Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Faktycznie, przed chwilą to zauważyłem, bo nie skojarzyłem nicku. I jedna z 550i o której pisałeś rzeczywiście mocno potaniała, a ta co ja oglądałem też nadal stoi. Gdybym miał więcej czasu przejechałbym się obejrzeć jeszcze jedną sztukę 550i z USA, bo na zdjęciach jakoś źle nie wyglądała po wypadku, ale raczej skupiam się na 335i. W ciągu kilku miesięcy przewinęło się kilka dobrych sztuk w budżecie około 85tys zł (tylko w samej Warszawie, dalej nie jeździłem), ale chyba rzeczywiście tak szukam żeby nie znaleźć, a przynajmniej tak będzie do kwietnia, bo czekam aż mi się wyjaśni kilka spraw.
Opublikowano

550 to pewnie o tą Ci chodzi:

http://allegro.pl/show_item.php?item=4050134327

 

Mam ją blisko ale od dłuższego czasu nie umiem dodzwonić się do gościa.

Poza tym... jakieś dziwne obawy mam, że to LPG to jakieś straszne druciarstwo będzie...

No ale, żeby cokolwiek się dowiedzieć to gość musiałby odebrać telefon najpierw.

Opublikowano
a ma ktoś dostęp do Carfaxa? :)

 

bo te informacje wklejone wyżej raczej specjalnie wartościowe nie są :? To że ma 3.0 i jest 4-ro drzwiowym sedanem to wiem ;)

 

Emr - przeczytaj jeszcze raz co wkleiłem.

Jak się skupisz, to dostrzeżesz informację o wystrzelonym airbagu...

Opublikowano
tak tą infrmację widziałem, moj komentarz dotyczył tych 12 wpisów w carfaxie.

 

...

 

VIN:WBANV93518CZ62771

Problems List

n

No Abandoned Title Record

1 No Damage Title or Major Damage Incident Record

2 No Fire Damage Title Record

3 No Grey Market Title Record

4 No Hail Damage Title Record

5 No Insurance Loss Title or Probable Total Loss Record

6 No Junk or Scrapped Title Record

7 No Manufacturer Buyback/Lemon Title Record

8 No Odometer Problem Title Record

9 No Rebuilt/Rebuildable Title Record

10 No Water Damage Title Record

11 No NHTSA Crash Test Record

12 No Frame/Unibody Damage Record

13 No Recycling Facility Record

y

Salvage Title or Salvage Auction Record

 

OdometerInfo mil

Odometer Check

2007-10-19 7

2007-12-05 312

 

Vehicle Use List

n

0 No Fleet, Rental and/or Lease Use Record

1 No Taxi Use Record

2 No Police Use Record

3 No Government Use Record

4 No Livery Use Record

5 No Driver Education Record

 

Vehicle Event List

y

0 Accident Record Reported through Accident Data Sources Record

n

6 No Corrected Title Record

7 No Duplicate Title Record

8 No Emission/Safety Inspection Record

9 No Loan/Lien Record

10 No Fire Damage Incident Record

11 No Repossessed Record

12 No Theft Record

13 No Storm Area Registration/Title Record

 

Vehicle History

2007-10-01 REGISTRATION EVENT/RENEWAL

2007-10-04 ACCIDENT REPORTED

2007-10-05 ACCIDENT REPORTED

2007-10-19 TITLE

2007-12-05 TITLE

2008-01-31 VEHICLE EXPORTED TO GERMANY

Opublikowano
WBAEK73435B328643

mógłby mi Ktoś sprawdzić ten vin w usa bo jestem tu świeży a auto przybyło z usa

proszę o info

http://otomoto.pl/bmw-645-645-kabriolet-cabrio-C32558524.html

 

 

Nie ma nic złego:

 

Lista uwag, które mogą dotyczyć tego pojazdu

Pojazd mógł być flotowy, z wypożyczalni lub leasingu

 

