Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hejka :)

Ja nie mam dużo - ale wskaże gdzie szukać:

 

 

Lot # 13585967

Actual Cash Value $50,000 USD

Repair Cost $14,550 USD

Title State CALIFORNIA

Title Type SALVAGE CERTIFICATE

Odometer 2,427 ACTUAL

Primary Damage Front end

VIN WBANW13598CN56297

Body Style SEDAN 4DR

Color BLUE

Engine 3.0L 6

Drive REAR-WHEEL DRIVE

Cylinders 6

Fuel GAS

Keys NO

Special Note VEHICLE NOT IN YARD TIL SOLD

Opublikowano (edytowane)
A taki oto bezwypadek:

WBANW13598CN56297

 

http://otomoto.pl/show?id=C31215400

 

Ten 7my bieg to on sobie wyjal z butow chyba :D obstawiam zatem ze to handlarz ktoremu spieszylo sie z pisaniem ogloszenia...

 

wyciety cytat ogloszenia:

''Serwisowany w serwisie BMW (posiadam faktury z historii serwisowej).

3 org. kluczyki.''

 

...a na aukcji byl:

Keys NO

 

...zatem oryginalny kluczyk wcielo na placu aukcyjnym jak to sie czesto i gesto zdarza, a kluczyk pewnie jeden dorobili w usa, a reszte w Polsce...

 

E60 z 2007 po lifcie za 55 tys z hakiem?? Z daleka :nienie:

Edytowane przez boss22
Opublikowano
Mnie to auto zupełnie nie interesuje, wrzuciłem z ciekawości. Bo ktoś o nie pytał na innym forum
Opublikowano
No jak nie ma 7miu? A wsteczny? :D

 

 

Haha to powinien pisac 8, chyba ze wrzucil mu transmisje z F10 wtedy 9 :D :D

Opublikowano

Auto ma dostęp komfortowy, a to znaczy, że z kluczykiem mogło być tak, że przy wypadku właścicielowi kluczyk został w kieszeni.

Równie prawdopodobne jest, że kluczyk został skradziony gdy auto stało na placu aukcyjnym przez potencjalnie zainteresowanego kupnem, bo tak dość często się dzieje, w szczególności przy aucie nawet nie jednorocznym. To taka swoista premia dla złodzieja, bo zawsze koszty ma o zakup kluczyka mniejsze od konkurencji. Proceder nader częsty do tego stopnia, że na niektórych placach wszystkie kluczyki są do odbioru w biurze. Auto szło na aukcji na pewno dość drogo, bo koszt potencjalnej reperacji był dość niski, co dla licytujących z internetu sugerowało niewielkie uszkodzenia. Do tego samochód półroczny i przebieg zerowy był dodatkową zachętą.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano
Auto ma dostęp komfortowy, a to znaczy, że z kluczykiem mogło być tak, że przy wypadku właścicielowi kluczyk został w kieszeni.

Równie prawdopodobne jest, że kluczyk został skradziony gdy auto stało na placu aukcyjnym przez potencjalnie zainteresowanego kupnem, bo tak dość często się dzieje, w szczególności przy aucie nawet nie jednorocznym. To taka swoista premia dla złodzieja, bo zawsze koszty ma o zakup kluczyka mniejsze od konkurencji. Proceder nader częsty do tego stopnia, że na niektórych placach wszystkie kluczyki są do odbioru w biurze. Auto szło na aukcji na pewno dość drogo, bo koszt potencjalnej reperacji był dość niski, co dla licytujących z internetu sugerowało niewielkie uszkodzenia. Do tego samochód półroczny i przebieg zerowy był dodatkową zachętą.

 

 

Dokladnie, a na Coparcie juz nie wejdziesz obejrzec rozbite auto bez eskorty robola z Copartu. Teraz kazde auto ma kluczyk az do dnia sprzedazy :D

Opublikowano

 

Tak tak - fulllll pakiet, bezwypadkowe...

