Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dzięki loona thic za pomoc powiedz mi jeszcze czy jesteś w stanie ocenić co to uszkodzenia mechaniczne mogły być ? Auto oglądałem wydaje się wporzadku naprawy wymagają siłowniki maski i chyba któreś łożysko napinacza bądź któraś rolka bo halasuje dokładnie nie wiem silnik i skrzynia pracują ok wszystko z wyposażenia jest i działa wg. Vinu się zgadza zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz czy po delikatnym poluzowaniu korka wlewu oleju powinno pojawiać się takie pod ciśnienie nie miałem nigdy dużej benzyny wiec wole zapytać.

 

skoro miala TOTAL LOSS to moze byc woda dlatego miala mechaniczne uszkodzenie. Najlepiej wez to auto gdzies do dobrego ASO niech mu zrobia rentgena solidnego.

Opublikowano
Dzięki loona thic za pomoc powiedz mi jeszcze czy jesteś w stanie ocenić co to uszkodzenia mechaniczne mogły być ? Auto oglądałem wydaje się wporzadku naprawy wymagają siłowniki maski i chyba któreś łożysko napinacza bądź któraś rolka bo halasuje dokładnie nie wiem silnik i skrzynia pracują ok wszystko z wyposażenia jest i działa wg. Vinu się zgadza zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz czy po delikatnym poluzowaniu korka wlewu oleju powinno pojawiać się takie pod ciśnienie nie miałem nigdy dużej benzyny wiec wole zapytać.

 

skoro miala TOTAL LOSS to moze byc woda dlatego miala mechaniczne uszkodzenie. Najlepiej wez to auto gdzies do dobrego ASO niech mu zrobia rentgena solidnego.

 

pisząc "woda" masz na myśli słynną rurkę wody ? a podpowiesz coś odnośnie tego podciśnienia na korku czy tak powinno byś ?

Opublikowano

Podciśnienie powinno występować, spokojnie.

Trudno powiedzieć jakie były uszkodzenia - bo jest zapis - MECHANICAL.

 

Czyli może był uszkodzony silnik, może skrzynia, a może i jedno i drugie, a może i coś jeszcze... :)

Opublikowano
Podciśnienie powinno występować, spokojnie.

Trudno powiedzieć jakie były uszkodzenia - bo jest zapis - MECHANICAL.

 

Czyli może był uszkodzony silnik, może skrzynia, a może i jedno i drugie, a może i coś jeszcze... :)

 

Więc tylko konkretne sprawdzenie pozostaje, dodam że auto już ponad 3 lata w PL właściciel twierdzi że żadnych problemów nie miał ani nie ma z nią. Chce zmienić ma nowszą F-kę. wycieków żadnych tez nie było widać, skrzynia pracowała płynnie. O rurce wody właściciel nic nie wie żeby była robiona. Czy jest coś jeszcze (mechanicznie) oprócz tego na co muszę zwrócić szczególną uwagę podczas oględzin?

Opublikowano

 

pisząc "woda" masz na myśli słynną rurkę wody ? a podpowiesz coś odnośnie tego podciśnienia na korku czy tak powinno byś ?

 

mam na mysli ze byla zalana woda czyli po powodzi. Rurka to swoja droga tez sprawdz bo padaly w V8

 

Jak sie ''przypalisz'' to nie wylapiesz wiele sam . Bierz ja na sciezke do ASO oraz najlepiej wez kogos ze soba kogos kto bedzie ''ostudzony'' a zobaczysz ze wylapie wiecej jak cos bedzie nie tak.

 

Edit: Czy ta Vka jest w gazie juz?

Opublikowano

Mariano - na wszystko :(

750-tka to nie jest auto dla zwykłych zjadaczy chleba :(

Tarcze hamulcowe, klocki, zmiana oleju - i już masz fakturę na 4.000 zł :(

Zmiana amorków, coś w zawiasie - juz z 5.000 zł :(

 

Trzeba ją KONKRETNIE przetrzepać na każdy możliwy sposób, by uniknąć potem kosztów.

Opublikowano

 

pisząc "woda" masz na myśli słynną rurkę wody ? a podpowiesz coś odnośnie tego podciśnienia na korku czy tak powinno byś ?

 

mam na mysli ze byla zalana woda czyli po powodzi. Rurka to swoja droga tez sprawdz bo padaly w V8

 

Jak sie ''przypalisz'' to nie wylapiesz wiele sam . Bierz ja na sciezke do ASO oraz najlepiej wez kogos ze soba kogos kto bedzie ''ostudzony'' a zobaczysz ze wylapie wiecej jak cos bedzie nie tak.