Chronologiczna lista zdarzeń, które mogą dotyczyć tego pojazdu

Data: 2005-10-10

Przebieg: 19 km

Opis: Odczyt stanu licznika

----------------------------------------

Data: 2009-03-20

Przebieg: 67307 km

ConditionGrade: 28 Below Average

Uszkodzenia:

Warning - Airbag: On (Unknown)

Warning Lights: On ACTIVE STEERING (Unknown)

0000 Picture# 1: Overall Picture

0000 Picture# 2: Overall Picture

0000 Picture# 3: Overall Picture

Windshield: Chipped (Vsbl Close Insp)

Hood: Dent/No Paint Dmg (PDR/2)

LF Fender: Light Mult Scratches (2" to 3")

LF Wheel: Light Mult Scratches (2" to 3")

L Qtr Panel: Scratch Light (2" to 3")

LR Wheel: Heavy Mult Scratches (3" to 4")

Deck Lid: Scratch Light (1" to 2")

RF Wheel: Heavy Mult Scratches (7" to 8")

RF Door: Misaligned (Repair Required)

R Qtr Panel: Scratch Light (1" to 2")

RR Wheel: Heavy Mult Scratches (7" to 8")

Warning - Tire Pressure: On (Unknown)

Center Brake Light: Broken (Replacement Required)

RF Mirror Housing: Heavy Mult Scratches (2" to 3")

Front Bumper: Heavy Mult Scratches (3" to 4")

L Rocker Panel Molding: Heavy Mult Scratches (3" to 4")

LF Door: Light Mult Scratches (2" to 3")

Rear Bumper: Dent/Paint Dmg (3" to 4")

Opis: Pojazd wystawiony na sprzedaż (AUKCJA - USA)

----------------------------------------

Data: 2009-04-02

Przebieg: 67307 km

Opis: Pojazd wystawiony na sprzedaż (AUKCJA)

----------------------------------------

Data: 2009-04-06

Przebieg: 67307 km

Opis: Ogłoszenie aukcji jako pojazd floty / dzierżawy

----------------------------------------

Data: 2009-05-04

Opis: Eksport pojazdu (GERMANY)

----------------------------------------

 

 

Czy możliwe jest że auto było po zalaniu czy by to tutaj pisało ?

Opublikowano

Facet mówił że właśnie przypłynęła do niego S-klasa 2012 rok z usa po zalaniu i szykuje ją dla siebie a to mi już włącza światło czerwone

do tego mówi "jak to w szóstkach , czasami jakaś kontrolka sama się zapali " podczas jazdy z zamkniętym dachem na chwilę zapaliła się kontrolka dachu , o po chwili zgasła

mówi że czasami kontrolka jakaś się zapali , bo auto kapryśne , bo np. czasem na krzywym się autem stanie , że auto po prostu ma za dużo czujników .

 

poza tym auto trochę w środku zaniedbane ale do przełknięcia

ogolnie jeździ , prowadzi się dobrze , skrzynia ładnie chodzi

zawieszenie dobrze chodzi

 

świeci się ch-engine prawdopodobnie vanos ( słyszałem koszt 1-2 tyś) oraz drugi błąd z jedną lampą kierunkową czy jakoś tak

sprawdziłbym to u elektryka przed zakupem

 

 

po prostu staram się być ostrożny

a nie wiem na ile elektronika w tych autach jest kapryśna , czy to może być normalne co mówi

o tym że te auta tak czasem mają

auto check i carfax nic nie piszą poza rysami

w autochec kontrolka wspom. kierownicy i airbag się paliła

reszta to rysy

zakładam że poduszki były całe bo inaczej by pisali że kontrolka pali się ale także by było że poduszki wystrzelone

  • Moderatorzy
Opublikowano
Sranie w banie, jezdze co drugi dzien szostka i zadna kontrolka bez powodu nigdy sie nie zaswiecila oprocz podswietlenia tablicy z tylu (630i, 2009 rok).
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

panowie a ta Madzia 6?

podejrzenie że amerykan.

nie ma ogłoszenia.