Szkoda, że po dachowaniu :(

 

car-port.pl/document/secured/id/13118/car/6153‎

 

 

Lista uwag, które mogą dotyczyć tego pojazdu

Pojazd mógł mieć szkodę z ubezpieczenia i/lub szkodę całkowitą

Pojazd mógł mieć restrykcje i/lub był wystawiony na aukcji pojazdów uszkodzonych

Pojazd mógł być w kredycie / zastawie na pojazd

 

 

Chronologiczna lista zdarzeń, które mogą dotyczyć tego pojazdu

Data:

2008-03-27

Przebieg:

8445 km

Opis:

Leasing pojazdu

 

Data:

2011-01-03

Opis:

Pojazd uszkodzony / zniszczony (SALVAGE) Możliwa strata całkowita (POSSIBLE TOTAL LOSS)

 

Data:

2011-02-10

Opis:

Eksport pojazdu (GERMANY)

 

Data:

2011-04-06

Przebieg:

126400 km

Tytuł‚:

Pojazd uszkodzony / zniszczony (SALVAGE)

Uszkodzenia:

(COLLISION ) ROOF Uszkodzony bok pojazdu

Opis:

Pojazd wystawiony na sprzedaż (AUKCJA - USA)

 

http://img42.imageshack.us/img42/2509/xm0p.jpg

http://img17.imageshack.us/img17/5095/lpww.jpg

http://img822.imageshack.us/img822/1354/h25l.jpg

http://img577.imageshack.us/img577/3330/n0vw.jpg

http://img36.imageshack.us/img36/6432/rys8.jpg

http://img9.imageshack.us/img9/1654/50fc.jpg

http://img10.imageshack.us/img10/9074/jr7m.jpg

http://img38.imageshack.us/img38/9213/nkjk.jpg

http://img690.imageshack.us/img690/8613/wl51.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oj tam od razu wypadek.. tylko na bok się wywrócił. :) No a potem jak go stawiali to nie w tę stronę i na dach poszedł. :)
Opublikowano
Oj tam od razu wypadek.. tylko na bok się wywrócił. :) No a potem jak go stawiali to nie w tę stronę i na dach poszedł. :)

 

No i nikt nie zginal wiec 100% bezwypadek :D :D

 

Edit: ''WSZYSTKO W AUCIE SPRAWNE !!! W AUCIE NIC NIE ZASTUKA ANI NIE ZAPUKA...''

 

Nie wiem jak Wy ale jak ja widze ten tekst ze ''nic nie puka nic nie stuka'' to cos mi mowi zeby podziekowac grzecznie :)

Opublikowano
Witam, uprzejmie proszę o sprawdzenie nr WBANV9C53AC136431

 

wielkie dzięki

 

Adam

 

Po pierwsze - podajemy link do ogłoszenie.

http://otomoto.pl/bmw-535-serwisowany-x-drive-automat-C30046166.htmlhttp://otomoto.pl/bmw-535-serwisowany-x-drive-automat-C30046166.html

 

Po drugie - autoauto.pl i wszystko jasne :)

 

VIN: WBANV9C53AC136431

Year/Make/Model: 2010 BMW 535XI

Body Style: Sedan 4 DR

Engine Type: 3.0L L6 FI SOHC 24V

Manufactured In: GERMANY

 

Odometer Check Info

GOOD NEWS! No problem odometer records found.*

 

AirBag Check Info

ALERT! Airbag Deployment Records Found

 

Carfax Records Info

IMPORTANT! The CARFAX database contains 13 important vehicle history records on this 2010 BMW 535XI that may confirm a clean history or uncover potential problems. Order the CARFAX Vehicle History Report to see all the information reported on this vehicle.