 

Edit: Czy ta Vka jest w gazie juz?

 

auto bez gazu. Czy ubytek płynu chłodniczego to jedyny sposób na sprawdzenie rurki wody czy można w jakis inny? i czy w ASO będą w stanie stwierdzić czy była wymieniana?

Opublikowano
Mariano - na wszystko :(

750-tka to nie jest auto dla zwykłych zjadaczy chleba :(

Tarcze hamulcowe, klocki, zmiana oleju - i już masz fakturę na 4.000 zł :(

Zmiana amorków, coś w zawiasie - juz z 5.000 zł :(

 

Trzeba ją KONKRETNIE przetrzepać na każdy możliwy sposób, by uniknąć potem kosztów.

 

domyslam się ze nie jest tanio, szczególnie przy Dynamic drive robie dość małe przebiegi dlatego zdecydowałem sie na PB, po 6 latach użytkowania 3,0 d czas na powrót do benzyny, a i tu i tu trzeba klocki, zawiasy wymieniać, licze sie z tym choć mam nadzieje że nie od razu po zakupie.

Panowie może ktoś z forum jest z okolić Sochaczewa bądź W-wa bo tam najbliższe ASO i pomógł by w sprawdzeniu.

Opublikowano

 

 

domyslam się ze nie jest tanio, szczególnie przy Dynamic drive robie dość małe przebiegi dlatego zdecydowałem sie na PB, po 6 latach użytkowania 3,0 d czas na powrót do benzyny, a i tu i tu trzeba klocki, zawiasy wymieniać, licze sie z tym choć mam nadzieje że nie od razu po zakupie.

Panowie może ktoś z forum jest z okolić Sochaczewa bądź W-wa bo tam najbliższe ASO i pomógł by w sprawdzeniu.

 

Nie wiem czy jest sens sie pchac w V8..? V8mka brzmi zaje itp ale nie lepiej poszukac czegos R6 w benzynie ewentualnie z turbo?

 

Znajomy ma 545i fakt starszy motor i mowi ze koszty utrzymania o niebo wyzsze niz R6 Pb i do tego co chwile przy niej dlubie wycieki oleju i inne bzdety.

 

Chyba ze priorytetem jest tylko 7mka i tylko z V8 w benzynie to bardzo przepraszam.

 

Edit:To auto jest z czerwca 2005r.

Opublikowano

 

 

domyslam się ze nie jest tanio, szczególnie przy Dynamic drive robie dość małe przebiegi dlatego zdecydowałem sie na PB, po 6 latach użytkowania 3,0 d czas na powrót do benzyny, a i tu i tu trzeba klocki, zawiasy wymieniać, licze sie z tym choć mam nadzieje że nie od razu po zakupie.

Panowie może ktoś z forum jest z okolić Sochaczewa bądź W-wa bo tam najbliższe ASO i pomógł by w sprawdzeniu.

 

Nie wiem czy jest sens sie pchac w V8..? V8mka brzmi zaje itp ale nie lepiej poszukac czegos R6 w benzynie ewentualnie z turbo?

 

Znajomy ma 545i fakt starszy motor i mowi ze koszty utrzymania o niebo wyzsze niz R6 Pb i do tego co chwile przy niej dlubie wycieki oleju i inne bzdety.

 

Chyba ze priorytetem jest tylko 7mka i tylko z V8 w benzynie to bardzo przepraszam.

 

Edit:To auto jest z czerwca 2005r.

 

Miałem juz R6 PB, R6 Diesel teraz czas na V8, raczej jestem zdecydowany na 7er najważniejsze żeby dobrą trafić. Wiesz co powiem Ci że też mnie ten rocznik zastanawia bo po rozkodowaniu vinu przy użyciu stronki z naszego forum wyszło 2005-06-24 a kolega Loona Thic podesłał info jak pewnie widziałeś wyżej i tam jest 2006 i wszędzie jak sprawdzałem np.carfax czy jakieś poduchy wystrzelone to jest 06` nie wiem o co chodzi, w ASo też powiedzieli 06` nie wiem czym to jest spowodowane.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo w USA auta określa się rocznikiem modelowym stąd 2006. Oni w ten sposób rozróżniają zmiany modelowe na dany rocznik. Jak to w USA, prosto i logicznie. Nikt się nie zastanawia czy auto jest już modelowo 2005 czy 2006 tak jak w Europie. U nich nie ma znaczenia data produkcji. Ważny jest rocznik modelowy, który oznacza pewne zmiany, ulepszenia, nowsze silniki, skrzynie itd. a druga ważna rzecz to przebieg. Data produkcji to w debilnej Polsce ciągle ma znaczenie i wszyscy się jej czepiają jak chorzy. :)
Opublikowano
Bo w USA auta określa się rocznikiem modelowym stąd 2006. Oni w ten sposób rozróżniają zmiany modelowe na dany rocznik. Jak to w USA, prosto i logicznie. Nikt się nie zastanawia czy auto jest już modelowo 2005 czy 2006 tak jak w Europie. U nich nie ma znaczenia data produkcji. Ważny jest rocznik modelowy, który oznacza pewne zmiany, ulepszenia, nowsze silniki, skrzynie itd. a druga ważna rzecz to przebieg. Data produkcji to w debilnej Polsce ciągle ma znaczenie i wszyscy się jej czepiają jak chorzy. :)