JMZGJ622621142289

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

Kolega boss22 znalazł ciekawą Z4 na aukcji do kupienia niebawem. Z4 z 2011r z niewielkimi uszkodzeniami "MINOR DENTS/SCRATCHE" jak to dosłownie znaczy, co mi tu kolega mmw swego czasu objaśniał.

 

http://www.copart.com/c2/individualLot.html?lotId=17264094&searchType=onSaleNow

 

Cud, malina, może ktoś się skusi? Czas mamy do wtorku.

 

No ale jak wbijemy VIN do google, wówczas pokażą się różne ciekawe strony, najpierw znajdziemy coś takiego:

 

http://tiny.pl/q47tg

 

Hmm, co jest grane, czy to to samo auto? Zobaczmy na opisy. Ulubiony mój opis, który przyciąga polskich kupujących jak muchy do g...a, czyli All Over. Ale przecież, jak mnie ktoś wcześniej upomniał, dlaczego feruję wyroki, że to praktycznie już złom, przecież przy takim opisie wystarczy, że dwie strony są pomarszczone i stosuję nieuprawnione nadużycie. No, ale jak mamy All Over, to można spodziewać się jeszcze jakiś kwiatków, więc można poszukać dalej i co mamy:

 

http://tiny.pl/q47tc

 

Trzy miesiące wcześniej pierwszą aukcję (tak zakładam, bo nie mam ciągle dostępu do bazy Autocheck, więc nie można tego na 99% potwierdzić), gdzie auto również oklepane praktycznie z każdej strony z głównym opisem FRONT END, a pobocznym SIDE, czyli opis bez kombinowania, a też można by napisać jako drugie MINOR DENTS/SCRATCHE, albo ostatecznie ALL OVER, tylko, że ubezpieczalnia tu nie kombinuje i pisze co jest najważniejsze, a najważniejszym jest strzał w przód i nikt się zadrapaniami na tylnym zderzaku nie specjalnie przejmuje i nie robi z siebie idioty.

 

Wklejam to tu, aby pokazać, jak przy autach względnie drogich kombinuje się wszędzie, nawet tam gdzie teoretycznie nikt aut nie naprawia, bo się to nie opłaca, bo koszty za wysokie. Do normalnego odtworzenia i być może, ale nie dla szukania kretyna internetowo-zdjęciowego, który się napali na nówczaczka z "MINOR DENTS/SCRATCHE" i będzie walił na licytacji aby kupić okazyjnie takie fajne auto. Oczywiście, wciągnięty zostanie z ceną na taki poziom, że jeszcze to będzie okazja, a chłopaki żyjące tylko z takiego uzdatniania wraków godziwie zarobią.

 

Podobnie rzecz ma się w Europie, USA nie jest tu najczarniejszym rynkiem pod tym względem, gdzie praktycznie każde takie drogie/nowe auto jest również picowane, bo aukcje są ograniczone tylko do dilerów mających wykupione abonamenty i licytacje są zamknięte. Kupuje się najtańsze, a potem do garażu, młot w dłoń i prostowanie podłużnic, błotników, maski, przykręcenie zawieszenia byle koło się trzymało, bo jak to pokazać auto z wyrwanym kołem, itd, itp.

 

Tak więc może ktoś chętny na Z4 z powyższej aukcji, po "amerykańskiej" naprawie ? Niiieeeeee, lepiej kupić europejskie, tu będzie bezwypadek, no ostatecznie tylko lekko, po przerysowaniu błotnika i naprawione lepiej ;) !

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano

Dobra robota KW!