 

 

Odometer Check

2009-07-30 15

 

Vehicle History

2009-06-26 REGISTRATION EVENT/RENEWAL

2009-07-30 TITLE

2010-10-11 REGISTRATION EVENT/RENEWAL

2011-09-26 ACCIDENT REPORTED CASE# ACCIDENT :BP-00

2012-01-20 TITLE SALVAGE

 

 

http://img23.imageshack.us/img23/8467/rvlh.jpg

http://img29.imageshack.us/img29/3997/vpg8.jpg

http://img600.imageshack.us/img600/2180/gm7f.jpg

http://img163.imageshack.us/img163/1489/l2q5.jpg

http://img13.imageshack.us/img13/425/27kv.jpg

http://img51.imageshack.us/img51/8433/grxc.jpg

http://img850.imageshack.us/img850/9603/a4v7.jpg

http://img845.imageshack.us/img845/7572/95yn.jpg

http://img443.imageshack.us/img443/6173/vgu6.jpg

Opublikowano
Czy to powazne uszkodzenia?

 

W porównaniu do innych aut z USA nie jest najgorzej, wymienione pewnie poszycia błotników tylnych, klapa, drzwi. Trzeba oglądnąć słupki, próg, podłogę w bagazniku i pas tylny.By ocenić jak zostało naprawione. A może wjechali z całą "dupą" ale raczej mało prawdopodobne przy takich uszkodzeniach. No i pół auta lakierowane.

Przynajmniej wiesz gdzie szukać

Zależy kto co lubi.

Opublikowano

czy to sa powazne uszkodzenia? :roll:

 

Odp: kup sobie okulary :D

 

cala [BAD] przesunieta,podluznice ponaciagane, a ktos sie pyta czy to powazne? jesli interesuje cie czterosladowiec to jedz ogladaj.

auto moglo byc dobrze naprawione, ale po zdjeciach i tak dyskwalifikacja :mrgreen:

Opublikowano

Właśnie zobaczyłem zdjęcie z boku i słupek przedni prawy raczej też był wstawiany + pewnie próg, więc trzeba dokładnie oglądnąć, bo odtąd zaczyna się aluminium.

 

Dla mnie takie auto jest "trędowate" i kłopoty z dalszą odsprzedażą murowane. Ale wszystko w naszym kraju zależy od ceny.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wg mnie też trochę za mocno żeby to kupować. D u p a skoszona i to bardzo mocno. Zobaczcie jak się błotnik tylny lewy zgiął. Przedni słupek też lekko nie dostał.

 

Przy takich uszkodzeniach problem nie leży tylko we wspawanych poszyciach, ćwiartkach itd. Przy takich uderzeniach z całej budy robi się często śmigło. Niestety jest to cecha nadwozi samonośnych. Uszkodzenia się przenoszą mocno na resztę budy. Blacharz to jakoś ponaciąga żeby szpary były równe, ale naprawić idealnie coś takiego jest bardzo ciężko. Ja bym takiego auta na handel nawet nie kupił, a co dopiero dla siebie.

Opublikowano

Wcześniej oglądałem te zdjęcia na telefonie, teraz jak patrze w monitor to faktycznie nie wygląda tak dobrze :norty:

Na pewno nie wydałabym tak prawie 90tys zł

Opublikowano
Czy to powazne uszkodzenia?

 

Dobry kawal :D :D

Polowa E60 jest w aluminuim ktore kruszy sie jak pieczona glina przy kazdej probie odgiecia uszkodzonego elementu - chyba wystarczy.

 

Naprawde ciezko w to uwierzyc jak dobrych fachowcow posiada nasz kraj... Chlopaki zasluguja na dobra premie :D :D

Opublikowano
dzieki za wyczerpujace informacje, oczywiscie temat odpuszczam, szukam 535 lub 335 w xdrive, E60, E90. Gdzie mozna kupic dobre auto bo w ogloszeniach wybor jest znikomy. dzieki
Opublikowano
dzieki za wyczerpujace informacje, oczywiscie temat odpuszczam, szukam 535 lub 335 w xdrive, E60, E90. Gdzie mozna kupic dobre auto bo w ogloszeniach wybor jest znikomy. dzieki

 

Dobrze trafiles. Kolega KW ma piekne E60 535i X drive na sprzedaz i recze za ten woz osobiscie gdyz widzialem go i nim jezdzilem! Historia auta jest rowniez znana tutaj wszystkim na forum.

Zobacz tu: viewtopic.php?f=155&t=222639

 

Sorka za off-a

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.