 

 

Dokladnie jest tak jak pisze mmw. Tam jest rocznik modelowy. Czyli w Carfaxie i Autochecku bedzie stala jako 2006 mimo ze zjechala z tasmy w 2005. cena w polsce powinna byc za 2005 tak to juz jest. Co do przebiegu to w USA 140-160 tys km (80-100tys mil) to sprzedasz takie auto juz tylko portorykowi czy meksykowi i to za smieszne pieniadze. W usa przebieg ustala cene i ma na nia bardzo duzy wplyw zwlaszcza przy niemieckich markach po gwarancji.

Opublikowano
BMW 6 GC USA

WBA6B4C57DD098751

 

http://otomoto.pl/bmw-650-x-drive-gran-coupe-m-twinturbo-C32476904.html

 

Sprawdzi ktoś?

 

VIN 	                 Title   Odometer Odometer Status 	Primary Damage 	Secondary Damage
WBA6B4C57DD098751 	SALVAGE-CT 	654 	   ACTUAL 	        FRONT END 	     MECHANICAL

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czy ktoś się spodziewał z USA świeżynki wartej setki tysięcy złotych bezwypadkowej? Ludzie, obudźcie się w końcu!!! ;) Równie dobrze można od razu do DE jechać po takie auto, bo z USA się to kompletnie nie opłaca.
Opublikowano
Panowie byłem obejrzeć auto martwi mnie ten rok produkcji z Vinu wychodzi 2005 a w dokumentach, dowodzie rejestracyjnym, karcie pojazdu jest wszędzie 2006 czy nie będę miał później z tym problemu ? Zauważyłem jeszcze na szybkości ze ringi w obu lampach nie działają, jak duży koszt naprawy. ? Na start napewno do wymiany olej filtry siłowniki maski.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kiedyś ten numer przechodził i na podstawie modelowego rocznika rejestrowało się auto jako datę produkcji. Teraz już się nie da.
Opublikowano
Kiedyś ten numer przechodził i na podstawie modelowego rocznika rejestrowało się auto jako datę produkcji. Teraz już się nie da.

 

No widzisz ale jak takiemu właścicielowi przetłumaczyć ze to 2005 produkcji jest a nie 2006 uparł się z cena a moim zdanie za wysoka, chyba trzeba będzie przeczekać trochę może zmieknie. Głównie mi chodzi o późniejszy problem ze sprzedażą auta ktoś tak samo jak ja może rozkodowac i się przyczepić. Rejestracja to spoko bo juz 3 lata w PL.

Opublikowano
Panowie byłem obejrzeć auto martwi mnie ten rok produkcji z Vinu wychodzi 2005 a w dokumentach, dowodzie rejestracyjnym, karcie pojazdu jest wszędzie 2006 czy nie będę miał później z tym problemu ? Zauważyłem jeszcze na szybkości ze ringi w obu lampach nie działają, jak duży koszt naprawy. ? Na start napewno do wymiany olej filtry siłowniki maski.

 

Tak samo jak Ty zapodales temat przed zakupem tak samo ktos pozniej to zrobi i rocznik mu rowniez wyjdzie, lub sobie sam sprawdzi w dekoderze Vinu ktorych w sieci jest od groma za free.

Zwroc uwage na to ze 7er w Pl nie kupuja emeryci i rencisci jak ma to miejsce czesto w Usa. ( raz widzialem siwa babcie w M3!! :D :D )

 

Od momentu zjechania z tasmy do momentu zakupu tez troche czasu minelo zapewne. Jesli planujesz pojezdzic tym autem jakies 3 lata to dajmy na to przy odpsrzedazy w 2017 roku lub pozniej nie bedzie juz to mialo wiekszego znaczenia przy 12-13 letnim wowczas samochodzie.

 

Wiem ze chyba w idrive jest opcja wlacz/wylacz ringi zatem moze to tylko kwestia ustawienia w idrive?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.