Bardzo dobry przyklad ze nawet w Stanach ''waly'' ida pelna para :D

Zatem popatrzmy jak wysoko beda bic to rudawe ''cudo''

 

P.S. Dbalosc o detale jest wrecz zdumiewajaca. Wyczuwam tu nasza rodzima, staranna, fachowa robote :)

Opublikowano

sprawdzajac vin juz cos nie pasuje z kolorem ...

 

Data for vehicle identification number: WBALM5C50BE378747

Model description: Z4 30I

Market: USA

Type: LM53

E-Code: E89

Chassis: roadster

Steering: links

Doors: 2

Engine: N52K - 3,00l (195kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: automatisch

Body Color: Tiefseeblau Metallic (A76)

Upholstery: Leder Kansas/walnuss (LYSY)

Production date: 23.06.2010

Assembled in: Regensburg

 

jednak chlopaki niezle sie przylozyli do odnowy auta to az dziwne bo robocizna w usa jest szalenie droga , rozumiem pierwsza podrobke tzw. kosmetyczna ale druga to juz dla nie zagadka komu to sie oplacalo , wiekszosc ludzi kupujacych auta na coparcie potrafi wkleic vin do google ciekawy jestem sam za ile pojdzie .. dam znac z aukcji on line .. :)

Sprzedam intercooler WAGNER 335I

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=31&t=249350


http://images63.fotosik.pl/299/c6bade351e384628.jpg

Opublikowano

oczywiście, że kolor z VIN-em się zgadzał nie będzie :).

 

Przypuszczam, że mieli zalańca w tym jasnym kolorze i przerzucili wszystkie elementy odkręcane, maskę, zderzak, dwa błotniki przednie, drzwi, tylną klapę, tylny zderzak, a tylne błotniki tylko przemalowali.

2 tys mil albo przejeździli albo kopnęli na liczniku, ale raczej przejeździli. To musiało być zrobione przy minimum zaangażowania. Malowanie może być byle jak, bo tego na zdjęciach nie widać. grunt, to szczeliny by były ładnie ułożone. To tak jak z atrapą, ma to ładne być dla oka, silnik może być taki, byle tylko zakręcił i zrobił dwa metry do przodu. Zawiechy i dół nie mają znaczenia, bo tego nie widzisz na zdjęciach.

Ciekawe jeszcze są same zdjęcia. Nie spotkałem się na aukcji, aby robili zdjęcie w trakcie otwierania dachu, aby pokazać, że wszystko jest ok. Co więcej, zdjęcia są chyba zrobione na parkingu, a nie na placu aukcyjnym, więc kolesie zapewne muszą się znać z właścicielami placu, aby takie kombinacje mogły przejść. Takie auto z reguły ląduje w Newburgh, a to mamy w Hartford, gdzie raczej min się nie spotyka. Znamy dobrze aukcję w Hartford, bo to najbliżej kumpla z którym współpracuję.

 

W sumie bardzo ciekawy przypadek. Może nakłonię kolegę boss22 do obejrzenia na żywo tego auta :) .

 

Co do VIN masz rację, to takie proste wrzucić do google, ale robi to wbrew pozorom niewiele osób. Popatrz choćby na ten dział, mają goście VIN i wrzucają w ten temat, a wystarczyłoby tylko...

 

Ciekawe na ile go będą wykręcać na aukcji i ile razy będzie puszczany, jak masz czas to popatrz. Też mogę popatrzeć, ale boję się, że czasowo się nie wstrzelę.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano

Zapewne jest tak jak mowisz KW i trafne spostrzezenie z tym otwieranym dachem haha. No jasne ze robole z gield nawet by sobie nie zawracali tym glowy bo zwykle robia to gorzej niz na odpie....l sie bo sam widzialem. Tutaj ktos sie przylozyl do ladnych fotek bo auto wyglada jak tuz po detailingu czyli blysk.

 

A tak na marginesie: Istnial wogole taki kolor w Z4?

