http://images.copart.com/website/data/pix/20130218/14623463_8X.JPG

http://images.copart.com/website/data/pix/20130218/14623463_9X.JPG

http://images.copart.com/website/data/pix/20130218/14623463_AX.JPG

 

 

http://easycaptures.com/fs/uploaded/907/9723045733.jpg

 

 

http://easycaptures.com/fs/uploaded/907/2090531724.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No bezwypadkowy całą gębą jak zawsze. :) A ten przód to spasowali odlotowo, szpara jest taka, że w sumie nerki można zalepić, chłodzenie i tak pełne. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Opublikowano
Witam,

szukam czegoś o e92 328xi nr vin: WBAWC33539P470308.

Z góry dziękuję.

 

Witam,

 

BMW na mojej stronie:

http://passioncars.pl/WBAWC33539P470308

 

Pozdrawiam,

DobryWujek

 

I bez fotek z aukcji mozna smialo powiedziec ze walona w przod az milo :D Szczelina miedzy maska a grillem na szerokosc Afrykanskiego f.... :D :D a miedzy maska i blotnikami tez nie gorzej

 

Edit: Za te 100% bezwypadkowosci to bym mu podeslal linka z uprzejmosci do strony niniejszego forum ;)

Opublikowano

Tu masz screen z licytacji, uszkodzenia: prawa strona i undercarriage.

http://tiny.pl/qvjzv

 

Raport z Autocheck masz taki:

 

Vehicle: 2014 BMW 3-Series 328xi (WBA3B5C53EP542765)

 

Event Date Event Location Odometer Reading Data Source Event Detail

06/30/2013 WAYNE, NJ Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

12/20/2013 WAYNE, NJ 15 mil Motor Vehicle Dept. TITLE (Title #:GD201335400000144) (Lien Reported)

06/12/2014 TRENTON, NJ 5,154 mil Motor Vehicle Dept. TITLE (Title #:ER201416300000323) SALVAGE

POSSIBLE TOTAL LOSS - VEHICLE TITLED/REGISTERED TO AN INSURANCE COMPANY

08/11/2014 Independent Source VEHICLE EXPORTED TO GERMANY

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano (edytowane)

Vehicle: 2006 BMW 5-Series 530xi (WBANN73556CN02627)

 

Event Date Event Location Odometer Reading Data Source Event Detail

10/25/2005 HOUSTON, TX 3 mile Independent Emission Source PASSED EMISSION INSPECTION

11/16/2005 SUGAR LAND, TX Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

12/01/2005 SUGAR LAND, TX 5 mil Motor Vehicle Dept. TITLE (Title #:10174138670080303) (Lien Reported)

03/22/2007 MARBLE FALLS, TX Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

 

Raport dziewiczy, tylko dlaczego przedni zderzak nie ma odblasków ?

 

EDIT

Jak trafnie zauważył kolega niżej, w przedliftach nie było odblasków, więc jest szansa, że w USA przygód nie było.

Pozostaje jak zawsze dobrze samochód sprawdzić przed zakupem.

Edytowane przez KW_

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano
Vehicle: 2006 BMW 5-Series 530xi (WBANN73556CN02627)

 

Raport dziewiczy, tylko dlaczego przedni zderzak nie ma odblasków ?

 

Strzelam: Dzwon w przod i zderzak zmieniony na EU :D :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.