 

Niema sprawy w poniedzialek (dzis sobota i maja nieczynne) przejade sie z ciekawosci by obejrzec samochod, gielda jest doslownie 2 minuty od mojego domu :D

Nawet nie musze pewnie sprawdzac papierow bo i tak wiadomo ze auto wystawil jakis prywatny ''garaz'' heh.

 

volki czy bedziesz mial mozliwosc sledzenia przebiegu aukcji na zywo tzn czy masz mozliwosc zalogowania sie na copart aby widziec jak bija na zywo? Bez loginu da sie zobaczyc ale tylko najwyzsza cene po zamknieciu tzw prebid a potem jeszcze z reguly kwota wstepna idzie jeszcze w gore, ale jak znam zycie przy takich ''iglach'' prebid bedzie juz w poniedzialek wieczor wykrecony w kosmos :D

 

Edit: Heh zdjecia robione sa dokladnie przed budnkiem copartu (poznaje budynek i parking heh) co normalne niema miejsca bo wszystkie auta robione sa na placu, wiec zapewne sam sprzedajacy robil te fotki heh.

Opublikowano

mam kody na copart wiec bede go ogladal na zywo ..

ogolnie kocham kabriolety czesto je kupuje i obserwuje i przyznam sie ze widzialem juz zdiecia z procedury otwierania dachu jednak zdarza sie to sporadycznie .. czesciej juz sa fotki przed i po ..

 

boss22 mozesz bez problemu wejsc na plac copartu ? bylem kiedys na takiej malej aukcji w Meriden dostalem przepustke i moglem ogladac auta na placu do woli .. ale slyszalem ze na aukcje coparta nie mozna wchodzic na plac i ogladac auta , tylko podczas aukcji w wyznaczonej strefie ..

 

w z4 polakierowana jest komora silnika wiec albo wymieniali cala bude ( duze kombinacje z numerami vin ) albo wytargali silnik i polakierowali cala bude ..

Sprzedam intercooler WAGNER 335I

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=31&t=249350


http://images63.fotosik.pl/299/c6bade351e384628.jpg

Opublikowano
mam kody na copart wiec bede go ogladal na zywo ..

ogolnie kocham kabriolety czesto je kupuje i obserwuje i przyznam sie ze widzialem juz zdiecia z procedury otwierania dachu jednak zdarza sie to sporadycznie .. czesciej juz sa fotki przed i po ..

 

boss22 mozesz bez problemu wejsc na plac copartu ? bylem kiedys na takiej malej aukcji w Meriden dostalem przepustke i moglem ogladac auta na placu do woli .. ale slyszalem ze na aukcje coparta nie mozna wchodzic na plac i ogladac auta , tylko podczas aukcji w wyznaczonej strefie ..

 

w z4 polakierowana jest komora silnika wiec albo wymieniali cala bude ( duze kombinacje z numerami vin ) albo wytargali silnik i polakierowali cala bude ..

 

 

Wiem na ktorej aukcji byles. Aukcja jest nieduza i musisz miec przepustke zeby tam wejsc, ale bardzo maly wybor samochodow tam jest. Jest to dokladnie w Meriden tuz przy drodze 5/15 takiej dosc ruchliwej dwujezdzniowej drodze zgadza sie?

 

Kiedys jak chcialem wejsc obejrzec auto to musialem prosic polakow co mieli licencje dilerska gdyz powiedzieli mi ze na copart sam nie wejdziesz tylko musisz z kims wejsc kto ma ta licencje i zaplacic mu za fatyge $20 (i kiedys placilem za kazdorazowy ''wjazd'' z gostkiem $20!!) lub starac sie wejsc na wlasne reke i dac komus tam na gieldzie w lape z 20-30 dolarow, ale posluchaj teraz tego hah.

Kiedys chcialem obejrzec jedno auto ale zdecydowalem pojechac tam sam bo koles z garazu nie mial akurat czasu, zatem ide przyczajony z kasa w lapie (hahah) i pytam ze chce wejsc i ogladnac samochod ze mam wszystkie jego dane itp czy mnie wogole wpusci i juz mam kase dawac kobicie w lape a ona do mnie: ''Widzi Pan ten komputer tutaj? Jesli posiada Pan adres email prosze sie zalogowac na naszej stronie i na Panski email zostanie wyslany kod ktory upowazni Pana do wejscia na nasza gielde i ogladanie samochodow przed aukcja ile Pan tylko chce. Prosze zachowac sobie ten kod i przy kazdym wejsciu na ogledziny po prostu pokazac go clerkowi przy biurku. Prosze sie nie spieszyc jak Pan bedzie gotowy prosze podejsc do mnie.''

 

Zalogowalem sie podalem swoje dane itp otrzymalem kod i wchodze za free ile chce i kiedy chce!!! Zatem do wszystkiego sam malymi kroczkami bo nikt z rodakow Ci tutaj nic nie powie co bys za dobrze nie mial -taka prawda!

Jedyne czego nie moge to podbijac na aukcjach, bo nie mam licencji garazowej/dilerskiej

A Ty jestes obecnie w CT? Jesli tak to w jakiej miejscowosci?

 

Tez zauwazylem polysk pod maska na kielichach a jak wiadomo tam ma byc tylko baza. Oblukam go w poniedzialek czujnikiem lakieru calego z ciekawosci :D

Opublikowano

siedze na florydzie w Fort Lauderdale ale korzystam z licencji kolegi z Cheshire .

mam niedaleko aukcje copart w Miami dosc duza ... oraz iaai tez w Miami ktora preferuje bo jak wczesniej pisalem tak nie oszukaja aut ...

 

Moi znajomi mieli warsztat obok tej aukcji Darek niestety juz zamkniety ..

Sprzedam intercooler WAGNER 335I

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=31&t=249350


http://images63.fotosik.pl/299/c6bade351e384628.jpg

Opublikowano

Ahh Floryda mowisz, super sprawa jeszcze nie bylem ale bede chcial pojechac wkrotce. A najlepiej to miec tam jakas mete na zime bo zima w CT to jest masakra :duh:

 

U mnie rowniez jest iaai calkiem blisko i nie wiem czy tam moglbym wchodzic na ogledziny jako nie diler - bede chcial to sprawdzic.

 

Kumpla masz w Cheshire mowisz? To doslownie rzut beretem ode mnie. Czy on mialby mozliwosc (a raczej czy zgodzilby sie) podbicia czegos na coparcie?

 

P.S. To Twoje czarne to M3?

Opublikowano

Co do naszej Z4 http://www.copart.com/c2/homeSearch.html?_eventId=getLot&execution=e28s1&lotId=17264094&returnPage=SEARCH_RESULTS

to lakiernia od niej wali na kilometr :D Co ciekawe szpachli ma nawalone na calym nadwoziu od groma. Czujnik pokazwal na calym nadwoziu wartosci od 350uM do 1350 w niektorych miejscach heh. W dolnych partiach drzwi nie wykazal nic bo za duzo szpachli nawalone. Pozatym pod maska zamiast bazy jest lsniacy polysk heh wiec komora silnika 100% malowana.

Ale najlepsze ze na kielichach niema ani sladu Vinu hehe. Nie jestem pewien jak ma byc w Z4 ale wydaje mi sie ze powinna miec nabity numer VIN na jednym z kielichow amortyzatora..? Natomiast czarna naklejka na slupku B z Vinem i reszta informacji byla sciagana lub kombinowana bo nie jest najlepiej przyklejona.

 

KW nie wiem ale jakby mieli skorupe po wodniaku to niemusieli by jej calej lakierowac i szpachlowac a tu jest wszystko swiezynka jakby wyjechalo z warsztatu dopiero. Nie mam pojecia co oni z tym wykombinowali...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.